Tinmo 07.05.2003 20:43:04 | |
---|
Oletteko olleet Tuurissa Veljekset Keskisellä? Siellä on pieni musiikkipuoti jossa olen parina viime kesänä poikennut. Ihmellistä tässä on, että tietääkseni Topi asuu jossain Ähtärin liepeillä? Ja kun musiikkipuodin seinät on täynnä fendereitä ja tiskin takana seisoo mies, joka on aivan saman näköinen kuin Sorsakoski. Kertokaas minulle, onko tämä se mies joksika häntä luulen? Elvis ei ole rockin kuningas, se on Chuck Berry, perkele!! |
AoA 07.05.2003 20:56:07 | |
---|
ei voi tietää mutta aika kammottava äijä se Sorsakoski Full Volume or Double Volume |
Tinmo 07.05.2003 20:58:07 | |
---|
ei voi tietää mutta aika kammottava äijä se Sorsakoski no arvaa vaivaako toi mua, sit se heitti mulle vielä sellasseen mystisen kysymyksen, joka olis ihan yhtä hyvin voinu Topin suusta. "Mistäs sinä tulet?" Täytyypä ens kesänä jutella pidempään Elvis ei ole rockin kuningas, se on Chuck Berry, perkele!! |
kuutamo 07.05.2003 21:03:59 | |
---|
no arvaa vaivaako toi mua, sit se heitti mulle vielä sellasseen mystisen kysymyksen, joka olis ihan yhtä hyvin voinu Topin suusta. "Mistäs sinä tulet?" Täytyypä ens kesänä jutella pidempään Mä veikkaan että ei ole tai sitten on. Oon ite kyseisessä liikkeessä käynyt joskus 3 vuotta sitten, eikä se silloin ainakaan ollut Topi.
|
Tinmo 07.05.2003 21:37:11 | |
---|
Mä veikkaan että ei ole tai sitten on. Oon ite kyseisessä liikkeessä käynyt joskus 3 vuotta sitten, eikä se silloin ainakaan ollut Topi. no viime ja toissa kesänä siellä oli se...se....se...no SE!
Elvis ei ole rockin kuningas, se on Chuck Berry, perkele!! |
Guderian 07.05.2003 22:33:30 | |
---|
"Mistäs sinä tulet?" Täytyypä ens kesänä jutella pidempään :D Entä jos sikari onkin vain sikari? Hyvä kysymys, yhtä kaikki. "Mistäs sinä tulet?"
Klotzen, nicht Kleckern! |
reijoteppo 07.05.2003 22:45:53 | |
---|
Ei oo Sorsakoski.Sorge vaan... Se äijä on Karin Pertsa... |
MrQ 07.05.2003 23:12:11 | |
---|
Oletteko olleet Tuurissa Veljekset Keskisellä? Siellä on pieni musiikkipuoti jossa olen parina viime kesänä poikennut. Ihmellistä tässä on, että tietääkseni Topi asuu jossain Ähtärin liepeillä? Ja kun musiikkipuodin seinät on täynnä fendereitä ja tiskin takana seisoo mies, joka on aivan saman näköinen kuin Sorsakoski. Kertokaas minulle, onko tämä se mies joksika häntä luulen?' Tanssimusiikkithreadille tällaiset, kiitos. |
reijoteppo 08.05.2003 00:08:38 | |
---|
' Tanssimusiikkithreadille tällaiset, kiitos. Ei kyllä tää on oikeesti tosi Heavy thread! |
Ossi 08.05.2003 00:26:26 | |
---|
' Tanssimusiikkithreadille tällaiset, kiitos. Älkääs nyt hyvä Apteekkari! Yleistä palstan luonnehdinnasta lainattua: "Voit esittää mielipiteitä, kysymyksiä, tai mitä mieleesi juolahtaakaan." Poikkesin taannoin, ihan pelkästä mielenkiinnosta Keskisen "Kyläkauppaan" ja myös mainittuun musiikkiliikkeeseen. Tulin jopa ostaneeksi jotain pikku sälää, mm. bändin munat, eli rytmimunat. Ainakin sillä kertaa tiskin takana oli aivan joku muu kuin po. Tammilehto. Keskisen putiikin ympäristön infrastruktuuri alkaa olla sitä luokkaa, että siellä voi syntyä, elää muusta maailmasta autuaallisen tietämättömänä hyvän elämän ja myös poistua tästä elämästä. Vaikka kyseisen kauppakeskuksen toiminta ei tietääkseni vielä sisällä lapsenpäästö- ja hautauspalveluja, lienee pelkästään ajan kysymys, että nuokin epäkohdat tulevat korjatuiksi. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
reijoteppo 08.05.2003 00:30:58 | |
---|
Aivan näin Ossi! Se on vähän kuin aikuisten Disneyland! Ne orkesterikitarat siellä on kyllä sellaisia houkutuksia, ettei paremmasta väliä... |
SURf 08.05.2003 07:26:37 | |
---|
Poikkesin taannoin, ihan pelkästä mielenkiinnosta Keskisen "Kyläkauppaan" ja myös mainittuun musiikkiliikkeeseen. Ainakin sillä kertaa tiskin takana oli aivan joku muu kuin po. Tammilehto. Kuin myös. Poikkesin siellä maaliskuun puolivälissä samalla kun olin hämmästelemässä kuinka paljon mahtuu pieneen ihmiseen. Siis viinaa, miljoonapilkissä. Silloin tiskin takana hääri joku mummeli josta en mitenkään saa päähäni Tammilehtoa. "The freaks will stay together, they´re a tight ol´crew.
See the pigfaced-man and the monkeygirl, come and see the big fat lady." M.K. |
Vilhelmus 08.05.2003 08:45:28 | |
---|
Keskisen putiikin ympäristön infrastruktuuri alkaa olla sitä luokkaa, että siellä voi syntyä, elää muusta maailmasta autuaallisen tietämättömänä hyvän elämän ja myös poistua tästä elämästä. Jep: siellä on Alko ja musakauppa. Ja saahan sieltä ruokaakin jos on tarvis. Äh. Näen Maheja kaikkialla. |
' Tanssimusiikkithreadille tällaiset, kiitos. Tai Roots osastolle sillä Tammilehdot ovat alumperin blues miehiä... Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
RawknRawl 08.05.2003 11:13:52 | |
---|
Itsekin lekenda ja muinamies Karin Pertsasta puheen ollen mietin, notta tunteekohan hän: Perin Kartsan, jolta ei nyt aivan heti tupaakki lopu. Tai liikkeellä ollessaan, aivan kaupuntilla kulkiessaan onkohaa hää koskaan perin kartsalla? Tai velkoja sippimiehiltä karhutessaan eioota kuullessaan ilmoottaako koskaan, notta sitte perin kartsalla? Jotta lässytys ei menis aivan Off Topi, niin: "ei, ei sole Topi se joka siellä luuraa, son hevoe". Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestini lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista. |
KMT 10.05.2003 22:33:49 | |
---|
Mä ostin tänään Tuurista ukkelilta kitarankieliä.. Hoho. |
Kitaranraiskaaja 10.05.2003 22:47:28 | |
---|
Mä ostin tänään Tuurista ukkelilta kitarankieliä.. Minä myös, oikein nailonia. Sano EI lehtimyyjille. |
Kitaranraiskaaja 10.05.2003 22:49:13 | |
---|
Oletteko olleet Tuurissa Veljekset Keskisellä? Siellä on pieni musiikkipuoti Ei se musiikkipuoti Keskisellä ole. Lähistöllä kyllä. Sano EI lehtimyyjille. |
reijoteppo 10.05.2003 22:55:45 | |
---|
Ei se musiikkipuoti Keskisellä ole. Lähistöllä kyllä. Ei Ei, Kaikki on Keskisellä! Äitikin...
|
Zed 11.05.2003 15:18:02 | |
---|
Tai Roots osastolle sillä Tammilehdot ovat alumperin blues miehiä... Näin, enkä muutenkaan tuota Topia uskaltaisi mennä aikaisempien tekemisten pohjalta kategorisoimaan puhtaasti tanssipuolelle. Siinä on ero, Topin elämäntapa ja asenne on kaukana tanssimeiningistä ja sliipatusta iskelmäesikuvasta.
Yngwie - A legend in his own lunchtime |