MK73 06.07.2005 17:03:02 | |
---|
Kyllä Led Zeppelin oli loistonsa päivinä täsmälleen maineensa veroinen livebändi (ehkä enemmänkin). Koko pakka valitettavasti sortui Isä-Bonhamin mukana. Siitä yhtye ei koskaan päässyt jaloilleen. Kaikenlaisia räpistelijöitä on rumpupallilla käynyt, mutta homma ei enää toiminut. |
Paljon on spekuloitu sitäkin johtuiko Zeppelinin hajoaminen siitä, että Jimmy Page ei noihin aikoihin oikein ollut soittokunnossa. Mene ja tiedä, vain äijät itse tietävät totuuden. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
J.Hollström 07.07.2005 00:47:20 | |
---|
Paljon on spekuloitu sitäkin johtuiko Zeppelinin hajoaminen siitä, että Jimmy Page ei noihin aikoihin oikein ollut soittokunnossa. Mene ja tiedä, vain äijät itse tietävät totuuden. Siis mikä hajoaminen? Turha kai spekuloida hajoamisen syytä. Bändi loppui siihen kun Bonham kuoli. Jos jaksaa tsekata Zeppeliinin uusimman DVD:n ja sen viimeisen konsertin Knebworhtissa (-79) voi analysoida missä kunnossa Page oli bändin loppuaikana. Minusta se on ihan normaalia Pagea, eli feeliksellä vedellään, välillä mettään ja välillä todella maukkaasti. (BTW, komppiryhmä on tälläkin keikalla aivan uskomaton, kahteen pekkaan pitelevät hillitöntä groovea yllä.) Tosin jostain olin lukevinani, että In Through the Out Door olisi hyvinkin pitkälle ollut Plantin, Jonesin ja Bonhamin tekemä levy. Pagelle taisi kuppi ja muutikin piristeet maittaa tossa 70-luvun loppupuolella. Tiedä häntä... |
Masai-mies 07.07.2005 01:07:53 | |
---|
Tosin jostain olin lukevinani, että In Through the Out Door olisi hyvinkin pitkälle ollut Plantin, Jonesin ja Bonhamin tekemä levy. Pagelle taisi kuppi ja muutikin piristeet maittaa tossa 70-luvun loppupuolella. Tiedä häntä... Muuten oikein paitsi että Bonham ei myöskään osallistunut juurikaan levyntekoon. Page ja Bonham tulivat studiolle silloin tällöin kun olivat edes jokseenkin selvänä ja hoitivat osuutensa kuitenkin mallikkaasti kuntoonsa nähden. |
HaloOfFlies 07.07.2005 11:36:40 (muokattu 07.07.2005 11:39:53) | |
---|
Juu ja Planthan ilmoitti lähtevänsä bändistä jo 1978, kunnes Bonzo sitten puhui miehen ympäri. Jostain haastattelusta tuon luin, että miestä ei 70-luvun lopulla Zeppelin enää oikein tahtonut kiinnostaa(vuonna 1976 tapahtunut Plantin pojan kuolema vei Robertin kiinnostuksen musiikkiin ylipäätään). Plant on sanonut että Carouselambra-biisin sanoituksissa on hyvin pitkälti Led Zepin loppuaikojen tarina, mutta kukaan ei saa niistä selvää. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
sirdickyj 07.07.2005 19:47:12 | |
---|
Jos jaksaa tsekata Zeppeliinin uusimman DVD:n ja sen viimeisen konsertin Knebworhtissa (-79) voi analysoida missä kunnossa Page oli bändin loppuaikana. Minusta se on ihan normaalia Pagea, eli feeliksellä vedellään, välillä mettään ja välillä todella maukkaasti. (BTW, komppiryhmä on tälläkin keikalla aivan uskomaton, kahteen pekkaan pitelevät hillitöntä groovea yllä.) Niin, ja mä en perkeleelläkään voi käsittää, kun jotkut haukkuu sitä Knebworthia ja ylistää samaisen DVD:n väsynyttä blues-jammailua sieltä Royal Albert Hallista. Kyllähän se Knebworth toimii oikein mallikkaasti, onkse nyt vaan jotain snobbailua ettei sitä voi kehua mut vanhaa epävireistä jamitusta kyllä? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Tightbutloose 09.07.2005 02:43:08 | |
---|
Niin, ja mä en perkeleelläkään voi käsittää, kun jotkut haukkuu sitä Knebworthia ja ylistää samaisen DVD:n väsynyttä blues-jammailua sieltä Royal Albert Hallista. Kyllähän se Knebworth toimii oikein mallikkaasti, onkse nyt vaan jotain snobbailua ettei sitä voi kehua mut vanhaa epävireistä jamitusta kyllä? no mulle molemmat konsertot on kyllä todella loistavia, ja kyllä, RAH menee ehkä vähän edelle. Se on sitä soiton iloa, ja improvisaation ilotulitusta :P kuule, koe ja nää. |