Mike M. Hiirenloukku 29.06.2005 23:00:17 (muokattu 29.06.2005 23:03:36) | |
---|
Eli siis, jo hyvän aikaa on SG -tyyppisen kitaran syntyminen ollut käynnissä ja nyt ensimmäistä kertaa siitä kirjoitan. Mahonkia on body ja kaula ja eebeniä otelauta. Tällä hetkellä kuvaa ei ole muusta kun otelaudasta ja linkit loppuun laitankin. Kitaraa on tehty 6. kerroksen kaksion saunassa ja parvekkeella ja se on ensimäiseni. Myöhemmin tulen kuvia laittamaan myös muusta. Otelaudan upotukset on Paua -simpukkaa ja ne on tehty simpukan kuoresta, eli valmiit levyt on nössöille ;) http://www.angelfire.com/extreme3/jufu/olauta1.jpghttp://www.angelfire.com/extreme3/jufu/olauta2.jpg EDIT: Argh!!! Eihän tuo angelfire suostu kuvia näyttämään. EDITtaas: copypaste tuntuu purevan ongelmaan. Olitte hyvä yleisö - Minä olin loistava. |
R.Cooley 30.06.2005 08:00:48 | |
---|
Todella tyylikäs ja ainutlaatuinen, hienoa työtä. |
jarmos 30.06.2005 09:51:31 | |
---|
Kitaraa on tehty 6. kerroksen kaksion saunassa ja parvekkeella ja se on ensimäiseni.. Tunnen jonkin asteista "heimoveljeyttä".. (viittaan omaan ekaan kitaraprojektiini). Hienolta näyttää upotukset. Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä. |
shcircus 30.06.2005 10:59:20 | |
---|
mistä sinä nuita simpukoita hommasit? :) itsellä sama homma edessä syksymmällä, en vaan ole kuviota vielä suunnitellut. "If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things? |
Mike M. Hiirenloukku 30.06.2005 12:09:47 | |
---|
mistä sinä nuita simpukoita hommasit? :) itsellä sama homma edessä syksymmällä, en vaan ole kuviota vielä suunnitellut. Simpukat sain, kun jaksoin tarpeeksi kauan kinuta niitä maailmanympärimatkalle lähtevältä ystävältäni. Hän törmäsi niihin Uudessa seelannissa (ehkä) ja ilmeisetikin jonkinlaisesta matkamuistomyymälästä niitä 2 kuorta hankki. Ja ne kyllä taitaa olla vieläkin maksamatta... Iso homma niitä on suoraan kuoresta tehdä ja vaati aika lailla kärsivällisyyttä, koska simpukan mokoma ei ole tehnyt tasaista, tasapaksua kuorta ympärilleen. Lisäksi simpukka halkeaa helposti. Olitte hyvä yleisö - Minä olin loistava. |
Tim 30.06.2005 13:22:17 | |
---|
Hyvältä näyttää, ja työjärjestys on ainakin täysin oikea. Upotuksistahan se työ aloitetaan :) P.S. Tämä ei ollut huulenheittoa. Aloitin itsekin upotuksista :) |
Juzzu 30.06.2005 13:25:33 | |
---|
Hieno on, tyylikäs. Read My Scars |
Mike M. Hiirenloukku 30.06.2005 14:18:15 | |
---|
Hyvältä näyttää, ja työjärjestys on ainakin täysin oikea. Upotuksistahan se työ aloitetaan :) Oikaisuksi siis että vaikka tietysti ja tottakai homma aloitetaan uotuksista, on muukin kitara jo hyvällä alulla. Runko on muotoiltu (esimuotoiltu) ja kolot jyrsitty ja kaula esitehty ja kertaalleen jo liimattu kiinnikin... joskin pieleen meni ja irtihän se oli otettava ja nyt saa taas oppia kantapään kautta, että hyvin se kannattaa tehdä jo ekalla kerralla. Olitte hyvä yleisö - Minä olin loistava. |
rrroope 30.06.2005 14:22:57 | |
---|
Se on kyllä nätti ku minä pienenä |
Hienolta näyttää. Minullakin on tuossa ihan oikeaa simpukankuorta seuraavia kitaraprojekteja varten. Harmi vaan että ne simpukan kuoret kasvaa niin kaareviksi :( |
Fisher 05.07.2005 00:06:30 | |
---|
Löytyykö kuvia? Nuo aloitusviestin kuvat ei toimi. |
päänahka 05.07.2005 00:09:41 | |
---|
Löytyykö kuvia? Nuo aloitusviestin kuvat ei toimi. Copy/paste, niin kuin aloitusviestissä todetaan. Soolot on perseestä. |