Naama-amis 05.07.2005 19:01:24 | |
---|
Oho, mä oon vielä täällä. Huhhahhei ja rommia pullo.
Bella Italia tifoso #3 THV-klubi #4 |
Guitaristi 05.07.2005 19:04:59 | |
---|
sviddu.....kateellinen pitää olla niille ketkä tonne pääsee Todellakin, itse olisin niin halunnut päästä, mutta ei voi mitään... Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Ben_D 05.07.2005 23:24:56 | |
---|
Aika monta keikkaa tullut viimesen melkein 20 vuoden aikana nähtyä ja voin sanoa, että tää keikka kiilaa top-3:een ellei jopa parhaaks. Black Sabbath alko soimaan niin meinas olla paskat housussa. |
Pekka_häntä 05.07.2005 23:25:43 | |
---|
Ei voi muuta sanoa että VITTU OLI HYVÄ KEIKKA |
Ei voi muuta sanoa että VITTU OLI HYVÄ KEIKKA KYLLÄ...PRNCE OF FUCKING DARKNESS!!! KOVASSA ISKUSSA PERKELE.....videoiden perusteella kaverit antoi tasan yhtä paljon kuin 20v sitten.....vielä Anthrax alkuperäiskokoonpanolla ja Metallica muutaman kerran niin voi kuolla rauhassa. nyt vedän jurrrit moi. "more deers" |
Pekka_häntä 05.07.2005 23:29:45 | |
---|
Black Sabbath alko soimaan niin meinas olla paskat housussa. Sama juttu. Tossa vaihees olin ihan fiiliksissä. |
Naama-amis 05.07.2005 23:31:53 | |
---|
Kevyesti paras keikka, minkä olen ikinä todistanut. Siis, minä olen todella yllättynyt ja sitäkin vaikuttuneempi. Siis.. Äh. Wow. Huhhahhei ja rommia pullo.
Bella Italia tifoso #3 THV-klubi #4 |
Dropped C 05.07.2005 23:40:09 | |
---|
Pistäkääpä joku kuvia tänne jakeluun jos niitä tuli otettua, kiitos. En itse edes viitsinyt yrittää muiluttaa kameraa sisälle, kun oma piippuhyllyn paikka oli niin surkea. Vähän lyhykäinenhän tuo setti oli mutta fiiliksissä olin kyllä. Perkele! Kyllä Tony Iommi on tyylikäs kaveri, mitä sitä nyt näki. Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen. |
kitarisaristi 05.07.2005 23:57:26 | |
---|
ei saatana mahtava keikka oli.... tuli ihan kylmät väreet ittelleni ku alko nib soolo osuus! sitte war pigs oli aivan mahtava! oisivat saaneet vetää sen prkleen bloody sabbathin kokonaa mutta kyllä se paranoid korvas sen, oli se niin mahtavaa kuultavaa!!! ei mitään valittamista. |
welociraptor 06.07.2005 00:01:26 | |
---|
BLACK FUCKING SABBATH!!! Soittotaidon puute kompensoidaan volyymillä - vireen puute säröllä. |
Ze Kink 06.07.2005 00:09:53 (muokattu 06.07.2005 00:17:01) | |
---|
Jumalauta. Sehä oli kova keikka tosiaan! E: Soulfly oli vitun kova myös. Harmi vaan etteivät vetäneet Spittiä tai Territoryä. EE: Nyt kun ajattelee, niin tuohan oli varmaan toisiksi paras keikka jolla olen koskaan ollut. Rölö |
stigcarpelan 06.07.2005 00:09:54 | |
---|
Voi juma että sekosin siellä! huh huh :sutiojrikellA |
SuperJeesus 06.07.2005 00:11:59 | |
---|
We are number one! Väsyneitä ajatuksia nyt tähän. Ensinnäkin vitutti kahden euron narikkamaksu yhdestä ketjusta. Olisin sillä rahalla voinut melkein ostaa uuden. Soulfly oli mitäänsanomaton, tylsä ja nolo. Torvi-biisi oli ihan hauska, muttei anna muuta roskaa anteeksi. Biisien loppuun väännetyt tilutukset saivat minut tuntemaan suurta myötähäpeää. Olisi tehnyt mieli halata sitä ressukkaa. Black Sabbath... Vaikea pukea sanoiksi tämän hetken fiiliksiä. Ozzy on ollut meikäläisen sankari jostain 8-vuotiaasta lähtien, ja nyt sen vihdoinkin näki livenä. Huono intro alussa sai minut hetkeksi epäilemään keikan tasoa; tosin turhaan. Aivan mielettömän kova keikka!! Bädäbing!! Tuli War pigs, N.I.B, Into the Void, Iron Man, the Wizard... Ja Black Sabbathin aikana tuli vähintäänkin epäaito olo. Kylmät väreet iski päälle kun vilkuili ympärilleen katsomon sytkärimerta. Yksi keikan ehdottomimmista kohokohdista. Symptom of the Universen olisivat saaneet soittaa loppuun asti, kun kerta lähti niin tiukasti liikkeelle. Tosin Children of the Graven aikana tajusin (no olihan se selvä jo ennenkin keikkaa), minkä takia kaikkia klassikoita ei soitettu. Ozzylta alkoi ääni olla tuossa vaiheessa niin kateissa, että sen oli pakko muuttaa biisin laulumelodioita vähäsen. Ja onhan ne muutkin jo aika pappoja. Varsinkin Bill Ward. Mutta älkääkkö käsittäkö väärin. Ozzy oli loisto terässä. Lukuunottamatta tuota Childrenia, laulu oli niin kondiksessa kun vain voi olla. Ja huuliharpunkin se Wizardiin soitti. Iommi oli tulessa. Butler oli tulessa. Wardkin varmaan oli. Osbourne oli tulessa. Kyllä ne vaan tarjosivat rahoille vastinetta. Ei voi vieläkään tajuta. B-l-a-c-k S-a-b-b-a-t-h. Mister... Mister... Mister... Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa. |
elbowski 06.07.2005 00:17:02 (muokattu 06.07.2005 00:20:53) | |
---|
Voi jumalauta! Siis, ei todellakaan voi sanoilla kuvailla. Setti oli täydellisyyttä, vaikka odotin, että Symptom ja Sweet Leaf olis ollu pidempiä. Hyvin Ozzykin vielä jaksaa, pomppi ja näytteli persettään. Ei voi uskoa todeksi. E. Niin ja, Soulfly oli perkeleen kova myös, vaikka soolokitaristi pomppikin samalla tavalla koko keikan ajan. Erityisesti Moses ja rumpusoolo sytytti. Lämmitti niin, että hiki tuli :) Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Ada 06.07.2005 00:20:06 (muokattu 06.07.2005 00:23:40) | |
---|
Keikka nyt takana, ensimmäinen kerta kun näin Black Sabbathin livenä. Näkyvyys vain oli aika huono, ja olin turhan väsynyt keikalle mennessä, mutta jälkimmäinenhän on täysin oma vika. Kentällä näytti olevan hyvä fiilis, tietääpä minne mennä ensi kerralla jos on mahdollisuus nähdä Sabbath uudestaan. Kirjoitan tähän ehkä enemmän ajatuksia keikasta vähemmän väsyneenä. :) Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
"I know where I belong, away from your Gods"
- Endless Dark, HIM |
welociraptor 06.07.2005 00:21:25 (muokattu 06.07.2005 00:25:37) | |
---|
Black Sabbathin aikana tuli vähintäänkin epäaito olo. !!! Niin tuli. Uskomatonta. Soittotaidon puute kompensoidaan volyymillä - vireen puute säröllä. |
Lord of the strings 06.07.2005 01:04:27 | |
---|
Listen to BLACK SABBATH! Ihan käsittämättömän kova keikka! Jätkät olivat kovemmassa vedossa kun odotin. Iommi pukkasi sellaista riffiä sellaisella volumella että takaseinä siirtyi kaksi mertiä taakse päin. Huhhuh, parhaita keikkoja missä olen ollut. Hyvä jätkät! "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli? |
Pekka_häntä 06.07.2005 01:12:54 | |
---|
Vittu vieläki IHAN fiiliksissä:D Jos yhen biisin ne ois viel vetäny nii sit oisin varmaan kuollu: SNOWBLIND Black Sabbath - Snowblind 00:44m/05:28m Mutta perkele eihän täs pysty ees nukkuu :P joo siis sillon ku black sabbath soi ja oli se sytkärimeri sillo oli Fiilis ihan katossa ,ellei katon läpi jo menny :P MISTER BILL WARD!!!!.... MISTER BILL WARD!!!!!!!! Sitte electric furneal ja fairies wear boots Vittu et ne vedettii hyvi tykkäsin niin perkeleesti (Kaikkihan vedettiin hyvin) |
kitarisaristi 06.07.2005 01:25:56 (muokattu 06.07.2005 01:26:23) | |
---|
ei saatana kello nyt puol 1 eikä nukuta paskan vertaa saatana oli nii vitun kova keikka etta lähen kohta alasti hesan kaduille laulamaan hallelujaa prkl!!! saatana iommi veti sellast sooloo että oksat etteikö vähintään housut pois :D /../ heavyy!!!!!!! |
M1kk0 06.07.2005 01:55:43 | |
---|
oli saaaaaaatanan kova keikka. olin koko konsertin ajan eturivissä, ja kaiken vie' lisäksi sain vielllä änpärissilsen vettä niskaan ozzyn kädestä !! lämppäristä en tykänyt ollenkaan. Iommi oli vitun cool. ja buttler. ja loput. |