Kelle 08.05.2003 20:41:34 | |
---|
Eli mitäs joku on mieltä tommosesta kepistä, kun sellasta olisin hankkimassa. Oisko kellää omakohtasia kokemuksia tai muute vaa hyviä/huonoja puolia esim. mikkien sointi, työn laatu, soitettavuus jne. Tossa ois vähä tietoa siitä ja sen hintana oli joku 580 e tampereella, jos joku tietää jossain myytävän halvemmalla olisin kiitollinen tiedosta. Tossa siis se linkki: http://www.espguitars.com/html/mh201.html Kiitos kaikille vastanneille etukäteen!! |
|
Jormaz 08.05.2003 21:12:26 | |
---|
Back to the 80's |
kuutamo 08.05.2003 21:19:41 | |
---|
Eipä toiminut tuo linkki Nyt toimi. Vaihtaisin ehkäpä tuohon mikit EMG-aktiiveihin.
|
Lauri666 08.05.2003 21:55:26 | |
---|
Eli mitäs joku on mieltä tommosesta kepistä, kun sellasta olisin hankkimassa. Oisko kellää omakohtasia kokemuksia tai muute vaa hyviä/huonoja puolia esim. mikkien sointi, työn laatu, soitettavuus jne. Tossa ois vähä tietoa siitä ja sen hintana oli joku 580 e tampereella, jos joku tietää jossain myytävän halvemmalla olisin kiitollinen tiedosta. Tossa siis se linkki: http://www.espguitars.com/html/mh201.html Kiitos kaikille vastanneille etukäteen!! No mitä nyt musa liikkeessä testasin, niin ihan pätevä keppi! Verrattavissa minun DKMG (jackson). Tosin sotin ilman styrkkaria?! ~late~ I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead. |
Kelle 15.05.2003 22:12:11 | |
---|
Oon varma että joku on tietää enemmän kyseisestä kepistä!! |
apuri 15.05.2003 22:36:39 | |
---|
Mene katselemaan esp:n omaa boardia. |
North 15.05.2003 23:18:23 | |
---|
Kumpi olis parempi vaihto ehto,tuo ESP ltd mh-201 vai jackson dxmg. Olen suunnitellut jomman kumman kepin ostoa. |
outo_O 27.05.2003 18:38:01 (muokattu 08.06.2003 17:50:52) | |
---|
ite kävin kanssa testailee tota esp mh-201 ja vaikutti tosiasialliselta. paljonkohan tosta pitäs maksaa. täälläpäin lahtea maksaa jotain 630€ mites muissa kaupungeissa? kellään myydä käytettynä kyseista skittaa? siinähän on duncanin mikit ja mahonki runko ja vaahtera kansi. floyd rosea en tartteis, onko esp llä vastaavaa kitaraa ilman floikkaa? soitin sitä marshallin valvestate 8240 2#12 läpi, ja hyvät metallica balladit sai aikaan. paljokoha tosta pitäs maksaa käytettynä? 380€ pyys, mutta oisko paljon tinkaamisen varaa? onko toi vahvari jotenki yleisesti vihattu tai jotain? mä ainaki pidin sen soundeista, ehkä säröjä ois voinu testata isommilla volumeilla, mut jees ainaki hiljasil makkariäänil. edit: puolet typoista pois + vahvari oliki valvestate 8240, eikä 8080. erihyvän kuulonen combo btw. "sepalus auki" |
North 27.05.2003 19:11:00 | |
---|
ite kävin kanssa testailee tota esp mh-201 ja vaikutti tosiasialliselta. paljonkohan tosta pitäs maksaa. täälläpäin lahtea maksaa jotain 630€ mites muissa kaupungeissa? kellään myydä käytettynä kyseista skittaa? siinähän on duncanin mikit ja mahonki runko ja vaahtera kansi. floyd rosea en tartteis, onko esp llä vastaavaa kitaraa ilman floikkaa? Täällä hellsingis se maksaa 635€ musamaailmas. Vastaavanlaisesta mallista ilman floikkaa vois noista ESP LTD H-series kitaroista löytyä jonkinlainen. |
Deg 28.05.2003 12:29:24 | |
---|
Kumpi olis parempi vaihto ehto,tuo ESP ltd mh-201 vai jackson dxmg. Olen suunnitellut jomman kumman kepin ostoa. Itse ostin juuri DXMG:n, ja katselin samalla noita LTD:eitä. EMG:n passiivimikit ainakin hevyn soittoon soveltuu todella hyvin, ja kitara on hyvä soittaa. Eroaahan tuo Japanin Jackson aika paljon noista Korealaisista. hoho vaan sullekkin |
outo_O 28.05.2003 16:29:59 | |
---|
oma kitara, paras kitara? vaikka ESP ltd kitarat koreasta, eivät ne silti ole huonoja/huonosti tehtyjä. ja jackson ja esp eroaa toisistaan.. jaskassa on kalliit mikit halvassa rungossa, ja mh-201 ssä on kohtuulliset mikit mahonki vaahtera rungossa. millai clean soundi lähtee noista emg mikeistä, tarttis jotai mistä lähtis hyvät rakkauslaulu balladi äänet ja tarttis murista tarvittaessa. musamaailmassa eikai myydä jacksonia? ni ei pääse testaa peräkkäi ja tekee omia mieltymyksiä. "sepalus auki" |
skinkarde 28.05.2003 21:49:00 (muokattu 28.05.2003 21:51:37) | |
---|
mulla olis myynnissä ESP:n MH-300 jos kiinnostaa. kerran kolautin tuon headstockin kivasti niin siitä lohkesi pieni pala. ei kovin huomattava vika. voin vaikka ottaa kuviakin ja lähettää. kielet on vanhat ja vire mitä sattuu ei ole tullut soiteltua yli puoleen vuoteen. väriltään tuo on see-thru black cherry. onko siinä 201:ssä neck-thru? tuossa mh-300:ssa ainakin on. no joo. jos ketään kiinnostaa niin tarjotkaa jotain. kiitos paljon. ---- niin vielä tosiaan että ainakin emg-hz -mikeistä lähtee semmonen aika hiljanen ja täyteläinen akustinen saundi. riippuu vahvarista sun muusta tietenkin myös. jep. -skag!- |
outo_O 28.05.2003 22:06:42 | |
---|
pistin priva viestiä. ja kyllä siinä on bolttikaula, siis 201 ssä. "sepalus auki" |