Varastettu henkilöautosta: Sympatiani on 99,9%:sti puolellasi. Yksi prosentin kymmenys menee ajattelemattomuuden piikkiin. Koskaan, ikinä, milloinkaan ei pidä jättää soittimia näkösälle vahtimatta lukittuunkaan henkilöautoon, varsinkaan Helsingin Kalliossa. Ei edes vähäksi aikaa. Äkkiä kilahdus, ei soitinta enää. Tosin en toki tiedä tästä tapauksesta, olivatko soittimet näkösällä, mutta jotenkinhan ne rosvot osasivat murtautua juuri tähän autoon eivätkä viereiseen... Vai mikä oli tilanne? Älä käsitä väärin, en mä halua vinoilla. Varastaminen ja toisen omaisuuteen kajoaminen on väärin ja soitinvarkaat pitäisi käristää pienellä liekillä. Toivottavasti soittimet löytyvät! JuSu Minä olen myyrä. |
Näinhän se on, tarkoituksellahan ne eivät sinne autoon jääneet keltään, tietenkään... Lisätuntomerkki Warwickin bassoon: viritysnuppien läheisyydessä on vanha halkeama joka on liimattu... liimaus on onnistunut, mutta halkeama kyllä näkyy kun tietää katsoa. Jos voro on itse poropeukalo soittimien kanssa, hän ei varmaankaan koske niihin ennen myyntitilaisuutta, jolloin soittimet voi myös tunnistaa niiden matalasta ala-D-vireestä (niin kitarassa, kuin myös bassossa) Ei luulisi näitä bassojakaan hirveitä määriä liikkuvan myynnissä, että jos jossain näkyy epäilyttäviä merkkejä, ilmoitus mulle tai poliisille. Kiitos joviaalista asenteesta :) Toivon kovasti että soittimet jollain ihmeen kaupalla löytyisivät... |