Aihe: Callisto
1 2 3 4 59 10 11 12 13
la m quina
15.03.2005 23:04:44
Miltähän tuntuu kun High on Fire soittaa ne suohon joka ilta? Ei varmaan hirveen hyvältä?
Morley
23.04.2005 01:18:47

Miltähän tuntuu kun High on Fire soittaa ne suohon joka ilta? Ei varmaan hirveen hyvältä?

Ihan hyvältä tuntu suossa vetää. No problem. HOF oli lepposia jätkiä. Mistäs muuten tota Ulverin Blood inside levyä oot bongannu?
PeeKoo
23.04.2005 07:38:36
Tämä on muuten helvetin tylsä bändi livenä! Mukavaa musiikkia jos haluaa vaikka mennä päiväunille tai illalla kun uni ei tulekaan, niin Callistoa soimaan vain. Ja ihan oikeasti on niillä hyviäkin juttuja eikä kaikkien biisien tartte olla mitään paahtoa alusta loppuun, mutta kun biisien tempo on keskimäärin 50 iskua minuutissa tai jotain, niin jossain on vika! :) MUMMIELESTÄ NIINKU!

No niinpä, itse olen pari kertaa kyseiseen aktiin törmännyt livenä ja unen tuloa ei voi välttää. Levyltä kuunneltuna varmaan toimiikin jollain tasolla mutta livebändiksi ei sovellu mielestäni ollenkaan.
Tylsät, ylipitkät biisit ja täydellinen yleisökontaktin puute ei kyllä ole niitä asioita joita livekeikoilla arvostan...

Mutta kaikkeahan pitää olla.
Exhausted
24.04.2005 13:12:18

Mielestäni toimi paljon paremmin livenä
Charger
24.04.2005 14:55:04

No jotkut pääsee sentään soittamaan heidän kanssaan. Toiset joutuvat purkamaan turhautumistaan muusikoiden.netissä.
la m quina
24.04.2005 15:43:41
äitis joutuu
touché
maelstrom
24.04.2005 23:54:29
Näin livenä ja tykästyin jonkin verran. Aiemmin olin kuullut pari biisiä, jotka eivät oikein innostaneet.

Todellakin, kuten täälläkin on jo mainittu, vokalisointi tuhoaa paljon tästä jylhästä ja kauniista, vahvasta musiikista ja jotenkin tuhoaa sen tunnelman korniudellaan. Joko parempaa örinää ja puhdasta laulua, pelkkää puhdasta laulua tai instrumentaalia, mutta näin ei jaksa kauaa kuunnella. Jos saisi jotenkin väännettyä sen vokalisoinnin nollille niin varmasti kuuntelisin paljonkin.
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
dictatorsh*t
03.07.2005 22:48:23
Kuulin pari biisiä ja häättänäh, ihan loistokamaa!
True Nature Unfolds meni juuri pakkohankintojen listan kärkipäähähn Abduktion uuden kanssa.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Exhausted
03.07.2005 23:50:54

Kuulin pari biisiä ja häättänäh, ihan loistokamaa!
True Nature Unfolds meni juuri pakkohankintojen listan kärkipäähähn Abduktion uuden kanssa.

jep nuo kyllä kannattaa ostaa!
Futurebre
04.07.2005 01:59:47

The Hives plays Metal!

No eivaa :)))

Näytti vaan oudolta kun nosturissa about vuos sitte näin jätkät livenä ja koko bändi näytti satura lanx-hannuilta!
Kasvattakaa pitkät tukat ja lisää niittejä, nahkaa ja öljyä...
Mutta musa o iha jees.
www.deadshapefigure.com - UUTTA DSF:ÄÄ!
ten
06.07.2005 11:35:26
The Hives plays Metal!

No eivaa :)))

Näytti vaan oudolta kun nosturissa about vuos sitte näin jätkät livenä ja koko bändi näytti satura lanx-hannuilta!
Kasvattakaa pitkät tukat ja lisää niittejä, nahkaa ja öljyä...
Mutta musa o iha jees.

Kyllä sitä mielummin kattelin DSF-Juhanin näkösiä jätkiä! :)
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
juhol
30.07.2005 11:25:29

tosta blackhole biisistä tykkään aikas paljonkin. ja vokaalit on just hyvät! ei välttämättä murina sopis niin hyvin ku tollanen repivä ja riistävä karjunta...
Sahtimies666
30.07.2005 13:12:53
ens viikolla pitäis tulla true nature unfolds..
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
Ruoste
30.07.2005 13:54:15
Calliston näkeminen tuskassa oli ehdottomasti yksi parhaista livekokemuksistani
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta...
Sahtimies666
30.07.2005 14:24:52
^

en kyllä osaa yhtään kuvitella et millasta ois nähä bändi livenä.. on kuiteki sen verta rauhallista...
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
Ruoste
30.07.2005 16:15:33
en kyllä osaa yhtään kuvitella et millasta ois nähä bändi livenä.. on kuiteki sen verta rauhallista...

keikalla tunnelma oli transsinomainen ja tuntui että yleisö olis ollu yksi iso möhkäle joka huojuu musiikin tahdissa
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta...
Viceroy
30.07.2005 19:40:52

Mäkin olin tuolla Tuskan keikalla. Hyvää musaa hyvin soitettuna, rumpalilla samanlainen setti kuin mulla, yleisöllä hyvä fiilis. Pisteet siitä.

Mutta esiintyminen on kuitenkin taidetta, ja ainakin mun mielestä jätkät näytti lavalla vähän turhan tavallisilta tallaajilta. Eli kuten joku pilke silmäkulmassa jo taisikin sanoa, tukkaa kasvuun ja lisää mustetta nahkaan ;)

Pitää noita levytyksiä hankkia joka tapauksessa.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
eleeton
31.07.2005 19:55:42
hyvät on kyllä soundit levyllä. Tulee lanxin debyytistäki sit kova (ei niin ettei siitä muutenkin tulisi. offtopix)
ja takaisin sorvin ääreen... Lähdön Aika mp3-sivu -- Verkkokauppasi on patentoitu!
Exhausted
31.07.2005 22:01:05

Livenä bändi on kyllä varsinainen kokemus. Tampereen Klubilla viimeksi oli porukkaa jotka istuivat hippityylisesti mutta mossasivat. Aika hyvin kuvaa bändin musiikkia :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)