Aihe: Jussi 69
1 2 3 4 5 6 7 8 9
gh n
08.06.2005 09:11:29
JOopS, Vähän aikaa sitten tuli se Ylex Pop tai joku semmoinen telkkarista. Ja kyllä taas pitää palvoa sitä meininkiä mitä Jussi siellä veti. Miten siihen päälle edes pystyy soittamaan kun tyyppi heiluu kuin.. Hylje? okei ei ollut hyvä vertaus..

Mutta hyvä meininki!
Ise Tower! Ja kaikki menee hyvin :)
M.i.k.key
08.06.2005 09:31:44
JOopS, Vähän aikaa sitten tuli se Ylex Pop tai joku semmoinen telkkarista. Ja kyllä taas pitää palvoa sitä meininkiä mitä Jussi siellä veti. Miten siihen päälle edes pystyy soittamaan kun tyyppi heiluu kuin.. Hylje? okei ei ollut hyvä vertaus..

Mutta hyvä meininki!

Kuinka moni peräkkäinen virvelinisku tuli samalla voimakkuudella? Mun mielestä kantsis eka saada noi perusasiat haltuun ja toimimaan... mun mielipide vaan
Mä lopetan nää hommat!
mr_b
08.06.2005 09:44:07

Kuinka moni peräkkäinen virvelinisku tuli samalla voimakkuudella? Mun mielestä kantsis eka saada noi perusasiat haltuun ja toimimaan... mun mielipide vaan

Eivätköhän ne nyt toimi sen verran hyvin että muutama isokokoinen keikkamesta tulee myytyä loppuun. Äh, paskaa musiikkia mielestäni, mutta hyydyttää jotenkin tälläiset kommentit. Se on keikka eikä mikään €#%#& soittokoe. Goddamn.
We're gonna lose this place just like we lost Atlantis
Henga
08.06.2005 09:49:54
Se on keikka eikä mikään €#%#& soittokoe. Goddamn.

Äläs nyt, jazz-poliisithan on 69 Eyesin kohdeyleisö, paree mennä iskut kohdalleen tai sit tulee pullosadetta.

Hirveen näköstä soittoa kyl JussiPussilta.
kyseinen
08.06.2005 10:15:32
Kerrottakoon semi-anekdoottina, että eilen Mötikän keikalla Jussi joutui jakelemaan nimmareita, kun taas bändin kitaristi sai olla rauhassa. Harvinaisempaa, että näin päin.
LostBoy
08.06.2005 11:11:43
Kerrottakoon semi-anekdoottina, että eilen Mötikän keikalla Jussi joutui jakelemaan nimmareita, kun taas bändin kitaristi sai olla rauhassa. Harvinaisempaa, että näin päin.

Totta...Ilman Jussia ja Jyrkiä 69Eyes ei olis mitää...
Se olin minä.
henkka8
08.06.2005 11:50:38
Huvittavaa kun teinisuosikkibändin rumpalista keskustellaan, niin heti tulee kommentteja tyyliin "eihän sillä pysy time ollenkaan", "soitto kuulostaa ihan paskalta ja tekniikka on kateissa". Mittaatteko te metronomilla rumpalien soittoa vai häh? Luulen että syy on enemmänkin siinä, että joku ensimmäinen kommentoi kaverin niin väitetysti huonoa timea ja muut siihen lämpimikseen yhtyvät.

Mulla ei sitten vissiin ole mitään rytmitajua, mutta livenä bändin, ja jussin soitto kulkee vallan mainiosti. Eipä paljoa tullut ainakaan omalla kohdalla ns. heilahtelevaa tempoa keikalla havaittua. Ehkä kuuntelenkin musiikkia, enkä tapita rumpalia silmä kovana ja tule nettiin miestä haukkumaan.

Mun mielestä on hienoa että rumpalilla on showmeininkiä, tulee eloa soittoon roimasti. Ilmeet, eleet, kaikki merkkaavat.

olen samaa mieltä. luulenpahan vaan, että osalla täällä on jostain syystä negatiivisia ennakkoluuloja, koska on kyseessä "teinibändi" tai mukamas gootti bändi tms. mielestäni jussi soittaa hyvin, eikä se 69silmä tarvitsekkaan mitään suurta tekniikkataituria! ja väittääkö joku täällä tosiaan, että keikalla ei ole tarpeeksi pystynyt nauttimaan musiikista, kun tempo ei ole pysynyt täysin muuttumattomana, tai jokainen isku kapulalla ei osunut keskelle virveliä. mitä rokkia se sellanen enää on.

en yritä puolustella tm. bändiä.
dictatorsh*t
30.06.2005 18:50:08 (muokattu 30.06.2005 19:25:22)
Minkä kokoiset tomit sillä Juspella on? Kun ainakin mitä kuvia nähnyt niin etutomi on melko järkyttävän kokoinen.
Ja alhaallakin.

e: ja yleensäkin pönttöjen koot.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
pehmo
30.06.2005 23:56:58

Minkä kokoiset tomit sillä Juspella on? Kun ainakin mitä kuvia nähnyt niin etutomi on melko järkyttävän kokoinen.
Ja alhaallakin.

e: ja yleensäkin pönttöjen koot.

Eläs nyt kuule, justiinsa naureskelin yhden suuruuden hullun rumpalin ideoita hänen uusista tomeistaan ja basaristaan, kun nyt on jo 13", 16" ja 22".
PnUkkeli
01.07.2005 12:46:50
Kyllä se vaan niin on et kaverilla on homma hanskas ja näyttää pirun hyvältä se kohkaus siel rumpujen takana.Kuten monesti jo monesti sanottu ei kuus-ysit oisi sama ilman jussia.Voihan siel niitä iskuja jäädä välii mut niitä ku ei huomaa ku nää rokkipoliisit ja rumpsuttelijat jos sattuu olemaan korva höröllä.Itekki oon joskus niitä missejä sieltä kuullu mut se vaan tavallaan korostaa sitä et siel on ihminen rumpujen takana ja siten korostaa semmosta tiettyä "kosketusta" bändiin keikkatilanteessa.
Tosi tylsää kattoo rumpalia joka ei esiinny mitenkää,vaikka soittais kuinka virheettömästi.Ja korostaisin vielä et ku nää jussin virheet on lähinnä tosiaa yksittäisiä missejä eikä mitää taimiheittoja (ainakaa suuria, johtuen taustanauhoista) tai jotai täydellisiä stoppeja et pitäs alusta alottaa nii miksei siel saisi sit touhata tollee.Jos jotai virheetöntä tekniikkatouhua haluaa kattoo nii eiköhän sitä varten oo noita klinikoita.Keikoilla sattuu ja tapahtuu.Meininki ja fiilis ennen kaikkea mutta musan ehdoilla!
dictatorsh*t
01.07.2005 16:19:59
Eläs nyt kuule

Tä?
En mnää mitään tollasia ole suunnitellut hankkivani, kunhan mielenkiinnosta kysyin.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
jussiohman
01.07.2005 16:40:30
Kyllä se vaan niin on et kaverilla on homma hanskas ja näyttää pirun..

Totta turiset!
jäikö joku sinne, leikit, leikit, leikit, leikit, leikit....
Bändi joka saa taianomaisesti naiset riisumaan vaatteensa
fifehole
02.07.2005 10:22:27

Kyllä se vaan niin on et kaverilla on homma hanskas ja näyttää pirun hyvältä se kohkaus siel rumpujen takana.Kuten monesti jo monesti sanottu ei kuus-ysit oisi sama ilman jussia.Voihan siel niitä iskuja jäädä välii mut niitä ku ei huomaa ku nää rokkipoliisit ja rumpsuttelijat jos sattuu olemaan korva höröllä.Itekki oon joskus niitä missejä sieltä kuullu mut se vaan tavallaan korostaa sitä et siel on ihminen rumpujen takana ja siten korostaa semmosta tiettyä "kosketusta" bändiin keikkatilanteessa.
Tosi tylsää kattoo rumpalia joka ei esiinny mitenkää,vaikka soittais kuinka virheettömästi.Ja korostaisin vielä et ku nää jussin virheet on lähinnä tosiaa yksittäisiä missejä eikä mitää taimiheittoja (ainakaa suuria, johtuen taustanauhoista) tai jotai täydellisiä stoppeja et pitäs alusta alottaa nii miksei siel saisi sit touhata tollee.Jos jotai virheetöntä tekniikkatouhua haluaa kattoo nii eiköhän sitä varten oo noita klinikoita.Keikoilla sattuu ja tapahtuu.Meininki ja fiilis ennen kaikkea mutta musan ehdoilla!

Asiaa! erittäin hyvin sanottu siellä takana!!
Head for an eye
Bobana
02.07.2005 10:27:20
Joo mutta se sälli vois pitää sen suunsa kiinni soiton aikana. Näyttää hölmöltä. Saakeli, sinnehän mahtuu harakka poikittain jos erehtyy lentoreitiltään...

Muuton on ihan ok kohkaamista. Välillä vähän liian kanssa. JA SE PAITA PÄÄLLE!!!!
Sex, choppers and rock´n roll!!!
Youni
02.07.2005 17:09:45
Mutta siis suuri yleisö tykkää, joten tavoite on saavutettu. 69 Eyes pääsee elättämään itsensä musiikilla mikä on hyvä juttu heille. Väliäkö sillä on miten soittaa jos kohdeyleisö on tyytyväistä. Kyllähän se on hirveää katsottavaa tekniikasta kiinnostuneelle rumpalille, sitä en kiellä. Silti ne vaan vetävät areenat täyteen mustahiuksisia 14v tyttöjä ja raha virtaa.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
K.Suninen
03.07.2005 15:54:11
Mun mielestä Jussi on Suomen Larssi..:P
Ei saa käyttää tuplabedaaleja! ellei ole kolme jalkaa..
vapauskauppias
04.07.2005 02:27:57
Mun mielestä Jussi on Suomen Larssi..:P

Perustele.
miän vain
04.07.2005 13:23:43

Eikä oo, vaan Suomen Philty Animal Taylor. Erikoinen ulkonäkö, huonot elintavat ja huojuva mutta bändiinsä täydellisesti istuva soitto.

69 ei toisaalta kyllä ole Suomen Motörhead..
Perustetaan sivuprojekti, joka soittaa vierascorea.
Faroband.net - bändi, keikalla Factoryssa 6.7. -05
Semisuper - rumpusivu
jussiohman
04.07.2005 15:12:35
Loistava kommentti miän vainilta.
jäikö joku sinne, leikit, leikit, leikit, leikit, leikit....
Bändi joka saa taianomaisesti naiset riisumaan vaatteensa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)