T-luu 01.07.2005 16:06:44 | |
---|
Ristus näitä häävalssitoiveita. Mikä tää tämmönen on, ei kellään sattuis karttoja olemaan? Kiitän ja kumarran. |
uruttaja 01.07.2005 16:09:11 | |
---|
Ristus näitä häävalssitoiveita. Mikä tää tämmönen on, ei kellään sattuis karttoja olemaan? Kiitän ja kumarran. Luulen tietäväni kenellä on, mutta ne lähti justiin reissuun. Meneen käsittääkseni tiistaihin.Ihan jees häävalssitoive. |
T-luu 01.07.2005 16:20:53 | |
---|
Meneen käsittääkseni tiistaihin.Ihan jees häävalssitoive. Jep, eipä kiirusta. Sinänsä ihan jees, ettei ole ainakaan Minä rakastan sua tai Sivuvalssi. Allekirjoituksesi fraasin kuulin muuten catering-firman sedän suusta vallan livenä taas jokin tovi sitten. Ei kestäny meikäläisen pinna. |
baron 01.07.2005 17:16:43 | |
---|
Jep, eipä kiirusta. Sinänsä ihan jees, ettei ole ainakaan Minä rakastan sua tai Sivuvalssi. Allekirjoituksesi fraasin kuulin muuten catering-firman sedän suusta vallan livenä taas jokin tovi sitten. Ei kestäny meikäläisen pinna. Mä oon saanut tästä ennenkin palautetta mutta sanon taas kuitenkin. Mulle sanotaan, että haluavatko herrat muusikot, että katetaan tuonne kabinetin puolelle, ettei tarvitse mennä rahvaan sekaan seisovasta pöydästä jonottamaan. |
isojussi 01.07.2005 18:51:05 | |
---|
Hieno valssi. Pitäs olla jossain. Koetan kaivaa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
v_m_kangas 01.07.2005 19:26:49 | |
---|
Toivelaulukirja 13, sivu 118. On muuten kansanlaulu. Humppaa tai soita humppaa |
isojussi 01.07.2005 22:16:46 | |
---|
...On muuten kansanlaulu. Helismaan sanat. Siitä säveltäjästä ja kansanlaulun kansallisuudetsa on ollut iän kaiken vääntöö... Jos Paroonilla on, niin mun ei tartte ruveta penkoo Helismaakirjaa esille. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 01.07.2005 23:24:44 | |
---|
Koivu-nimisiä piisejä on leegio, Sibeliuksesta alkaen. Kun en tunne piisiä, en osaa ottaa kantaa. Joissakin sanat ja sävel tuntematon, jossakin sävel trad ja sanat Helismaa etc. |
v_m_kangas 02.07.2005 11:24:45 | |
---|
Tämä toivelaulukirjan kipale, joka kirjoitetaan Koivu-valssi, on kirjan tekijöiden mukaan Jevgeni Dreizin tehnyt tunnetuksi nimellä Berjozka vuonna 1910. Metro-tytöt ja Taito Vainion orkesteri levyttivät valssin Helismaan sanoin vuonna 1957. Souvareiden Koivu foksi on sitten tuoreempi tapaus. Humppaa tai soita humppaa |
Jaskaa pakoon 02.07.2005 11:26:22 | |
---|
Berjozka Parhaimmillaan torviseitsikolla. Kokemusta on. |
isojussi 03.07.2005 23:21:14 | |
---|
Parhaimmillaan torviseitsikolla. Kokemusta on. Tai soittokunnalla. Baritoni soolo..... Mulla on kans.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Meillä oli tällainen Allergialiiton suosittelema aloitus tanssi-illalle: aluksi kaksi valssia, ensin "Koivu" ja sitten "Paju". Mitä musiikki on sinulle? Tulevaisuuden ammatti |
Mynthor 05.07.2005 00:18:26 | |
---|
Meillä oli tällainen Allergialiiton suosittelema aloitus tanssi-illalle: aluksi kaksi valssia, ensin "Koivu" ja sitten "Paju". Tohon vois saada jo joltain lääkefirmalta sponssia. " Illan ensimmäiset valssit tarjoaa: Zyrtec! Sillä räkänokka ei saatille pääse.(Vaivojen pitkittyessä, käänny lääkärin puoleen.)" Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
Jaskaa pakoon 05.07.2005 08:54:43 | |
---|
Sitten voisi olla samba 'Maruna': "Maruna, Maruna, Maruna, tuo niiske on lakkaamaton..." |