Hakki 07.07.2005 10:52:33 | |
---|
Hrmh. Kun katselee noita biisejä mitä on tullut eilisella keikalla niin ei voi muuta sanoa kuin... YAAARGH! Mahtavaa! Mitäköhän mahtavat soittaa tänään? Toivottavasti samaa tavaraa, mutta en sano ei uudemmillekkaan biiseille. while(true) {metal.play(örörör);} |
Heavy Metal Machine 07.07.2005 10:57:04 | |
---|
Oli mun ensimmäinen Maiden keikka eilen... Tuli tavattua bändi ennen keikkaa. Mukavia heppuja olivat! halki vainion viljan, valojen luo, liljan luo |
Jormaz 07.07.2005 11:22:31 | |
---|
Oliko hyvää? Ihan helvetin hyvää. Oli ns. life saver. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
PekkaM 07.07.2005 11:27:55 | |
---|
Mitäköhän mahtavat soittaa tänään? Toivottavasti samaa tavaraa, mutta en sano ei uudemmillekkaan biiseille. Uskoisin, että identtisen setin vetävät. Mikä muuten tuossa Die With Your Boots On:issa viehättää, Mielestäni levyn heikoin lenkki? Vähän sama juttu on Can I Play With Madness:in kanssa. |
la m quina 07.07.2005 11:31:02 | |
---|
Mitä Mastodon soitti=? |
Taitaa ainakin neljä biisiä olla Real Live Dead One-levyltä (molemmat julkaisut yhdessä) Helsingissä äänitettyjä. Tarkistinpa asian, seuraavat oli Helsingistä: Bring Your Daughter... The Clairvoyant Fear of the Dark The Trooper Iron Maiden |
fmcruelty 07.07.2005 11:39:59 | |
---|
Voi jeesus! meikän 15 vuotisen Maiden-fanituksen eka keikka! Olihan se perkeleen kova todistaa tota bändiä livenä! Se vaa yksinkertasesti tappaa ja sit ku viä vetävät siin 10 metrin pääs edes, nii nopea mädäntyminen on lähes tosiasia. Toisinsanottuna keikka ylitti vain ja ainostaan kaikki odotukset! Hevi - Elämä |
Jokke-pappa 07.07.2005 12:26:18 (muokattu 07.07.2005 12:56:09) | |
---|
Oli kyllä ukot vielä helvetin kovassa vedossa. Settilista oli aivan mahtava ja tuntui ukoillakin olevan hauskempaa soittaa noita vanhoja ja vähemmän soitettuja biisejä. Itse olin kentällä siellä lavan oikeassa laidassa kolmannessa rivissä ja tunnelma oli kyllä käsin kosketeltava ja porukka oli loistavasti mukana. Vähän kyllä ne Gersin pelleilyt ihmetytti kun tyyppi tuntui välillä enemmän keskittyvän siihen "shouhun" kuin itse soittoon. :) Mastodon oli mielestäni armottoman huono. Ei iskenyt yhtään ja vähän ihmetyttää mitä ne siellä teki. Ei siitä sen enempää... Itse en mikään armoton maiden fani ole ja lähinnä ensimmäsiä levyjä diggailen joten henkilökohtaisesti setti osui aivan nappiin ja hienosti vetivät alusta loppuun. Jep siinä lyhyesti mitä ekana mieleen juolahti... EDIT: Ainii ja onnistuinpa kapulanki nappaamaa mukaa ;) |
Mufasa 07.07.2005 12:46:35 | |
---|
Ite oon kohta lähössä keikalle vaikken mikään kova fani olekkaan. Onhan se nyt nähtävä kun kuulemma ovat livenä helvetin kovia ja muutenki. Biisilista on ihan ok. Neljä mulle aika mitäänsanomatonta biisiä on mukana mutta loput aika perkeleen kovia. Toivottavasti jaksais äijät vielä tänään vetää hyvän keikan. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
PekkaM 07.07.2005 13:08:05 | |
---|
Ite oon kohta lähössä keikalle vaikken mikään kova fani olekkaan. Onhan se nyt nähtävä kun kuulemma ovat livenä helvetin kovia ja muutenki. Biisilista on ihan ok. Neljä mulle aika mitäänsanomatonta biisiä on mukana mutta loput aika perkeleen kovia. Toivottavasti jaksais äijät vielä tänään vetää hyvän keikan. Eilen oli kaverit hyvissä fiiliksissä ja heitti Chirac-läppää sun muuta, kun Lontoo sai Olympialaiset. Toivottavasti tulee hyvää settiä tänäänkin terrori-iskuista huolimatta. |
lucbass 07.07.2005 13:31:45 | |
---|
toi keikka oli iha parhautta! lauloin ääneni siinä iha paskaks. paitaki oli sen jälkee iha märkä hiestä. mut se janick oli kyl tosiaa aika turhanpanttina siellä. mut oli kyl törkeen hyvä kokemus. god hates us all |
...And Justice For All 07.07.2005 13:32:27 | |
---|
Onko kellään Maidenin eilistä settiä? Ja offtopiccina myös Sabbathin vastaavaa. THV-Klubi #21 |
jonsku1 07.07.2005 13:49:44 (muokattu 07.07.2005 16:34:57) | |
---|
Onko kellään Maidenin eilistä settiä? Ides of March/Murders In A Rue Morgue Another Life Prowler The Trooper Remember Tomorrow Where Eagles Dare Run to the Hills Revelations Wrathchild Die With Your Boots On Phantom of the Opera Number of the Beast Hallowed Be Thy Name Iron Maiden --------- Running Free Drifter Sanctuary Meni muistaakseni näin. Hallowed... ja Number... saattaa vähän heittää. Mut kyl oli perkeleen kova keikka. Ennen keikkaa tuli oltua joku 5m turva-aidasta ja sitten, kun räjähti niin melkein suorastaan lensin yleisön paineesta pari metriä eteenpäin. Jostain syystä mieleen jäi Remember Tomorrow. Mastodon oli aika mitäänsanomaton. EDIT: Korjasin ton setin! |
M1kk0 07.07.2005 13:52:48 | |
---|
iron maiden loistava, mastodon erittäin huono. |
Jormaz 07.07.2005 13:58:32 | |
---|
Mä kattelin sitä maastodeodoranttia minuutin verran. En tajua mikä tommosessa kolahtaa kellekään. Samaa jyystöä kaikki paikat täynnä. Murderdollskin oli parempi koska se oli niin paska että ihan nauratti. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
la m quina 07.07.2005 14:01:23 | |
---|
Kuinka kauan Mastodon soitti? 30 min? Jos vastaat "liian kauan" olet ihan hauska, mutta ainakaan meitsi ei nää mitään järkeä kertoa samaa vitsiä uudestaan. |
PekkaM 07.07.2005 14:02:30 | |
---|
Kuinka kauan Mastodon soitti? 30 min? En ole varma, koska olin kaljalla, mutta kyllä sieltä jotain jynkytystä taisi lähes tunnin kuulua... |
la m quina 07.07.2005 14:04:02 | |
---|
En ole varma, koska olin kaljalla, mutta kyllä sieltä jotain jynkytystä taisi lähes tunnin kuulua... No, hitto! Oishan tonne pitänyt lähtee jos kerta noin kauan soittivat. |
ozz3 07.07.2005 14:05:37 | |
---|
No, hitto! Oishan tonne pitänyt lähtee jos kerta noin kauan soittivat. Ei kyllä tuntia kulunut. 35-40 min korkeintaan. Kirjoitan pidemmät raportit myöhemmin, mutta jo tässä vaiheessa voin sanoa, että Mastodon oli mielestäni järkyttävän huono. Ihme sinänäsä, sillä viime vuonna Slayerin lämppärinä toimivat hyvin. Niiden rumpali on edelleen kyllä mies paikallaan. Maiden oli se mitä Maiden aina on = Paras. ozz3 kuittaa.| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
arska 07.07.2005 14:17:42 | |
---|
Oli kyllä loistava keikka!!! Ensimmäistä kertaa itse olin katsomassa Iron Maidenia ja ei voi todeta ku että voi jumalauta mikä tunnelma! Aallot kiersi arenaa vaikka 1/3 ihmisistä ei ollut vielä edes saapuneet! Siinä vaiheessa jo alkoi valjeta että tästä tulee ikimuistoinen ilta! The Troopperin soittivat aikaisessa vaiheessa mutta ehkäpä se toimi sitten viimeisenä herätteenä niille muutamalle jotka eivät olleet päässeet mukaan tunnelmaan. Ehkäpä pienen pieni pettymys oli se että kun eivät Fear Of The Darkia soittaneet. Mastadonista en nyt niin hirveesti osaa mitään sanoa, sillä yläkatsomossa kun istuin niin Mastadonin soitto kuullosti melko "puurolta". Eivät varmaankaan jaksaneet panostaa lämppärin äänentoistoon ja soundcheckiin paljoa. Mutta pääasia että illan pääesiintyjällä oli kaikki kohdallaan! Soundcheck oli myös mielenkiintoista kuunneltavaa...Fisherman's Friend ;) Jeesus otti leivän, siunasi, murisi ja sanoi: Ei tästä saatana kaikille riitä! |