Aihe: Mistä kannattaisi etsiä vahvaria Tampereella?
1
Hard as a rock
03.07.2005 20:46:43

Okei, tietysti voisin säästää ihmisten hermoja ja selvittää tämän kiertelemällä pitkin Tamperetta ja jättää tämän kirjoittamatta,, mutta, enpäs sitä tee joten: Onko jotain kokemuksia mistä päin Tamperetta löytyisi hyvä valikoima kitaravahvistimia kokeiltavaksi, itse olen käynyt lähinnä vertikaalissa jos on musiikkiliikkeeseen ollut asiaa mutta siellä on melko pienet valikoimat vahvareita. Joten löytyisikö mitään suosituksia,, ja mieluiten tietysti jonkunlainen tieto siitä missä paikka sijaitsee.
It`s a heavy metal universe
slerbis
03.07.2005 20:51:48
Tammerpiano ja soitin Tammelantorin laidalla. Valikoima on melko kattava (ei mikään hirmuinen kuitenkaan), ja palvelu on parasta mitä Tampereelta saa. (ainakin meikäläiselle...)
Trying is the first step towards failure
nakedzen
03.07.2005 20:53:11 (muokattu 03.07.2005 20:59:02)
Tästä nopea mutu:

- Tampereen soitinkeskus: ENGLiä löytyy pari
(Hallituskadulla, Sokokselta rantaan päin ja oikealle)
- Tampereen musiikki: 1 kpl Peavey XXX ja 1 kpl Mesan Single rectifier + behringeriä
(Anttilaa vastapäätä)
- Tammer-Piano- ja Soitin: en niin tarkkaan muista mitä, mutta pikkucomboja taisi enimmäkseen olla.
(Tammelantorilla)
- Ahosen Musiikki: no joo (Hämeenpuisto)

Eli aika huonossa hapessa nuo näyttäisivät olevan. Riippuen tietysti siitä mitä etsit.

EDIT: Sijainnit
"Jos haluat kymmen- sata- tai tuhatkertaistaa kannatuksesi, kerää nollia!" Ostetaan 32X12-kitarakaappi www.soundclick.com/bands/8/comaofloss
Pluto
03.07.2005 20:54:30
Tammer Piano & Soittimessa on monipuolisin valikoima. Löytyy Fenderiä, Marsua, Orangea ja muutakin. Palvelu on myös mun mielestäni Tampereen parasta. Ja liike löytyy Tammelantorin laidalta.

Soitinkeskuksessa on sitten niitä usein mainostettuja Engl-vahvistimia, ja jopa huokeaan hintaan. Siellä kannattaa myös käydä.

Tampereen musiikissa kannattaa käydä jos haluaa nähdä kuinka myyjä tuijottaa tietokoneen ruutua tiskin takana eikä reagoi mitenkään, vaikka mahdollinen asiakas heiluttaisi setelitukkoa naaman edessä.
Dillon, you son of a bitch!
...And Justice For All
03.07.2005 21:21:23
``- Ahosen Musiikki: no joo``

Heh,, itse kävin siellä ostamassa capon joskus kun kävelin ohi ja huomasin että ``jaa tässäkin on musiikkiliike``,, noh, se oli kohtalaisen surkeeta toimintaa siellä,, kamaa kyllä löyty ja kaikki oli suunnilleen hämähäkinseittien peitossa ja sen capon etsimiseen hyllystä kesti about 10min.... niin ja etin jotain 60W-----------> putkicomboa, ei mitään kamalaa hevisäröä tarvita, kevyttä hendrix tyypin säröä ja hyvää jazztyypin soittamiseen soveltuvaa cleania kaipaisin...

Usko nyt, sitten kun sä taas rupeet veteleen Power-metalia niin sua itkettää kun sulla on hi-gain särötön fenderin 1000w putkicombo! :-D
THV-Klubi #21
slerbis
03.07.2005 21:27:08
``- Ahosen Musiikki: no joo``

Heh,, itse kävin siellä ostamassa capon joskus kun kävelin ohi ja huomasin että ``jaa tässäkin on musiikkiliike``,, noh, se oli kohtalaisen surkeeta toimintaa siellä,, kamaa kyllä löyty ja kaikki oli suunnilleen hämähäkinseittien peitossa ja sen capon etsimiseen hyllystä kesti about 10min.... niin ja etin jotain 60W-----------> putkicomboa, ei mitään kamalaa hevisäröä tarvita, kevyttä hendrix tyypin säröä ja hyvää jazztyypin soittamiseen soveltuvaa cleania kaipaisin...

Tiedä sitten tuosta 60W--> putkikombon tarpeellisuudesta... vai aiotko mennä mikittämättömänä stadionille lähiaikoina? ;). Esim. 30 watissakin on enemmän kuin tarpeeksi. Ja nuo kevyet säröt ja jazz-soundit löytyy IMO paremmin noista pienistä komboista kuin järjettömillä tehoilla ladatusta masiinasta, jonka putkien vaihdattaminenkin maksaa hunajaa. Tietysti jos headroomia haluaa sen 100W edestä niin ei siinä sitten mitään...

Itsekin vääntelen tällä hetkellä 30W marsulla ja 5-20W Uraltone Jr.:lla ja molemmista lähtee möykkää ihan liiaksi asti.
Hard as a rock
03.07.2005 21:40:21

vähän offtopic homma tämä mutta mitään kokemuksia fender twin reverbistä,, tai vox AC 30:stä
...And Justice For All
03.07.2005 21:48:47
vähän offtopic homma tämä mutta mitään kokemuksia fender twin reverbistä,, tai vox AC 30:stä

AC-30 on ainakin perus Englanti-rock vahvistin, semmoseen kevyempään rokkiin.
Teräsbetonin Rantasella komeili ac-30 SOA:n keikalla....;-)
THV-Klubi #21
nakedzen
03.07.2005 22:02:25
Tampereen musiikissa kannattaa käydä jos haluaa nähdä kuinka myyjä tuijottaa tietokoneen ruutua tiskin takana eikä reagoi mitenkään, vaikka mahdollinen asiakas heiluttaisi setelitukkoa naaman edessä.

Toi on kumma juttu, mulle kun viimeks kävin niin huudeltiin morjestapäivää jo ennen kuin kerkesin portaat alas asti. Harvemmin kuitenkaan mitään isompaa oon sieltä ostanut.
"Jos haluat kymmen- sata- tai tuhatkertaistaa kannatuksesi, kerää nollia!" Ostetaan 32X12-kitarakaappi www.soundclick.com/bands/8/comaofloss
slerbis
03.07.2005 22:23:57
Toi on kumma juttu, mulle kun viimeks kävin niin huudeltiin morjestapäivää jo ennen kuin kerkesin portaat alas asti. Harvemmin kuitenkaan mitään isompaa oon sieltä ostanut.

Juu onhan sielä se yks hemmo (nimee en muista) joka on sitten oikein asiallinen ja palvelualtis, tosin hänkään ei ole aina töissä...
slerbis
03.07.2005 22:28:16
Teräsbetonin Rantasella komeili ac-30 SOA:n keikalla....;-)

olisikohan kuitenkin ollut Valvetronix vt60 ;) aika hevit lähtis ac-30:sestä
Hard as a rock
03.07.2005 22:32:19

Eiköhän tunnetuin voxin käyttäjä ole brian may eikä oo kyllä mikään heviäijä mutta aikas kova soittaja kylläkin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)