Aihe: Petri Walli
1 2 3
Rocher
29.11.2003 21:58:46
Mikä olikaan Petri Wallin surullinen tarina?
pitkätukka
29.11.2003 22:05:05
Bilharzia
04.07.2005 20:46:48
Eli kirkontornista mätkähti alas. RIP.
www.thefucksociety.com tai www.thefriendsociety.com
-Aleksi-
04.07.2005 21:10:45
R.I.P

Nyt kyllä pakko kuunnella Tri-logy albumi alusta loppuun peten muistoks.
Henga
04.07.2005 21:50:47 (muokattu 04.07.2005 21:52:45)
Mä tykkään tosi paljon sen kitara-soundista. Ja muutenkin, se soitto vaan toimii. Eihän herra pitänyt itseään ikinä hyvänä kitaristina vaan enemmänkin hyvänä äänen tuottajana. Voi luoja niitä leadeja! Minkä takia opisto-kepittäjät on aina niin munattomia (ilkeästi yleistäen) ja tommoset "kadun kasvatit" tykittää ne suohon kuusnolla?

"gonna smoke ounce to this one..."
rockpock
04.07.2005 22:07:45
huuto.netissä myynnissä KW I-III tuplapainokset. Jos kiinnostaa, tuplalevyjen painos loppu, mutta koko setin sais nyt.
"Life is very short, and there’s no time for fussing and fighting, my friend." -The Beatles-
McNulty
05.07.2005 11:22:58
Minkä takia opisto-kepittäjät on aina niin munattomia (ilkeästi yleistäen) ja tommoset "kadun kasvatit" tykittää ne suohon kuusnolla?

Siksi että opistokepittäjät opettelevat soittamaan just nuotilleen, kliinisesti oikein kun taas "kadun kasvatit" vetävät sydämestään ja tunteella. Heillä on sielua siinä soittamisessa :) Kyllähän tuo nuottiorjuus opettaa tiettyjä asioita ja varmasti jatkossa helpottaa monia, mutta musiikissa ei kuitenkaan ole kyse siitä. Musiikki elää jokaisen ihmisen sisällä eri näköisenä ja ulostautuu sieltä eri tavalla. Toisen mielestä virheellinen soitto on kauheaa, toisen mielestä se on "just niin kuin se pitää soittaa" :)

Tästä hyvänä esimerkkinä Dharman ja Gregin jakso missä Dharma kuritti viulua ja Greg PAKOTTI hänet viulutunneille. Ei sitä opistoja ja kouluja tarvita toteuttaakseen itseään. Tämän tuo Wallin Petekin vissiin tajusi ja hänhän olikin etunenässä "äänentuottaja" kuin soittaja :) Hänellä oli visio, vahva sellainen, miltä homman pitää kuulostaa.

Tämän systeemin huomasi myös parilla backstage-pätkällä missä Walli selittää Jyllille että "tässä tulee se tiidididiii ja mä vedän sitä 4 kertaa... sä tuut sen jälkeen mukaan sillä tamtidumdamdimdam... tiiäksä?" =) Jylli katsoi ihmeissään ja varmaan tiennyt yhtään mitä piti vetää :) Petellä oli vain visio, eikä mitään nuottikirjaa nenän alla mitä pitää orjallisesti noudattaa.

PS. en tarkoita nyt sitä etteikö klasaria tai opistolla voisi soitella sydämestään ja sielullisesti... mutta ymmärrätte kyllä mitä ajan takaa.
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Boyakasha
05.07.2005 11:31:23 (muokattu 05.07.2005 11:32:03)
huuto.netissä myynnissä KW I-III tuplapainokset. Jos kiinnostaa, tuplalevyjen painos loppu, mutta koko setin sais nyt.

Anttiloissa kaikki KW tuplat kuuluu 2*cd=15 € tarjoussarjaan, eli yhden kuuntelemattoman tuplan hinnaksi tulee 7,50 €.
"On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19
shcircus
05.07.2005 11:43:56
Anttiloissa kaikki KW tuplat kuuluu 2*cd=15 € tarjoussarjaan, eli yhden kuuntelemattoman tuplan hinnaksi tulee 7,50 €.

hassua, ei ole tuplia anttiloissa osunut mun silmiini..
"If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things?
shcircus
05.07.2005 11:45:52
Tämän systeemin huomasi myös parilla backstage-pätkällä missä Walli selittää Jyllille että "tässä tulee se tiidididiii ja mä vedän sitä 4 kertaa... sä tuut sen jälkeen mukaan sillä tamtidumdamdimdam... tiiäksä?" =) Jylli katsoi ihmeissään ja varmaan tiennyt yhtään mitä piti vetää :) Petellä oli vain visio, eikä mitään nuottikirjaa nenän alla mitä pitää orjallisesti noudattaa.

PS. en tarkoita nyt sitä etteikö klasaria tai opistolla voisi soitella sydämestään ja sielullisesti... mutta ymmärrätte kyllä mitä ajan takaa.

kappas, jätkäl on fjongaa, ja varmaan sit styld håjttiakin också.
"If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things?
McNulty
05.07.2005 11:57:04
kappas, jätkäl on fjongaa, ja varmaan sit styld håjttiakin också.

meitsil on... stüldt håjtia pitää aina olla. Jos joku tarvii niin miulta vois pikkasen noita ylimääräisiä liueta :)

"soitat aina kun katon sua vihasesti"
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
voltasparta
06.07.2005 17:54:51
onks toi eppu wallikin sukuu?
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Henga
06.07.2005 18:11:43
onks toi eppu wallikin sukuu?

serkkuja kai
Velli
07.07.2005 11:08:48
Kyllä niitä siellä on, viimeksi eilen niitä näin useita laatikoita tunnelin Anttilassa Helsingissä. Kannattaa kysyä henkilökunnalta, mikäli niitä ei löydy hyllystä. Tuplathan ovat Zen Gardenin julkaisemia reissueita, niistä alkuperäisistä (Wallin) Pedro Cuarancha Recordsin julkaisemista yhden levyn teoksistahan saa tänä päivänä maksaa maltaita... Myös Freakout Remixes kuuluu tähän tarjoussarjaan, joten 30 eurolla saa melko kattavan setin KW:tä Anttilasta, kunnes loppuvat kesken.

Mutta Zen Garden julkaisi myös yhden levyn painokset noista alkuperäisistä. Tuplia oli myynnissä vain rajoitettu määrä silloin kun ne ilmestyivät. Jos niistä tuplista ei ole otettu uusintapainosta lähikuukausina, niin silloin epäilen suuresti että olit nähnyt yhden levyn versiot.
Boyakasha
07.07.2005 11:10:34
Mutta Zen Garden julkaisi myös yhden levyn painokset noista alkuperäisistä. Tuplia oli myynnissä vain rajoitettu määrä silloin kun ne ilmestyivät. Jos niistä tuplista ei ole otettu uusintapainosta lähikuukausina, niin silloin epäilen suuresti että olit nähnyt yhden levyn versiot.

Mun mielestä Zen Garden julkaisi vain niitä tuplia, mutta saatan toki olla väärässä.
"On tämäkin nyt helvetti! Suomen paskin arvostelija jauhaa paskaa nyt jo netissäkin." -Nimimerkki "hanhjelm" Muusikoiden.netissä 19.05.2005 14:22:19
atimoc
07.07.2005 11:24:02

Zen Gardenin 1CD -versiot ovat tuossa vieressä, eli kyllä sellaisetkin julkaistu on. 2CD-versioita olen nykyään nähnyt vain huutonetissä, yleensä ökyhintaan.
Tarvitko GMail-inviten? Laita mailia. "Saa olla viimeinen kerta kun soitan humppaa. Sen jälkeen tulee jotenkin väkivaltainen olo." -Strutsi
aikavaikea
07.07.2005 11:36:53
niistä alkuperäisistä (Wallin) Pedro Cuarancha Recordsin julkaisemista yhden levyn teoksistahan saa tänä päivänä maksaa maltaita...

Ai, en tiennytkään. Mulla on toi Tri-Logy (III) alkuperäisenä. Sain sen ilmaiseksi muinoin jo kuopatusta paikallisradiosta. Pitänee pitää huoli maltaista.
What do you think you're doing??? That's no way to treat an expensive musical instrument!
Torniojaws
07.07.2005 14:48:20

Zen Gardenin 1CD -versiot ovat tuossa vieressä, eli kyllä sellaisetkin julkaistu on.

Jep. Itse tilasin CDonista nuo kaikki neljä levyä ja 1CD Zen Gardeneita jokainen.
http://www.relativity1.com [Grindcore] So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
Kimmo72
08.07.2005 02:00:14
Mulla on ykkönen ja kolmonen jotain tuplia. En mä niiden arvosta mitään tiedä enkä välitä. Hyvää musiikkia.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)