Aihe: M.NETin käyttö: Missä fyysiseeä tilassa?
1 2
Musiikkia korville
03.07.2005 00:06:28

Aloin tossa miettimään, että minkälaisessa tilassa tai tilanteessa kukakin kirjoittelee..

Ootko kotona ja ei oo muuta tekemistä? Ootko töissä ja siellä on muuten niin tylsää? Ootko jollain tapaa addiktoitunut (M.NETtiin) ja seuraat/kirjoittelet sen takia? Ja ennen kaikkea: Ootko kännisä vai selevinpäin?.. (Ite oon muuten hitusen jurrisha nnyt)
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
Fuzzy Boner
03.07.2005 00:12:08 (muokattu 03.07.2005 09:04:06)
Riippuu hetkestä.

Miksi pallo on pyöreä?
[Meleko tarkasti tilutit, melekee metronomin tarkasti.. et vaan sattuisi tietämään semmoista vehjettä kuin sekvensseri..?]
Musiikkia korville
03.07.2005 00:57:19 (muokattu 03.07.2005 01:00:12)

Aloin tossa miettimään, että minkälaisessa tilassa tai tilanteessa kukakin kirjoittelee..

Ootko kotona ja ei oo muuta tekemistä? Ootko töissä ja siellä on muuten niin tylsää? Ootko jollain tapaa addiktoitunut (M.NETtiin) ja seuraat/kirjoittelet sen takia? Ja ennen kaikkea: Ootko kännisä vai selevinpäin?.. (Ite oon muuten hitusen jurrisha nnyt)

E: Otsikostakin huomaa, että oon vähän tööt ja jatkuu vaan...

PB: En nyt tässä "mielentilassa" pystynyt ihan tulkitsemaan sun kysymystä...
baron
03.07.2005 01:08:34

Siis ennenkuin mä näin typerälle säikeelle mitään järkeviä pystyn kirjoittamaan, niin vähintään muusikon perusannos, 0.5 l yhden tähden jalua pitää olla päässä ja vielä hitunen sormissa!
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
Fuzzy Boner
03.07.2005 01:12:05
Siis ennenkuin mä näin typerälle säikeelle mitään järkeviä pystyn kirjoittamaan, niin vähintään muusikon perusannos, 0.5 l yhden tähden jalua pitää olla päässä ja vielä hitunen sormissa!

Eikä se edes riitä
[Meleko tarkasti tilutit, melekee metronomin tarkasti.. et vaan sattuisi tietämään semmoista vehjettä kuin sekvensseri..?]
Timi
03.07.2005 10:15:36
Ai sää Baron pääsit nuin äkkii korjaaman tilanteen.Mulla meni eilen tonne puol yhteen.Nyt kirjoitan ihan selvänä,mutta pitäis lähteä pikapuolin asuvaunulle eli omaan humuslaatikkoon ja kohta olen vieroitushoidossa M.netistä
baron
03.07.2005 10:18:58

Ai sää Baron pääsit nuin äkkii korjaaman tilanteen.Mulla meni eilen tonne puol yhteen.Nyt kirjoitan ihan selvänä,mutta pitäis lähteä pikapuolin asuvaunulle eli omaan humuslaatikkoon ja kohta olen vieroitushoidossa M.netistä

Joo, mua odotti mökillä kuuma sauna ja sopivan lämpöinen jalu.
Kiitti vielä eilisestä, mulla oli kivaa.
Timi
03.07.2005 10:30:25
Silloin ko keikalla viihtyy,niin ompahan asiat melkoisen kohallaa!Kiitos sinulle.
vanhami
03.07.2005 11:05:00
Useita vaihtoehtoja

-duunissa. Teen suunnittelutyötä, joka vaatii välillä jonkin muun asian ajattelua, jotta mekaaniset kappaleet loksahtelevat oikeille paikoillee. Eli surffaan Mnetin ja Autocadin välillä. Joskus enemmän Mnettiä kuin cadia

- Kotona tyydyn vilkaisemaan onko mitään uutta, uutta sitten kirjoittelen kotoa kasin ainoastaan muutaman kaljan voimalla.

Mika
poppamies
03.07.2005 14:27:18

Kotona ja töissä. Töissä vipottaa Eudoran, Photoshopin ja M.netin välillä.Tätä en tee väellä enkä minkään voimalla. Pyrin sensijaan kirjoittamaan sekleitä jaa jäsennyltyltyjä lauseitta.
Myytävänä 2 kpl Rolandin pieniä passiivi monitoreja. Malli on Roland MS-30 (Roland Micromonitorin kokoiset)
jon lord
03.07.2005 19:49:45
Kirjoittelen ja lueskelen ihan selvin päin ( kun en enää käytä) kaikkina vuorokauden aikoina jos olen hereillä. Useasti vain lueskelen ja nauran ääneen ja vaimo ihmettelee mitä mä täällä hirnun.
Chysleri
03.07.2005 22:50:04
Kyllähän tätä tulleepi luettua jos missäki tilassa....koukhun tähän jää.Hyviä juttuja ja makoisia nauruja..:)
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
isojussi
03.07.2005 23:43:47
Oonkmä taas tääl?

Oonkmä Matt vai Tepp?
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
pekkajau
04.07.2005 21:04:08
Suurimmaksi osaksi työpaikalla ja työaikana tietysti siinä alla joku virallisempi "ammattialan" sivu saatavilla (esim.joku tilasto tai tutkimus), jonka voi näpätä näkyville sopivan kätevästi jos sattuu pomo tulemaan siihen taakse niskaan huohottamaan ja visioimaan!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
riff
04.07.2005 22:41:42

Kotona, kun on muista askareista päästy, monesti pikku saunakeppanoissa ja melko addiktoitunut. Vaikkei aina kirjotakkaan, pitää tarkistaa jutut, että pysyy ajan tasalla.
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
baron
04.07.2005 22:46:37

Mun duuni on istua PC:n vieressä.

Mulla on aina monta ikkunaa auki, yksi niistä M-net.

Vapaa-ajalla mä käyn "joukkaamassa" kun olen sillä tuulella.
Musiikkia korville
05.07.2005 08:05:03

Vapaa-ajalla mä käyn "joukkaamassa" kun olen sillä tuulella.

Voisin vastata itekkin ja vastaan samoin kuin Parooni paitti etten yleensä kotona ehdi M.netittää eikä kiinnosta toisaalta istua koneella, kun päivät istun duunissa kuitenkin... Duunissa tulee (yllätys, yllätys) oltua selvinpäin ja sen puoleen yleensä kirjoiteltuakin tänne selvänä. Oon ite hyvin tuore M.nettiläinen, mut uskon hyvin, et tää voi aiheuttaa jonkin sortin addiktoitumista.
Capu
05.07.2005 08:59:24
No tällä hetkellä on tullu valvottua koht 40 tuntia ja pihalla tässä kyllä ollaan.
isojussi
05.07.2005 12:50:30 (muokattu 05.07.2005 12:51:30)
Pussyyn viitaten:

Vapaa-ajalla mä käyn "jo
ikhaamassa" kun olen sillä tuulella.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)