Aihe: Teline ukkoslinnulle
1
Piru-Ile
06.07.2005 18:25:25
Tänään tuli pitkään ja hartaasti odotettu Epiluurin goottiukkoslintu. Muodon puolesta ongelmaksi osoittautui teline, joka oli käytössä edellisellä bassolla. Päätin sitten, että myyn bändini kitaristille tämän vanhan (kun ei ole älynnyt aiemmin sellaista ostaa) ja ostan itselleni uuden. Nyt vaan kyselisin teiltä, minkälaista telinettä suosittelette ukkoslintu-bassolle? Kuvakin olisi kiva.
Basshunter
06.07.2005 18:47:36
Mulla ainakin menee norm. lattiatelineeseen. Eli sellanen, jossa liikkuu vapaasti se alatuki (siihen ylempäänhän basso nojaa kaulastaan).
Hevi turvottaa.. -Petosalmi-
Incarnation
06.07.2005 20:58:29
Rest in peace Dime
pardy
06.07.2005 21:33:43 (muokattu 06.07.2005 21:33:58)

http://www.thomann.de/thoiw3_ultima … esis_gitarrenstaender_prodinfo.html
tuolla pitäisi ongelma ratketa.

Ei vaa tällä:

http://www.thomann.de/thoiw3_km_14761_prodinfo.html

"hirttämään akkustisille kitaroille"
"Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua
Thain
07.07.2005 11:30:16
Kuvaa nyt ei satu tähän hätään olemaan. Aikanaan hankin ukkoslinnulleni telineen Kaisaniemen F Musicista. Siinä on säädettävät tuet alhaalla ja vielä vielä tukirauta kaulan editse ettei pääse kaatumaan eteen. Oliskohan QuikLok sarjaa.
Don't break the groove.
Piru-Ile
07.07.2005 12:57:35
Kiitokset. Lähinnä juuri mietin sitä rungon muotoilua, että millaiseen se soveltuu, kaulan tajusin tarvitsevan tukea. Tässä oli hyviä ehdotuksia.
E.Q
07.07.2005 18:42:21
http://www.spelektroniikka.fi/
sivulla 77 oleva GS102 Kitarateline on kuin tehty TB:lle eikä ole hinnalla pilattu.
K100#10
kake313
08.10.2005 22:27:08

Itselläni on myös epiphonen thunder birdi ja sattuipa tuo teline minullekkin olemaan ongelma, mutta tilasin suoraan maahantuojalta www.intoluthman.fi kovan laukun joka pysyy kätevästi pystyssä seinää vasten. Basoo on turvassa kuin rikollinen vankilassa.
poppamies
08.10.2005 22:58:19

Ehkäpä maailman häröimpiä keksintöjä.

Eikä ole. Sinä et vain ymmärrä mihin sitä käytetään. Olen nähnyt tuollaisen käytettävän jos soittaa sähkökitaraa normaalisti ja sitten pitää vaikkapa soittaa soolo nynonkielisellä kesken kaiken. Silloin sähkis saa jäädä roikkumaan mahalle ja siirryt soittamaan akustista.
Myytävänä Fender 15" 150W bassokaiutin!
TommiW.
09.10.2005 13:34:20
Itselläni on myös epiphonen thunder birdi ja sattuipa tuo teline minullekkin olemaan ongelma, mutta tilasin suoraan maahantuojalta www.intoluthman.fi kovan laukun joka pysyy kätevästi pystyssä seinää vasten. Basoo on turvassa kuin rikollinen vankilassa.

On se kiva juu että on ukkoslintu sulla mutta älä nyt kaikkiin threadeihin floodaa.
"Nurkassa oli siellä kaks sbassoo mistä oli kaulat poikki ja myyjä selitti mulle et noin käy kun peukuttelee." -Keny
Antti1
09.10.2005 19:30:58
Eikä ole. Sinä et vain ymmärrä mihin sitä käytetään. Olen nähnyt tuollaisen käytettävän jos soittaa sähkökitaraa normaalisti ja sitten pitää vaikkapa soittaa soolo nynonkielisellä kesken kaiken. Silloin sähkis saa jäädä roikkumaan mahalle ja siirryt soittamaan akustista.

Steve Vai noita tykkää käyttää biiseissään paljonkin, kun täytyy vaihtaa ties mihin banjoihin, sitariin, akkareihin yms. Olikohan mun eka viesti bassopalstalle? No kai niitä pari kolme on ainakin tullu lähetettyä, ei vaan voi muistaa. :)
"What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)