Kyselisin vain, että mitkä liikkeet Suomessa myy epiphonen bassoja? Olisin kiinnostunut etenkin malleista: Thunderbird, Explorer ja EB-3.. En vain ole kovin useasti thunderbirdiin tai explorer bassoon täällä Suomessa. EB-3:sia on näkynyt vähän enemmän. Harmittaa vaan kun ei ole tuollaista Exploreriakaan ostanut, kun halvalla olisi saanut.. Epiphonet (ne joita olen kokeillut) ovat olleet kyllä laatupelejä ja hinta-laatusuhde on ollut ainakin kohdallaan.. |
Esko Deel 07.05.2003 17:09:56 | |
---|
Osta multa Epin Thunderbird halvalla. Sanomattakin selvää... |
hemmo 07.05.2003 17:55:31 | |
---|
Osta multa Epin Thunderbird halvalla. Älä ny viitti kaikille sitä tyrkyttää. NYdoll sitä paitsi varmaan tarkoittaa sellaista klassista reverse-mallia eikä sitä sinun todella siistiä (vaaleansininen?) non-revense-mallia, jossa on reverse-lapa. Lisää säröä, pyydän! |
AoA 07.05.2003 20:21:05 | |
---|
Full Volume or Double Volume |
Esko Deel 07.05.2003 20:29:06 (muokattu 07.05.2003 20:31:28) | |
---|
Älä ny viitti kaikille sitä tyrkyttää. NYdoll sitä paitsi varmaan tarkoittaa sellaista klassista reverse-mallia eikä sitä sinun todella siistiä (vaaleansininen?) non-revense-mallia, jossa on reverse-lapa. Mikäs ihme keski-ikäinen kaupankäyntivalvoja täältä oikein löytyikään. Tokihan minä sitä tyrkytän, jos haluan siitä eroon päästä. Häpeäisit sinäkin vanha ratsu edes hieman, ei kaikkiin asioihin tarvitse puuttua, vaikka vaaleansininen ei mieleesi olisikaan. Hermot menee perkele. Edit: typoa sun muuta
Sanomattakin selvää... |
hemmo 07.05.2003 20:53:24 | |
---|
Häpeäisit sinäkin vanha ratsu edes hieman, ei kaikkiin asioihin tarvitse puuttua, vaikka vaaleansininen ei mieleesi olisikaan. Jos olisin, lihava sika, laittanu sen unohtuneen hymiön, niin olisin ymmärtänyt minun olleen satiirisella tuulella. *hymiö* Sitä paitsi vaaleansininen on hieno väri. Prkl!
Lisää säröä, pyydän! |
Esko Deel 08.05.2003 08:08:05 | |
---|
Jos olisin, lihava sika, laittanu sen unohtuneen hymiön, niin olisin ymmärtänyt minun olleen satiirisella tuulella. *hymiö* Sitä paitsi vaaleansininen on hieno väri. Prkl! Suhonen kuittaa prkl. *heviö*
Sanomattakin selvää... |
JK 08.05.2003 10:54:47 | |
---|
DLX Musiikista sain käsiini Into-Luthmanin esitteen. Siinä on Epiphonen bassoja laidasta laitaan. DLX-musiikissa Helsingin Malmilla niitä löytyy myös myynnistä. Hinnat lähtee jotain 290 eurosta ylöspäin... (EB 0) Katso kotisivut http://www.intoluthman.fi/ Katso myös DLX-musiikin verkkokauppa http://www.suomalainen-soitinkauppa.fi/ |
Muhwi 08.05.2003 16:50:45 | |
---|
Uskoisin että noita voipi tilata lähes minkä tahansa musiikkiliikkeen kautta tuolta into-luthmannilta, itse tilasin oman EB-3:ni Espoon musiikin kautta, lähti vielä 60 euoroa pois into-luthmannin antamasta listahinnasta. It wasn't me, it was the Other Guy. |