James Mc Brown 08.05.2003 16:04:40 (muokattu 08.05.2003 16:18:14) | |
---|
Nythän on niin, että noissa daddarion kielisettien paketeissa on noita players pointseja. Väittävät, että kun heille näitä paketteja lähettää tarpeeksi suuren pistemäärän edestä, niin sieltä voi tilata tulemaan tuotteen, johon tämä ko. pistemäärä riittää.. Kai tässä joku juoni on.. Joku pieni präntti, että suomeen lähetettynä paketti maksaa 40$ tai vastaavaa? Onkohan tuota kukaan kokeillut? Ei sillä, että nyt olisin ryntäämässä kauppaan ja ostamassa kymmenen vuoden kielisetit saadakseni kaupan päälle hatun, mutta noin muuten ihan vaan mielenkiinnosta tätä kyselen.. No keino se tämäkin on saada kieliä myydyksi jos ei laadulla pysy vakuuttamaan.. Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
En osaa tuosta sanoa, mutta daddariolta olen kyllä saanut 6 kipaletta julisteita kun lähetin niille osoitetiedot. Eikä maksanut mitään..eli saattavat tosiaan lähetellä Suomeen noitakin kamoja |
Ossi 08.05.2003 16:28:44 | |
---|
No keino se tämäkin on saada kieliä myydyksi jos ei laadulla pysy vakuuttamaan.. Ihmettelen ties' monennenko kerran D'Addarion huonoa mainetta, semminkin kun niitä käyttävät monet maailman parhaista soittajista. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Fortune 08.05.2003 16:40:30 | |
---|
Ihmettelen ties' monennenko kerran D'Addarion huonoa mainetta, semminkin kun niitä käyttävät monet maailman parhaista soittajista. No, minäkin olen kypsynyt nyt sen verran ihmisenä, että myönnän että en minä sen kummemmin näytä näillä Ernie Balleillakaan soittavan. Siinä meni sekin syntipukki. :)
|
Jabe 08.05.2003 17:21:42 | |
---|
... semminkin kun niitä käyttävät monet maailman parhaista soittajista. Kiitos, Ossi. Hoho. Mutta asiaan: muistaakseni se postituskulu on 10 dollaria, joka Player's pointsien lisäksi pitää maksaa. Itselläkin on noita paketteja jonkun verran säästössä - voisin tilata jotain härpettä. Mutta pitäisikö sinne kuoreen sitten laittaa shekki, vai mikäköhän maksutapa tässä toimisi ..? Jos joku on kamaa tälläviisiin tilannut, niin kertokaapa, miten maksoitte sen 10 taalaa, ja kuinka pian kama saapui. |