Aihe: Stone!
1 2 3 4 5 6 7 8 956 57 58 59 60
Hohhoijaa
05.07.2005 16:01:22 (muokattu 05.07.2005 16:01:34)
itse oon kans koittanu tutustua bändiin........ ei vaan onnistunut ole tällaiselta hyypiöltä... eli löytyiskö netistä jotain niitten sivuja... ja joku stone- tietäjä saa kertoo mulle, jos haluaa, että onko se bändi vielä nykyään kasassa. ja jos ei oo, ni millon se oli kasassa. sen verran tietämätön oon...

Lue suomalaisen metallin historiikki Rauta-aika. Siinä paljonkin infoa Stonen vaiheista.
THV-klubi #13
Bassolow
05.07.2005 16:02:53
Lainasin kaksi Stonen levyä. Huono laulaja ja huonot lyriikat.
Hassu Iron Maideniin liittyvä oma kuva.
elbowski
05.07.2005 16:06:59
Asun samassa kylässä Jiri Jalkasen, olen siis julkkis.
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
Ben_D
05.07.2005 23:27:54

Entäs sitten? Puhutaan kuitenkin suomalaisen metallin kautta aikojen ehkä tärkeimmästä edelläkävijäbändistä. Jannen laulun huonous on tietenkin makuasia, mutta helvetin tiukkaan soittoon yhdistetyt spedeilylyriikat on oikeastaan olennainen osa Stonen alkupään tuotantoa. Myöhemminhän niihin sanoituksiin alkoi löytyä jo lähes järkevää sanottavaakin. ;)

Juu mulla ei ole ainakaan tähän enään mitään lisättävää.
Valdemar
06.07.2005 03:56:02
Lainasin kaksi Stonen levyä. Huono laulaja ja huonot lyriikat.

See your jogging suit ripping apart
Under it there is dirty black jeans
Take another overdose of music
Your hair's growing long and
Your bored mind is getting crazy

Tuohan on parasta.
Vie akka, elä pulloa! #1
Valterr
06.07.2005 07:52:20
Oiskohan Stonesta tullu suuuuri juttu jos olisivat laittaneet erilaiset lyriikat ja hommaneet laulajan? Ihan sama. Stone on kova.
S.i.r.
09.07.2005 09:11:40
Oiskohan Stonesta tullu suuuuri juttu jos olisivat laittaneet erilaiset lyriikat ja hommaneet laulajan? Ihan sama. Stone on kova.

Tuskinpa. Siihen aikaan kun ei suomalaista musiikkia kohtaan ollut ulkomailla mitään todellista mielenkiintoa olemassakaan, ja näitä amerikkalaisia speed/thrash/mikälie-bändejä tuntui olevan kaikki paikat täynnä. But who gives a shit? Stone on edelleenkin paras suomalainen metallibändi koskaan.

Niin, joo, käytänpä tilaisuuden hyväkseni, ja mainostan noita pascésivujani, joita tuossa juuri äsken hiukan päivitinkin. http://www.stonetribute.tk on se osoite, johon kannattanee mennä. Tai sitten ei. :)
Henkka Hevimies
09.07.2005 12:33:38 (muokattu 09.07.2005 12:39:49)

En minä ainakaan haluaisi kuulla Stonea,jonka laulaja lausuu sanat viimosen päälle englanniksi. Ei se olisi enää Stone. Silloin se lausuttaisiinkin varmaan englantilaisittain "Stoun";)
"Bang your head, kill your soul Let your fucking head explode Cut your veins, rip your brain You'll go insane"
Aegis
09.07.2005 13:30:57 (muokattu 09.07.2005 13:50:22)
Entäs sitten? Puhutaan kuitenkin suomalaisen metallin kautta aikojen ehkä tärkeimmästä edelläkävijäbändistä. Jannen laulun huonous on tietenkin makuasia, mutta helvetin tiukkaan soittoon yhdistetyt spedeilylyriikat on oikeastaan olennainen osa Stonen alkupään tuotantoa. Myöhemminhän niihin sanoituksiin alkoi löytyä jo lähes järkevää sanottavaakin. ;)

Oli bändin asema mikä tahansa, niin ei sen mikään osa-alue silti ole minusta kritiikin yläpuolella. Typerät lyriikat nyt eivät minua häiritse, mutta Stone on minusta aina kuulostanut liian siistiltä ja laulu liian paskalta. Oli se sitten kuinka tärkeä suomalaiselle metallille tahansa.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Super-Jari
09.07.2005 13:41:42
Oli bändin asema mikä tahansa, niin ei sen mikään osa-alue silti ole minusta kritiikin yläpuolella.

tr00, mutta noin ei saa sanoa.
thrashmetallisti
09.07.2005 13:43:17

Oli bändin asema mikä tahansa, niin ei sen mikään osa-alue silti ole minusta kritiikin yläpuolella. Typerät lyriikat nyt eivät minua häiritse, mutta Stone on minusta aina kuulostanut liian siistiltä ja laulu liian paskalta. Oli se sitten kuinka tärkeä suomalaiselle metallille.

No sitten se kuulostaa sille. Minun mielestäni ei. Mutta makuasioistahan ei saisi kiistellä. Nää Stone-keskustelet menee aina sellaiseksi "Paska laulu, sanat ym" vastaan "Vitun kovat soittajat, hyvät biisit..."
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Super-Jari
09.07.2005 13:44:24
No sitten se kuulostaa sille. Minun mielestäni ei. Mutta makuasioistahan ei saisi kiistellä. Nää Stone-keskustelet menee aina sellaiseksi "Paska laulu, sanat ym" vastaan "Vitun kovat soittajat, hyvät biisit..."

Sanoppa joku keskustelu joka ei mene.
thrashmetallisti
09.07.2005 13:48:46

No joo, samaan syssyyn menee kuin Iron Maiden ja Metallica-keskustelut.
Aegis
09.07.2005 13:49:46
Mutta makuasioistahan ei saisi kiistellä.

No mistä sitä sitten kiisteltäisiin?
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
thrashmetallisti
09.07.2005 13:51:59

No mistä sitä sitten kiisteltäisiin?

No niinpä, mutta jos kerran on sen oman mielipiteensä tuonut esiin niin ei jankata tartte... Äh, unohdetaan koko juttu.

Stone on kuitenkin kova kuin kivi! ;)
Akiman
09.07.2005 13:52:06

Metallica- ja Dream Theater -keskustelut.

Itseäni eivät ole nuo sanoitukset jaksaneet häiritä koskaan, oikeastaan ne ovat vain huvittaneet toisinaan kun niitä on lueskellut. Itse kun kuulun useimmiten tähän ryhmään ihmisiä, joille laulu on ennemminkin yksi instrumentti muiden joukossa ja ennemminkin se ääni, melodiat, dynamiikka ja muut ääneen liittyvät seikat merkitsevät. Stonen tapauksessa puhuisin Jannesta jonkinlaisena "thrash -metallin Nick Cavena" tuon vokalisoinnin puolesta. Eli ääni ei ole todellakaan aggressiivisessa tai huutomielessä parasta mahdollista lajissaan, eikä tietenkään melodisesti tai äänen värin puolesta mitään mielenkiintoista, mutta jotain luolamiesmäistä, luonnollista ja herkullisen primitiivistä siinä on.

Ja mitä Stonen biiseihin tulee, niin usein "vitun hyvät soittajat ja vitun hyvät biisit" pätee, mutta onhan siellä kuraakin joukossa. Stonen kulttiasema on kyllä vähän ikävä juuri tämän takia, että matsia tulee jos joku vähän arvostelee. Minäkin toki pidän bändistä, mutta en kyllä sitä palvo ihan niin ankarasti koko suomalaisen metallin ikuisena messiaana. Kaikki vaikuttaa kuitenkin kaikkeen, eikä yhtä tekijää voi kaikesta kiittää.

Kiitoksia kymmeniä tuhansia vuosia sitten eläneelle luolamiehelle, kun löit kiviä yhteen ja loit metallimusiikin. Hail!
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Valdemar
09.07.2005 15:20:02 (muokattu 09.07.2005 15:26:50)
Oli bändin asema mikä tahansa, niin ei sen mikään osa-alue silti ole minusta kritiikin yläpuolella. Typerät lyriikat nyt eivät minua häiritse, mutta Stone on minusta aina kuulostanut liian siistiltä ja laulu liian paskalta. Oli se sitten kuinka tärkeä suomalaiselle metallille tahansa.

ei mit
Vie akka, elä pulloa! #1
S.i.r.
09.07.2005 15:32:57 (muokattu 09.07.2005 15:52:50)
Ei Stone ole kritiikin yläpuolella. Kyllä bändiä saa minun puolestani haukkua juuri niin paljon kuin huvittaa. Itselleni bändi on erittäin tärkeä ja merkittävä, mutta ei sen sitä tarvitse kaikille olla. Tämähän alkaa olla enemmän tai vähemmän sukupolvikysymys. Monelle meistä, jotka olimme teini-ikäisiä Stonen noustessa esiin, bändi on edelleenkin todella tärkeä.
jamez_wannabe
10.07.2005 12:10:42
STONElla oli kuitenkin se tärkein asia enemmän kuin kohdallaan....

- laulajan ei tarvitse vitun hyvä (persoonallisuus riittää)
- soittajien ei tarvitse olla virtuooseja
- kaikkien biisien ei tarvitse olla helmiä

ASENNE ON HEAVYSSÄ AINA KAIKEN A JA Ö - PISTE!!!
"more deers"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)