Boldari 07.05.2003 19:44:46 | |
---|
Pidetään haarukat pystyssä... Some Velvet Morning, When I'm Straight... |
Jabbe 07.05.2003 19:53:38 | |
---|
Jos kukaan meistä ei olisi muusikko, niin mitä me täällä tekisimme? |
Hei, mä oon trukkikuski. Älä pilkkaa meitä tai tungen trukkini uranukseesi...:). Hyvä homma. Saa kuunnella rokkia ja mikä parasta, kuunnella rokkia. Sitäpaitsi olen soittanut kitaraa n.15 v ja kirjoittanut biisejä n.10v, joten pidän itseäni jossainmäärin myös muusikkona... Hemmetti, olisi pitänyt keksiä joku epätodennäköisempi ammatti tuohon, luonnollisestikaan ei ollut tarkoitus pilkata trukkikuskeja...no, mutta miten on ? Sanotko kyseisessä tilanteessa olevasi trukkikuski vai muusikko ? Ja kun jatkokysymys tulee koskien meriittejä alalla, toivotko että olisit vastannut toisin... Itseäni en kehtaa tituleerata muusikoksi ventovieraalle, vaikka aika paljon on sävellyksiä ja keikkaa takana (no, mikä nyt on paljon). Syynä ehkä, että se ei ole pääasiallinen leipäpuu, ja toisaalta en ole saavuttanut alalla tarpeeksi voidakseni käyttää 'eksä tiädä kuka mä oon'-tyyppisiä fraaseja. I want to be the king and queen of cheese |
ganesha 08.05.2003 10:06:47 | |
---|
muusikko = saa elantonsa musiikin säveltämisestä, soittamisesta yms. rockmuusikko = saa rahaa siitä että kohkaa kännissä lavalla hah haa! "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
krushing 08.05.2003 13:53:09 | |
---|
minä olen tässä viimeiset kymmenisen vuotta vääntänyt biisejä ja soittanut bändeissä jne jne, mutta enpä kyllä itseäni kehtaisi muusikoksi väittää, kun noita ammattituttuja on aika paljon. enpä ole kyllä juuri rahaa nähnyt, musiikin tekemisen/soittamisen puitteissa siis. muusikko -sanassa on kyllä aika ammattimainen kaiku, mutta tarvitseeko sitä toisaalta kaikkea määrittää? ok, olen krapulassa...eksistentialistinen pohdinta saattaa olla parempi jättää paremmalle ajalle...:) |
Boldari 09.05.2003 00:15:45 (muokattu 09.05.2003 00:16:19) | |
---|
no, mutta miten on ? Sanotko kyseisessä tilanteessa olevasi trukkikuski vai muusikko ? No trukkikuskihan sanon olevani...ja kyllä meitä saa pilkata. meillä on hyvä itsetunto. Jaaha, menenpä ostamaan köyttä ja etsimään tukevan oksan... Some Velvet Morning, When I'm Straight... |
paavi 09.05.2003 11:40:00 | |
---|
No trukkikuskihan sanon olevani...ja kyllä meitä saa pilkata. meillä on hyvä itsetunto. Jaaha, menenpä ostamaan köyttä ja etsimään tukevan oksan... Omakuvasi perusteella voisin kyllä olettaa, että naisella on muutakin ajateltavaa kuin ammattisi... :) -- Joo, en mäkään itseäni muusikoksi tituleeraa missään. Enpä tiedä, tekisinkö niin vaikka elantoni musiikista saisinkin. En mä itseäni tutkijaksikaan toitottaisi naiselle, vaikka sillä nimikkeellä täällä hajoankin. Paras on ehkä kutsua itseään jonkinlaiseksi elämäntaiteilijaksi, jonka ikuisena mysteerinä ja innoituksen lähteenä ovat naiset. :P
Jos soittaisin humppaa, en olisi niin ahdistunut. |
Meisseli 09.05.2003 15:46:12 | |
---|
tälläinen idiootti joka soittaa koko ajan ja jos ei soita niin sit kuuntelee tai puhuu siitä can't help 'bout the shape I'm in. I can't sing I ain't pretty and my legs are thin |
RawknRawl 13.05.2003 12:00:57 | |
---|
Vetäisin rajan pääasiallisen elantonsa musiikilla tekevään. Näin se käsittääkseni suurimmaksi osaksi myös mielletään ja sehän se on mikä määrää. Halusi niin eli ei. Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestini lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista. |