hemmo 05.07.2005 13:20:49 | |
---|
missäs ketjussa oli se bunglen tekemä lista mitä bassoja on jokaisen oikeus omistaa? pitäs vähän fundeerata tulevaisuutta :) Et ostat lisää Neusereja vai? 8-) "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
balzary 05.07.2005 13:24:04 | |
---|
Et ostat lisää Neusereja vai? 8-) jos tulee halpa kohdalle niin tottakai. Bob - not war! |
Teijo K. 05.07.2005 14:02:57 | |
---|
Kyllähän juttu taitaa nyt olla niin, että molemmat on hyvä olla, siis omistaa. Munsta. En mie oikein lämpene ajatuxelle. Kylä yksi perus nelikielinen riittää. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
pardy 05.07.2005 15:05:09 | |
---|
En mie oikein lämpene ajatuxelle. Kylä yksi perus nelikielinen riittää. Eijei, oot vääräsä. "Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua |
Teijo K. 05.07.2005 15:12:17 | |
---|
Eijei, oot vääräsä. Eikö ku nauhatonta tai useampikielistä sitten lisäksi miusta. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
balzary 05.07.2005 15:14:14 | |
---|
Eikö ku nauhatonta tai useampikielistä sitten lisäksi miusta. testasin tsekeissä kuuskielisiä, oli kyllä sellanen lankku että hui gauheeta. Bob - not war! |
Teijo K. 05.07.2005 15:24:23 | |
---|
testasin tsekeissä kuuskielisiä, oli kyllä sellanen lankku että hui gauheeta. On niitä pölkkyjä neljäkielisiäkin. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
balzary 05.07.2005 15:25:09 | |
---|
On niitä pölkkyjä neljäkielisiäkin. tarkotin lähinnä sitä, että E-kielen soittelu meni kurotteluksi vasemman käden osalta. Bob - not war! |
Keny 05.07.2005 15:26:43 | |
---|
tarkotin lähinnä sitä, että E-kielen soittelu meni kurotteluksi vasemman käden osalta. sama käy mulla ja sitte tulee ranne kipeeks.Sormeni kun ovat niin lyhyet. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Teijo K. 05.07.2005 15:27:25 | |
---|
sama käy mulla ja sitte tulee ranne kipeeks.Sormeni kun ovat niin lyhyet. Te oottakin hobitteja. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
Keny 05.07.2005 15:34:00 | |
---|
Te oottakin hobitteja. Nii ja ylpeitä.Jossain leveissä vitosissakin tuntuu välillä pahalta.Taitaa sittenkin toi nelarin jasso ja passo olla mun kädelle sopivimmat. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
balzary 05.07.2005 15:34:26 | |
---|
Te oottakin hobitteja. kai mä sitten oon sellanen. veikkaan kuitenkin ettei hobittius oo syynä vaan se etten osaa. Bob - not war! |
J.Hollström 05.07.2005 16:03:00 | |
---|
Eikö ku nauhatonta tai useampikielistä sitten lisäksi miusta. Mie oon niin surkee sabbon soittaja, että pitää olla nauhat ja max. 4 kieltä. Eli topicin normi precision olis just miun makuun. Jazzissakin on liikaa mikkejä... |
Eli topicin normi precision olis just miun makuun. Jazzissakin on liikaa mikkejä... Hyvä, palio? "Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua |
J.Hollström 05.07.2005 16:16:32 | |
---|
Hyvä, palio? No oisko about 800 eur. |
absqua 05.07.2005 18:42:01 | |
---|
On niitä pölkkyjä neljäkielisiäkin. Joo niin on. Pölkkykaula tuottaa hyvää soundia. 70-l presareissa on mahtava puolikkaan pesäpallomailan muotoinen kaula. Muutenkin p-basso on ainakin mulle se kirveitten kirves. Jatsbasso on tietenkin myös, mutta presarin karumpi ote vie sen yhden ratkaisevan askeleen verran edelle. Jazzbassossa on kuitenkin jo ihan selkeitä luxus-juttuja, kuten kaksi mikkiä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
pardy 05.07.2005 19:16:17 | |
---|
No oisko about 800 eur. Nää, liikaa. Sori. "Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua |
PasiB 05.07.2005 20:01:02 | |
---|
Näin on. Katto nyt tota ekan viestin linkin kuvaa. Aika hyvin soundaa noihin vaatteisiin. Ja sitä paitsi mulla roikkuu seinä täynnä noita bursteja eri muodoissaan. Tällä kertaa GAS sanoo että sen pitää olla musta. Mulla kun tuo parempi puolisko on tumma, niin basson pitää olla blondi. Löytyy omasta kuvasta, katsokaa ja kauhistukaa. Kaikki mitä haluan tehdä on joko laitonta, moraalitonta tai lihottavaa. |
pardy 05.07.2005 20:03:49 (muokattu 05.07.2005 20:04:00) | |
---|
Mulla kun tuo parempi puolisko on tumma, niin basson pitää olla blondi. Löytyy omasta kuvasta, katsokaa ja kauhistukaa. Onpas hän kaunis. Hybridi vielpä. Mulla taas on tummat bassot vaikkei parempi puolisko nyt niin vaalea olekaan. Tai no, aina silloin tällöin kyllä. Jos hiusten värityksen mukana yrittäisin pysyä bassoilla niin niitä ois kyllä jo sit nurkat täynnä. "Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua |
hemmo 05.07.2005 20:22:15 | |
---|
Mulla kun tuo parempi puolisko on tumma, niin basson pitää olla blondi. Löytyy omasta kuvasta, katsokaa ja kauhistukaa. Mikäs Passo tuo on? On tuhdimpi tarviketalla, helmiäisplexi, kromattu peukalotuki, Seymour Duncanin P-mikki ja Jazz-basson kaula. Taitaa olla vielä bodykin hiottu maaleista ja lakattu. "Hieman" modattu, etten sanoisi. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |