vapauskauppias 06.07.2005 20:36:24 | |
---|
Ketkä oli katsomassa Sabbathia tiistaina? Mitä piditte? |
Olin siellä, nyt voin kuolla rauhassa :) Edit: No nyt kun Vapauskauppias sitten kertoi tarkemmin mitä pitäisi sanoa, niin kyllähän hyvin soittivat. Wardin rummutteluistakin pidin. Hänellähän kuulema oli avustaja (en itse nähnyt niin hyvin lavalle että olisin erottanut mitä avustaja teki) joka aina naputteli tahteja rumpalin selkään(?) ja antoi muuta infoa laulujen kulusta, mutta käyttäväthän monet klikkiäkin keikalla :) |
jazzmies 06.07.2005 20:39:35 | |
---|
|
vapauskauppias 06.07.2005 20:58:11 | |
---|
|
vapauskauppias 06.07.2005 21:08:53 | |
---|
Wardin rummutteluistakin pidin. Hänellähän kuulema oli avustaja (en itse nähnyt niin hyvin lavalle että olisin erottanut mitä avustaja teki) joka aina naputteli tahteja rumpalin selkään(?) ja antoi muuta infoa laulujen kulusta, mutta käyttäväthän monet klikkiäkin keikalla :) Itsekään en nähnyt avustajaa. Itseasiassa näin valitettavan vähän, koska olin aivan takana ja korkealla. Näköyhteys lavalle oli todella heikko. Harmittaa olla nyt jazzpoliisi, mutta eipä tuo Wardin soitto kovin häkellyttävää ollut. Enpä sano vielä enempää. Jatkakaa. |
Tombo 06.07.2005 21:14:39 | |
---|
Hänellähän kuulema oli avustaja (en itse nähnyt niin hyvin lavalle että olisin erottanut mitä avustaja teki) joka aina naputteli tahteja rumpalin selkään(?) ja antoi muuta infoa laulujen kulusta, mutta käyttäväthän monet klikkiäkin keikalla :) En ollut, mutta veikkaan, että kyseessä on ollut ihan vaan rumputeknikko, joka pitää yhteyttä työnantajaansa lähietäisyydeltä. tommi Kaljakorissa 24 pulloa. Vuorokaudessa 24 tuntia. Yhteensattuma? |
Shitmanek 06.07.2005 21:15:14 (muokattu 06.07.2005 21:17:02) | |
---|
Harmittaa olla nyt jazzpoliisi, mutta eipä tuo Wardin soitto kovin häkellyttävää ollut. Enpä sano vielä enempää. Jatkakaa. No eihän siellä mitään maata järisyttävää kuulunut, mutta minulle tuo toimi, ja sehän se tärkeintä on. Minun katsomopaikkani taas oli aivan ylhäällä ja keskellä lavaa, joten näin kyllä avustajan mutten sitä mitä tämä koko ajan teki. En ollut, mutta veikkaan, että kyseessä on ollut ihan vaan rumputeknikko, joka pitää yhteyttä työnantajaansa lähietäisyydeltä. Taisi hän pyyhkeellä kuivailla Wardin selkääkin, ja vesipulloa ojennella. Mutta jotain tuohon sanomasi suuntaan varmaankin. |
Gorthol 06.07.2005 21:54:41 | |
---|
Jees! Itse olin aivan eturivissä enkä kyllä mitään "tahdin naputtelijaa" nähnyt. Olihan siellä tosiaan se ukko joka sitä vesipulloa ja pyyhettä ojenteli. Kyllä Wardin soittoa on aina ilo katsella ja kuunnella. Minulle hänen soittonsa ainakin uppoaa... Ja hyvä keikka kaikinpuolin muutenkin. Ja Soulfly oli mukava bonus siihen keikkaa varsinkin kun en etukäteen tiennyt että kyseinen bändi on lämppärinä! |
Simbe 07.07.2005 07:30:19 | |
---|
Tulipa riehuttua todella, paljon parempi meininki kuin öö... '99? Ozzy oli tiukassa kunnossa ja Wardkin taisi olla astetta kevyemmässä kunnossa, tukkakin oli taas pitkä. Wardin fillit eivät oikein tahtoneet kuulua, snare ainakin oli hiljainen. Välillä taas jytinää tuli kuitenkin ihan reilusti. Soitossa ei ollut mitään vikaa, levyversioita ei oltu paljoa muuteltu, mutta fillit tulivat tilanteen mukaan, ei siis 1:1 levyjen kanssa. Tuli taottua ilmaa nyrkillä mielikuvituksen tahtiin sitten vain. Geezer vaikutti jotenkin vaisulta, hän ei juurikaan hyppelehtinyt lavalla. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass.
Myytävänä Yamaha 8000 rummut in "Mellow Yellow" |