Aihe: TiluLandissa uus tilu!
1 2 3 4
C3PO
06.05.2003 08:39:12
joku angelon biisi:
http://www.angelo.com/Planet_Gemini__solo.mp3

No joo, eihän tämä mitään herkkua ole, mutta Angelo sentään edes yrittää soittaa jotain järkevääkin johonkin väliin...

fareri:

joku farerin biisi:
http://www.francescofareri.com/paradox.mp3 (todella monipuolista)

Aivan hirveätä paskaa. Ei musikaalisuuden hiventäkään.

Tässä onkin kaksi tyyppiesimerkkiä siitä miksi tiluttaminen on saanut niin huonon maineen...
"Art is making something out of nothing and selling it. - Frank Zappa"
Kaitsu85
06.05.2003 09:46:39
Aivan hirveätä paskaa. Ei musikaalisuuden hiventäkään.

Tässä onkin kaksi tyyppiesimerkkiä siitä miksi tiluttaminen on saanut niin huonon maineen...

Sen takia olenkin saanut kutsun Jumalalta, että yhdistä nopeus ja tunteet.
Arwe
06.05.2003 14:54:25

Sen takia olenkin saanut kutsun Jumalalta, että yhdistä nopeus ja tunteet.

Minä myös :D ... :P
~Arwe~
Kaitsu85
06.05.2003 15:02:26

Minä myös :D ... :P

Soolo projektisi (Sky race) oli hyvä, latasin sillon kun ne biist tuli sivuille.
S@mi
06.05.2003 22:42:15
Joo menny täällä toi juttu aika offtopic :D
Ite biisistä ihan perus tiluland kamaa. Keyboardit oli ehkä miksattu hiukan liian kovalle. Rummut kuulosti nyt tässä biisissä hyvältä.
Ehkä vähän jäi kaipaamaan sellasia selkeempiä melodioita ym. mutta eihän sellasta tässä haetakaan. :)
Lisään tähän oman mielipiteeni noista tilukitaristeista.
Fareri kyllä omasta mielestäni sukkaa pahasti (oma mielipide) siinä shredaamisessa ei ole paljon ideaa. Angelolla alkaa jo tuota ideaa löytymään, kivan kuulosia biisitkin on. Rummut aika syvältä ja muut. Kitarasoundikin voisi olla parempi. Farerin soundi taas on jostai kaukaa avaruudesta eli ihan urAnuksesta.
Angeloa ei toisaalta sikakaan kuuntele vikisemättä pidempää. 5min pelkkää sweeppiä ja shredia vuorotellen alkaa vähän tympimään.
Ite törmäsin tälläseen kitaristiin kuin Marcel Coenen. Kannattaa käytä kattomassa nuo sivut: http://www.marcelcoenen.com/
Latailla vaikka sellanen biisi kuin Rage Against Time. Itse ainakin tosta pidin.
ps. Joo mutta eihän kukaan oikeesti jaksa mitään tiluja kuunnella!? :)
Arwe
06.05.2003 22:45:15

Marcel Coenen on huippu kitaristi, todella hauskoja videoita miehellä :) , kantsii tsekata!

Joo no tuo tilu nyt on tuollainen..heh, hauska se on, ja parhaimmat saundit mitä on noissa...

Tottakai tilua jaksaa kuunnella, no ehkä rajoitetusti!! :)
~Arwe~
Arwe
06.05.2003 22:47:34

Soolo projektisi (Sky race) oli hyvä, latasin sillon kun ne biist tuli sivuille.

Kiitos..tosin demon saundit on ihan järkyttävät ja muutenkin kitarointi sitä sun tätä, olin aika hakusessa kitaransoittelussa kun tota demoa tein... Mut aattelin tehä uuden demon huvikseni (sitte kun vain on aikaa), yritän panostaa siihen vähän enemmän..Odottakaas vain ;)
~Arwe~
ChangeOfSeasons
07.05.2003 08:10:06
jos haluaa nähdä hyvä tilua sopivassa suhteessa niin Marcel on ihan ehdoton..uutta levy odotellaan Sun Cagelta ja nyt kun on vielä suomalainen levy yhtiö niin avot !
..and I smile and I'll lurn to pretend...
mathias
07.05.2003 09:14:10
Onpa melkoista tilutusta... Näin Hynystä lainaten voisi sanoa, että ihmisyyden avaimet taitavat olla hukassa.
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
S@mi
07.05.2003 11:04:38 (muokattu 07.05.2003 11:05:44)
Enpä vieläkään oikeen tiedä mitä tehdä kun kuulee tuota Fareria nauraa :D vai itkeäkö? :..(
Kannattaa sen kotisivuilta kattoa noi Jemfest videot kun äijä vetää livenä. Tuo musiikillinen ymmärtäminen taitaa Farerilla olla 5-vuotiaan tasolla....kun kuuntelee 20min Fareria putkeen, niin korvat tippuu pois päästä ja verta vuotaa joka aukosta... :D
Menee kyllä aika offtopic jo mutta menkööt....
(edit)
Lisätään yhteen videoon vaikka suora linkki:
http://www.francescofareri.com/jemfest_video3.mpg
svilo
07.05.2003 12:04:07
"kyllä mies kipua kestää, mutta ei häpeää"
kunnasja
07.05.2003 12:31:34 (muokattu 07.05.2003 12:32:16)
Minun mielestäni Francesco on parempi kuin nämä tilulandin miehet, jos ei muuten niin onpa ainakin tunnistettava tyyli ja soundi. Biisit sillä ei kyllä ole kummoisia, mutta eihän se olekaan tilutusmusiikissa keskeistä.

Francesco FarTeri on muuten aivan vitun kauhean tyylitajuttoman älyttömän paska.
Visit http://www.helionprog.com
Snowblind
07.05.2003 13:30:19

Marcel Coenen on huippu kitaristi, todella hauskoja videoita miehellä :) , kantsii tsekata!

Joo no tuo tilu nyt on tuollainen..heh, hauska se on, ja parhaimmat saundit mitä on noissa...

Tottakai tilua jaksaa kuunnella, no ehkä rajoitetusti!! :)

Joo jätkä osaa tiluttaa ja sentään tyyliäkin löytyy. ´Marcel soitti joskus nykyään hajonneessa lemur voice nimisessä progemetallipumpussa, ja hemmetin hyviä biisejä niiltä löytyy. Kannattaa tarkistaa... www.mp3.com/lemurvoice
Snowblind
07.05.2003 16:51:52

Joo jätkä osaa tiluttaa ja sentään tyyliäkin löytyy. ´Marcel soitti joskus nykyään hajonneessa lemur voice nimisessä progemetallipumpussa, ja hemmetin hyviä biisejä niiltä löytyy. Kannattaa tarkistaa... www.mp3.com/lemurvoice

Ovat sitten näköjään poistaneet tuolta Universal Rootsin. Varmaan bändin paras biisi ja Upea soolo ja parasta siinä on lopussa oleva jumalattoman upea tapping tilu (siis ihan oikeasti). Noh soolo taitaa kuitenkin löytyä powertabbina Marcelin sivuilta
Arwe
07.05.2003 17:30:16

Ovat sitten näköjään poistaneet tuolta Universal Rootsin. Varmaan bändin paras biisi ja Upea soolo ja parasta siinä on lopussa oleva jumalattoman upea tapping tilu (siis ihan oikeasti). Noh soolo taitaa kuitenkin löytyä powertabbina Marcelin sivuilta

Universal Rootsin sooloa suosittelen kaikille kitaristeille!! Loistava soolo, harjottelin sen itse ja sen jälkeen oon soitellu sitä joka toinen päivä...soolo löytyy videona Marcelin sivuilta, ja siihen on tabit!!
~Arwe~
ChangeOfSeasons
07.05.2003 17:38:24

Francesco FarTeri on muuten aivan vitun kauhean tyylitajuttoman älyttömän paska.

älähän nyt...tunnen henkilön (tosin vain netin välityksellä )joka teki hänelle nimikko skeban.
..and I smile and I'll lurn to pretend...
Kaitsu85
07.05.2003 17:39:37

Universal Rootsin sooloa suosittelen kaikille kitaristeille!! Loistava soolo, harjottelin sen itse ja sen jälkeen oon soitellu sitä joka toinen päivä...soolo löytyy videona Marcelin sivuilta, ja siihen on tabit!!

Aih toi oli kaunista (siis clippi). Helkkarin hieno.
Snowblind
07.05.2003 17:49:02

Aih toi oli kaunista (siis clippi). Helkkarin hieno.

Joo. Kauneinta tilua mitä olen kuullut.
Snowblind
07.05.2003 18:34:53 (muokattu 07.05.2003 18:40:37)

Mistäköhän noita lemur voicen levyjä voisi tilata suomesta tai muualta eu:n puolelta?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)