DJ Lattialuukkukoira 28.06.2005 22:20:35 | |
---|
Jaaha, Blizzardin pojilla jotai häikkää taas siel. Ei pääse loggautuun peliin. Working as intended. Jeps, ja forumit hidastelloo. Tähän väliin ilmoitusluontoista asiaa. Testiservut avataan lähiaikoina jälleen! Näin on! Käykääs kopsaamassa osoitteessa x itsellenne karaktääri sinne ja sitten vain "Unable to Connect" ruudun ääreen! Itsellä on uusilla testiservuilla alliancen puolella warloch ja mage. Oh Please don't pour me none more of that Old Janx Spirit/No, Don't you pour me none more of that Old Janx Spirit /For my head will fly, My eyes will fry, My tongue will lie and I may die/Oh Won't you pour another one of that sinful Old Janx Spirit! |
Snowblind 29.06.2005 03:57:16 | |
---|
Jeps, ja forumit hidastelloo. Tähän väliin ilmoitusluontoista asiaa. Testiservut avataan lähiaikoina jälleen! Näin on! Käykääs kopsaamassa osoitteessa x itsellenne karaktääri sinne ja sitten vain "Unable to Connect" ruudun ääreen! Itsellä on uusilla testiservuilla alliancen puolella warloch ja mage. Perus magen ja warrun nappasin jälleen kerran. Ja tänään tuli 52 lokilla täyteen ja sain vihdoinkin dreadmist bracerit ranteisiin! Hittokun haluan kunnon warrualtin johonkin mutta en halua sitä allyille ja tuo stormreaver liian täynnä suomalaisia kakaroita.. Mitä jos sittenkin siirrytään hordelle? ;p I'm not insane, I'm just smarter than you. |
DJ Lattialuukkukoira 29.06.2005 11:32:14 | |
---|
Hittokun haluan kunnon warrualtin johonkin mutta en halua sitä allyille ja tuo stormreaver liian täynnä suomalaisia kakaroita.. Mitä jos sittenkin siirrytään hordelle? ;p Suck dick, kaveri joka aloittaa juuri wowin ekaa kertaa 05.07 menee vashjin alluille, eli minä ainakaan en hordelle hyppää. Oh Please don't pour me none more of that Old Janx Spirit/No, Don't you pour me none more of that Old Janx Spirit /For my head will fly, My eyes will fry, My tongue will lie and I may die/Oh Won't you pour another one of that sinful Old Janx Spirit! |
Valttu 29.06.2005 19:23:44 | |
---|
Ei oikein vielä toi testiservu pelitä. Oon nyt 2 kertaa päässy sisään ja oon molemmilla kerroilla joutunu laittaa talentit ym hotbarit uusiks.. on kyllä ihan mukava duelata porukan kanssa kun kaikki tuntuu olevan yhtä ulkona omasta classistaan. Semmonen juttu vielä että mitä tossa testissä on tarkotus testata, jos bwl ei pääse? |
DJ Lattialuukkukoira 29.06.2005 22:44:46 | |
---|
Jotain häikkää noissa testiservuissa nyt on. Eilen illalla tein kaksi charaa sinne ja nyt on tullut kaksi lisää tehtäväksi. Ovatkohan ne ekat kaksi sitten deletoitu vai häh? No en täältä Roomasta pääse testaamaan joten jätän sen perjantaille. On tarkoitus testata 1.60 patchia, eli battlemastereita, honorbaria ja muuta vänkää. Oh Please don't pour me none more of that Old Janx Spirit/No, Don't you pour me none more of that Old Janx Spirit /For my head will fly, My eyes will fry, My tongue will lie and I may die/Oh Won't you pour another one of that sinful Old Janx Spirit! |
Snowblind 30.06.2005 01:41:25 | |
---|
I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Zed 30.06.2005 02:49:18 | |
---|
Accountti sulkeutuu alle 10 tunnissa. Vaikka viimeisen levelin jälkeen ei liioin mitään ole saanutkaan aikaan, on peli toiminut hyvänä kommunikointikanavana virtuaalituttavien kesken. Melkoisen haikea fiilis jättää taakseen maailma, jossa on viimeiset 5 kuukautta pyörinyt aktiivisesti ja yhteisten kokemusten kautta löytänyt muutaman todella hyvän kaverin. Tämä vaikuttaa olevan lopettamisen vaikein kynnys, ja suuri testipenkki omalle selkärangalle; pitääkö päätös vai ei. Vielä kun palaisi mielenkiinto entisiin harrastuksiin... R on huono i. ¤¤¤ MegaMan Club #012 Bat Man |
Ozzman 04.07.2005 20:49:02 | |
---|
No niin, broidilla olen tätä pelaillut ja tuntuu olevan ainoa peli mitä jaksaisi oikeasti pelata. (diablo oli edellinen). Elikkäs aattelin tämän pelin hankkia heti huomenissa. Warlockin aattelin tehdä, joten kertokaas vähän hyviä ja huonoja puolia tästä kyseisestä rodusta. Kiitos. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
Bilharzia 04.07.2005 21:18:27 | |
---|
www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Ozzman 04.07.2005 23:41:09 | |
---|
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Snowblind 05.07.2005 01:09:58 | |
---|
Alota tästä: http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-warlock-en Snowblind voi jatkaa tästä eteenpäin. Kerron huomenna, pitää nukkua nyt kun herätä pitäis aikaisin. Annan vaan neuvon että älä lue noita juttuja foorumilla, siellä kaikki vihaa warlockia. Oikeesti se on hienoin classi warrun ja magen kanssa. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Snowblind 05.07.2005 08:43:29 (muokattu 05.07.2005 08:43:54) | |
---|
Eli warlock.. Hyviä puolia että se on ensinäkin hiton hauska, mutta samalla hiton vaikea pelata. Sillä on helppo pelata huonosti mutta jos osaa niin se on ihan voittamaton.. Oikealla talenttibuildilla se pystyy yhtä mobia nuketettaessa helposti tekemään enemmän damaa kuin maget, ja tämä yhdistettynä joukonhallintaskilleihin (fear & seduction) tekee siitä oikeissa käsissä hiton kovan pvp classin. Ja pelityylejä (buildeja) yleensä kaksi ja kummatkin melko erillaisia. Itse käytän nyt tätä perus tuhobuildia (ruin/shadowmastery buildi, mahdollistaa nää 3k critit shadowbolteilla.. Tällä ne maget outdamagetaan :p) ja sitten soul link buildi jos haluaa ärsyttää meleetyyppejä kestämällä pystyssä melkein yhtä kauan kuin keskivertowarru.. Eli soul link jakaa kaiken damagen petin ja itse warlockin välille, joten healthisi teoriassa kaksinkertaistuu. Ite vaihdan tähän soul link buildiin heti kun patchi ja ilmainen talenttiresetti tulee koska tämä saattais sopia paremmin pelityyliini. Ja instanceissa warlockin rooli on priestien soulstonettelu eli wipejen ehkäisy, healthstonejen jakaminen, noggenfoggerin litkiminen, koko ryhmän pienentäminen gnomish shrinkraylla kesken kovan loppubossin, tankkina toimiminen (siinä on kovinkin warru kovilla aggrojen kanssa kun warlock pääsee vauhtiin sekä priestin kimpussa olevat mobit saa itsensä kimppuun helposti searing painilla.. Myös warlockin aoe:t on aika aggromagneetteja) ja damagelistojen kärjessä komeileminen (jos buildi on oikea..). Ja huonoja puolia.. Se tietenkin että oppiminen vie aikaa (leveleitä nyt 54½ ja alkaa tuntua nyt vasta siltä että tässähän alkaa jo osata ehkä jotain..) ja se kanssa että pakenemisskillejä ei kovinkaan paljon ole, mitä nyt se yksi massafeari jossa 2sek castausaika ja sitä on turha edes yrittää käyttää jos on enemmän kuin kolme pahista kimpussa.. Ja jotain muutakin mutta en nyt keksi mitä.. Tai no, grindaus melko tylsää. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Kerron huomenna, pitää nukkua nyt kun herätä pitäis aikaisin. Annan vaan neuvon että älä lue noita juttuja foorumilla, siellä kaikki vihaa warlockia. Oikeesti se on hienoin classi warrun ja magen kanssa. No lukee noi stickyt ainaski, kaikki muu on melkein roskaa niinku aina wowifoorumeilla. Siellä on peräti 2 stickyketjua jotka on Moshin käsialaa. Se on meikän servulta ja asiavälkky setä. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Ozzman 05.07.2005 12:58:29 | |
---|
Dudii, nyt on peli hankittu ja asennus käynnissä. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Guitarist in the Night 06.07.2005 14:33:58 | |
---|
Hevi on ihan hyvää. |
Zed 06.07.2005 21:57:12 | |
---|
Vajaa viikko pelaamatta, ja halu aloittaa tauren druidi on kova. En aloita, prkl. Captain Jean Luc Picard of the USS Enterprise.
¤¤¤ MegaMan Club #012 Bat Man |
Snowblind 06.07.2005 22:20:51 | |
---|
Vajaa viikko pelaamatta, ja halu aloittaa tauren druidi on kova. En aloita, prkl. Ähih, ei sitä niin helposti vain lopeteta =) I'm not insane, I'm just smarter than you. |
vanttera 07.07.2005 22:20:37 | |
---|
Voitin tän tossa yks päivä: http://www.thottbot.com/?i=25359 Sitten keräsin loput kamat, mitä tarvittiin (paljon helpompia saada kuin tuo yllä oleva) ja sain: http://www.thottbot.com/?i=25117 Ei nuo nyt kovin mahtavat ole, mutta epic kuitenkin! Hähää. Ja taisit olla muuten meidän servun eka druidi jolla toi on. Eli sikälikin mainio juttu juu. Mä alan jo kyllästyä rare-armoreihin/aseisiin, tarviin MC-kamoja! *h4liih* |
Snowblind 08.07.2005 01:10:43 (muokattu 08.07.2005 01:10:50) | |
---|
I'm not insane, I'm just smarter than you. |
Snowblind 08.07.2005 02:39:44 | |
---|
Ja voitin lvl60 rogun duelissa vaikka ite oon vasta 55 imbalock. Bwhaha. Voi ei, nyt ne restarttaa servut ja nerffaavat mua :( I'm not insane, I'm just smarter than you. |