Aihe: Oletteko koskaan saaneet..
1 2 3 4 5 6 7
käsi
06.07.2005 16:15:24

kentin vaasan keikelta todella paljon plektroja. plekuissa toisella puolella lukee kent ja toisella puolella soittajan nimi. ehkä jotain 10:n on vielä tallella.

rumpukapula sub-urban triben keikalta jonka annoin kaverille.
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
The Nakkisormi
06.07.2005 17:27:15
kerran naapurin koiralta.
Do you think I'm some fuckin' Ray Charles? I'm Ozzy man!
Jormaz
06.07.2005 18:56:25
kentin vaasan keikelta todella paljon plektroja. plekuissa toisella puolella lukee kent ja toisella puolella soittajan nimi. ehkä jotain 10:n on vielä tallella.

Heittikö ne sille toiselle katsojalle mitään vai rohmusitko kaiken itse?
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Kaappipakana
06.07.2005 20:38:40
Vessapaperia Roctumin keikalla. En valitettavasti säästänyt.
käsi
06.07.2005 20:47:46 (muokattu 06.07.2005 20:48:37)

Heittikö ne sille toiselle katsojalle mitään vai rohmusitko kaiken itse?

pidin kaikki ite tietysti:) en edes pidä bändistä sitten pätkääkään. olin roudarina niille, ja siinä kun kuuntelin pari biisiä aika edessä ne heittili tavaraa yleisölle sain napattua ilmasta pari plekua ja keikan jälkeen sain aika paljon kerättyä talteen niitä lavalta:)
osa on kadonnut himassa jonnekkin ja jonkinlainen läjä on vielä kirjahyllyllä muiden muistojen mukana
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
Cocktus
06.07.2005 23:19:04

Tunnearvoa, anyone? Muisto hyvästä keikasta?

Äh, en mä jaksa innostua mistään rojusta. Ne tavarat olis vaan jossain laatikossa pölyttymässä ja viemässä tilaa.
moderndrummer88
06.07.2005 23:20:48
en

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
mixu1
07.07.2005 11:32:21

Nikki Sixx räkäs mua päähän Brides of Destructionin keikalla taannoin Tavastialla...
"Aikaansa seuraava tulee aina ajan perässä"
Lilli
07.07.2005 12:15:45
Nikki Sixx räkäs mua päähän Brides of Destructionin keikalla taannoin Tavastialla...

Kauanko pidit hiukset pesemättä? - Ei vaine, mutta joskus muinoin olin Saapasjalkarockissa armoitettuna back stage -passin voimalla ja kuinka ollakaan kiipesin lavan takaosaan ja istahdin juontajakaksikko Juice Leskisen ja Peltsi Pellonpään viereen istuksiin. No pyysin Peltsiltä tupakan ja Juice ojensi tulta... siinä kahtelin röökiä ja tuumasin, että pitäisiköhän tumpata ja panna kotona raameihin... Mutta sinne se haihtui savuna ilmaan, sekin. Sentään muisto säilyi, sen sain tallennettua kovalevylle.
'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'.
vaiktutus
07.07.2005 14:46:44
Mmm. The Soundtrack Of Our Livesin laulajamiseltä olen saanut pusun päälaelle ja Suburban Triben kitaristilta plektran. Nuo tosin eivät olleet mitään jättisuuria poppoita. Vaan olenpa koskenut vissiin Lemmyn plektraa, koska joku onnellinen sen vastaanottanut antoi meikäläisenkin vähän hiplata.
Sonja se oli rikki puhelin rikki.
ahdistuska
11.07.2005 23:42:52
Joo, Kissin keikalla -99 Hartwall areenalla sain Paul Stanleyn Plekun.
Mistä se menee?
pampukarhu
12.07.2005 02:03:02 (muokattu 12.07.2005 02:03:13)
..mulla on Petosalmen juomapullo..
Basso on bändin munat.
makoskela
12.07.2005 05:27:32
Whitesnaken keikalta Tampereelta jäi kätösiin rumpukapula.
GAS ei ole sairaus - se on elämäntapa =)
Volume
12.07.2005 10:49:39
Aikaisemmin kirjoitettua:

- Mötley Crüen Helsinginkeikalla Nikki Sixxin D-kieli. Kaveri sai E-kielen, ja ollaan mietitty että perustetaan bändi jos löydetään vielä A- ja G-kielten omistajat. Näin että ainakin A-kielen sai joku tyttö, kukahan mahtoi olla.

- Samaisella keikalla n. miljardi kappaletta Nikki Sixxin bakteereja. Mies näet sylkäsi meikäläistä, oikeen kunnon rojut tuli. Tytöt vieressä näytti kateellisilta ja kirkui(n paska).

- Kikan tissikuva ja siihen nimmari.

- Ankkarockissa Darknessin keikalla joku heitti lavalle pikkuhousunsa ja Justin uitti niitä munissaan jonka jälkeen heitti yleisöön. En saanut kiinni, mutta hipaisin. Se tyyppi joka pikkuhousut sai, seiso Mötleyn keikalla meikäläisen takana.

- Omia plekuja oon heitellyt lukemattomia kertoja ilmaan ja napannut taidokkaasti takas.

No, nythän tähän voisi vielä lisätä the Hivesin rumpalin rumpukalvon. Nappasin sunnuntaina Ruisrockissa, ja hieno muistohan siitä jäi. Katsoin vain kun rumpukalvo lensi niin pirun kovaa vienosti vasemmalle minusta ja kurkotin niin pitkälle kuin pystyin. "PAUK", puhdas koppi ja rumpukalvo muistoksi. Oli myös mahdollisuus kosketella Pellen pakaroita kun tuli laulamaan pakaroineen 20 senttimetrin päähän. En koskenut, mutta kyllä siinä oli pakaroilla täysi työ välttää goatset kun 20 pikkutytön kättä puristeli ja repikin vähän.

Sain myös Hanoi Rocksin basistilta tähtisädetikun, mutta heitin pois kun paloi loppuun.
Tämä viesti oli 100 % totuus.
VR
12.07.2005 12:32:54
Sain Geezer Butlerin rannenauhan, jossa on Geezerin sooloprojektin G/Z/R:n logo.
Everything is a OK!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)