pekkajau 01.07.2005 09:26:35 (muokattu 01.07.2005 09:32:29) | |
---|
Joo, ja ne tulitikulla ja roudarnteipillä viritetyt vintage-Dynacordit sitten kanssa! Muuten ei oo autenttista. Ja niihin hanikoihin ei sit kosketa jos kerta soundit on jo esisäädetty kohallensa! Jep! Ja ambulanssi ja "Ilmari" koko ajan lähtövalmiudessa siinä lavan juuressa! On mennyt nimittäin "Eeron" huohotus jo niin pahaksi... että voittaa jo vanhan Taunuksenkin! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
isojussi 01.07.2005 10:35:43 | |
---|
....kuusi basistia... - Miten ne saa soittaan 6-äänisesti? - Pytää niitä vetään uniksessa.... Anteeksi, oli kai sitten ihan pakko.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
jon lord 01.07.2005 11:12:45 | |
---|
- Miten ne saa soittaan 6-äänisesti? - Pytää niitä vetään uniksessa.... Anteeksi, oli kai sitten ihan pakko.... Mutta jos jättää vaan yhden kielen paikalleen niin väärien äänien määrä minimoituu.Jouduin kerran tuuraamaan yhden keikan bassolla kun olen joskus nuorempana soitellut sitä. Oli pr....le viiskielinen basso. Teippasin alimman H-kielen kaulan reunaan kiinni etten seonnut siihen etsiessäni E-kieltä. Arvaa nauroko muut jätkät. |
baron 01.07.2005 12:01:47 (muokattu 01.07.2005 12:02:18) | |
---|
Mutta jos jättää vaan yhden kielen paikalleen niin väärien äänien määrä minimoituu.Jouduin kerran tuuraamaan yhden keikan bassolla kun olen joskus nuorempana soitellut sitä. Oli pr....le viiskielinen basso. Teippasin alimman H-kielen kaulan reunaan kiinni etten seonnut siihen etsiessäni E-kieltä. Arvaa nauroko muut jätkät. Mun poikani on basisti. Kuunneltiin Buntan lähettämää taidepläjäystä ja mä väitin, että basisti ei koskaan löydä oikeaa ääntä, mutta mun poikani ammattilaisena todisti, että kun vain 12 mahdollista ääntä, niin jo todennäköisyyden mukaan joka 12 ääni keskimäärin on oikein. |
isojussi 01.07.2005 12:07:06 | |
---|
....että kun vain 12 mahdollista ääntä, niin jo todennäköisyyden mukaan joka 12 ääni keskimäärin on oikein. Meneeköhän se ny varmasti noin? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
jjussila 01.07.2005 12:15:02 | |
---|
- Miten ne saa soittaan 6-äänisesti? - Pytää niitä vetään uniksessa.... Anteeksi, oli kai sitten ihan pakko.... Kerronko mihin voit sen tuubas työntää ....(anteeks, niin oli ihan pakko..)..joo Just niin... ja kyllä jämpti on näin!? |
Sertzo S 02.07.2005 08:20:31 | |
---|
- - Pytää niitä vetään uniksessa....
Pehmeästi uniksissa? |
Jaskaa pakoon 02.07.2005 11:04:28 | |
---|
Tai peitellysti uniksessa. |
baron 03.07.2005 01:39:30 (muokattu 03.07.2005 01:46:20) | |
---|
Mä oon ton 4R:n kommentin takia miettinyt, että pitäisikö meidän ei eturivin humppamuusikoiden huolestua, kun nuo eturivin humppamuusikot eivät saa saa humppakulttuuria etenemään vaan mieluummin taantumaan. Pitäisimmekä seminaarin, jossa pohtisimme mitä vikaa finkuissa, agentseissa, souvareissa, yölinnuissa etc on kun heidän ansioistaan humppa on taantumaan päin. Jos pidämme seminaarin, voisin yrittää kutsua kulttuuriministerin alustajaksi. Eli nyt marssijärjestys: Hankitteko ensin paikan vai yritänkö ensin hankkia Tanjan ja jos onnistun, saatteko sen jälkeen paikan aikaiseksi? Edit: Ettei tule väärinkäsityksiä, mulla ei suoraa yhteyttä Tanjaan ole, siinä on pari väliporrasta matkan varrella. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Fuzzy Boner 03.07.2005 01:42:39 | |
---|
Mä oon ton 4R:n kommentin takia miettinyt, että pitäisikö meidän ei eturivin humppamuusikoiden huolestua, kun nuo eturivin humppamuusikot eivät saa saa humppakulttuuria etenemään vaan mieluummin taantumaan. Pitäisimmekä seminaarin, jossa pohtisimme mitä vikaa finkuissa, agentseissa, souvareissa, yölinnuissa etc on kun heidän ansioistaan humppa on taantumaan päin. Jos pidämme seminaarin, voisin yrittää kutsua kulttuuriministerin alustajaksi. Eli nyt marssijärjestys: Hankitteko ensin paikan vai yritänkö ensin hankkia Tanjan ja jos onnistun, saatteko sen jälkeen paikan aikaiseksi? oho. Tanja. hoho. Anna mennä barska. Sä oot kova. [Meleko tarkasti tilutit, melekee metronomin tarkasti.. et vaan sattuisi tietämään semmoista vehjettä kuin sekvensseri..?] |
baron 03.07.2005 01:48:47 | |
---|
oho. Tanja. hoho. Anna mennä barska. Sä oot kova. Siis: 1. Televisiointi/radionti 2. Tehdään pieni "skandaali" ja sen jälkeen iltapäivälehtien lööppien ykkösjuttu on Savonlinnan humppamiitti. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
manjaana 04.07.2005 20:05:44 | |
---|
Lista näyttää nyt tämmöiseltä: 1. Ranskalaiset korot 2. Sua lemmin, kuin järjetön mä oisin. 3. Kultainen nuoruus 4. Saimaan valssi 5.Jätkän humppa 6 Odessa 7. Paratiisi 8. Tuuli tuo, tuuli vie 9. Satumaa 10. Yö saaristossa 11. Silmät tummat 12. Tammerkoski 13. Sulamith 14. Heili Karjalasta 15.Pieni polku 16.Kaksi kolpakkoa, neiti 17. Yön väistyessä 18. Charade 19. Balladi Olavinlinnasta 20. Yö kerran unhoa annoit Ja eihän tää oo järjestys...välttämättä. Ja foxeja tonne hunpien tilalle toki....ja parit tangot myös, hähähhäää... *Keuhksprh* © Hitto mut tuo Copyright on si hieno.. *virn* Mahtuisko tuonne tein hienoon listaan yks biisi viel, Jos jätät minut on nimi ja muistaakseni Monosen käsialaa... ? Elossa ja lujaa |
pekkajau 04.07.2005 20:49:57 | |
---|
Hitto mut tuo Copyright on si hieno.. *virn* Mahtuisko tuonne tein hienoon listaan yks biisi viel, Jos jätät minut on nimi ja muistaakseni Monosen käsialaa... ? "Pelkää sitä en, jos maa ja taivas katoaa..." Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Guido 04.07.2005 22:03:05 | |
---|
Joku kurtisti pitää ehdottomasti olla, sillä sedällä ei rahkeet riitä rypistellä koko miittiä kurtulla! Onks toi kurtistin ammattinimike sitten se kurtisaani...? kysyy nimim. "epätietoinen espoosta" ...ja lissee ölyttä koneeseen.... 18.06.2005 02:11:14 -ensimmäinen suoritettu TALU. |
rahvas 04.07.2005 22:45:13 | |
---|
Muualta kuultua ja varmaan wanha, mutta: Mistä tietää, että haitaristi on nauttinut liikaa virvokkeita. Vastaus: Se soittaa otsa kurtussa. - Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. - |
Sertzo S 05.07.2005 11:47:05 | |
---|
Tulin just mökiltä jä tänne nettiin. Kuukausi aikaa humppatapahtumaan ja en ole saanut vielä varmuutta onko herra Klunnssila saanut aikaan satamalavan käyttöön liityvän sopimuksen. Ilmoittanee siitä täällä, kun, ja jos se on hoidettu, eikä ole varattu tapahtumamme aikoihin. Vielä tuosta kurtun soitosta miitissämme, että sen soittajaa/soittajia kaivataan yhä, koska yksin en mielelläni kynnä kaikkia noita biisejä, joista olemme alustavan listan tehneet. Harmonikkaani lainaan tietenkin soittajille, jos Guerrinini kelpaa. |
isojussi 05.07.2005 12:54:17 | |
---|
... jos Guerrinini kelpaa. Eiks oo Risottoo? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Eiks oo Risottoo? Ei valitettavasti, mutta käykös Kusette? ;) |
Sertzo S 06.07.2005 13:47:57 | |
---|
Ensi viikolla nettiystävämme Klunssila saa selvitettyä saammeko Savonlinnan satamalavan käyttöömme humppamiitin esiintymispaikaksi. Toivotaan, että saadaan, muutoin täytyy keksiä nopeasti jokin uusi paikka musisointiimme. |
klunssila 07.07.2005 10:52:56 | |
---|
Ensi viikolla nettiystävämme Klunssila saa selvitettyä saammeko Savonlinnan satamalavan käyttöömme humppamiitin esiintymispaikaksi. Toivotaan, että saadaan, muutoin täytyy keksiä nopeasti jokin uusi paikka musisointiimme. Oopperapuiston lava on varattu meille esiintymistä varten 5.8. klo 18.00 alkaen. Siinä on sähköä ja vähän kattoa ja seinää suojana tarvittaessa. Sijainniltaan se paalubaarin ja kauppatorin välissä olevalla puistoalueella, joten populaa tulee olemaan riittävästi, ainakin viereisellä terassilla. Kukas nyt on tulossa paikalle? Nimiä alla olevaan listaan. Perään voi laittaa varmuuden vaikka prosentteina. Lainatkaa tätä osuutta viestistä, yritetään saada nimet yhteen listaan, niin pysyy homma meillä Sertzon kanssa hanskassa (ja hanskat hukassa) Minä aloitan: 1) klunssila (100%) kitara tai rummut, aivan sama katsotaan kumpaa tarvitaan 2) ?? Omassa kuvassa taitelija Lumivaara (Trio Vuoksenkaislat) ansaitulla tauolla! |