JuliusCasablancas 07.07.2005 00:58:16 (muokattu 07.07.2005 01:03:10) | |
---|
Mulla olisi parhaillaan semmoinen ongelma, että on vähän ylimääräistä rahaa ja olen joko: *Hankkimassa kakkoskitaraa varaksi, koska kohta alkaa kuitenkin bändijutut ja keikkailu niin olisi varmaan ihan hyvä olla kakkoskitara? *Jättää kakkoskitara ostamatta ja ostaa Tokai Telecasteriini uudet mikit ja satulat jne jne, että saisi vähän "paremman" kitaran? *Jättää kumpikin tekemättä ja ostaa uusi vahvistin sitten tuota keikkailua varten? Eli en nyt pyydä teitä tietenkään päättämään puolestani, mutta siis mielipiteitä ja mitä itse tekisitte tilanteessani. Voi olla, että tämä on ihan turha kirjoitus, mutta laitoinpa nyt kuitenkin. Kiitos. drives with her eyes closed |
Ei varmaan kannata valita mitään noista ihan heti. Se mitä tarvitset muotoutuu kyllä itsestään ajan kanssa (yleensä suht nopeasti). Soittele ensin hetki sen uuden pumpun kanssa, ja katso sitten mitä puuttuu. Ei kannata hosua liikaa, muuten jää romut turhana nurkkiin. .....tietenkin on kiva esitellä kaikille niitä mahtiromuja hetken, mutta kohta se turha ostos syö miestä! Kokeilemalla tyhmäkin oppii..... |
Juutas 07.07.2005 15:34:50 | |
---|
Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta sanon sen kun noin kauniisti pyysit. =) Parempi kitara hommataan silloin kun sellaista tarvitaan eli silloin kun soittotaito ylittää edellisen instrumentin suorituskyvyn tms. Tietysti uusi soitin saattaa innostaa soittamaan enemmän... Kakkoskitara hommataan silloin kun sitä tarvitaan. Eli huomaat kyllä kun tarvitset kakkoskitaraa esim. keikkoja on sen verran, että kielten katkeaminen kesken keikan muotoutuu ongelmaksi. Kitaroita modataan sitten kun kumpikaan edellä mainituista ei ole ajankohtaista. IMHO. Tiivistettynä: jos on ylimääräistä rahaa, etkä tiedä mitä tekisit, niin mieti vielä! Säästämällä saat enemmän rahaa tuleviin hankintoihin ja jo kuukauden päästä sinulla saattaa olla todellinen kuningasidea ja hinkuva tarve sen toteuttamiseen. Sitten se herätehankinta alkaa tosissaaan harmittamaan. Rahan olemassaolo ei ole syy kuluttamiseen... ;-) Ostan Rolandin GI-10:n - halvalla tietysti! =) |
JuliusCasablancas 07.07.2005 20:57:22 | |
---|
Jep olen kyllä vähäsen samaa mieltä. Anyone who lives within their means suffers from a lack of imagination. - Oscar Wilde |
Hannu H. 07.07.2005 21:11:34 | |
---|
Kaikkein järkevintä olisi mielestäni päivittää tuo vahvistin. Eikös tuo transistorivahvistin ole? Saapi aika rento-otteinen rumpali olla ettei jää jalkoihin. (toki sijoittelu kysymys ja silleen). Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
JuliusCasablancas 07.07.2005 21:17:26 | |
---|
Kaikkein järkevintä olisi mielestäni päivittää tuo vahvistin. Eikös tuo transistorivahvistin ole? Saapi aika rento-otteinen rumpali olla ettei jää jalkoihin. (toki sijoittelu kysymys ja silleen). Joo no siinä se ongelma silleen on, että ei löydy rumpalia vielä. :DD No mutta kuitenkin. Anyone who lives within their means suffers from a lack of imagination. - Oscar Wilde |