Mijau 24.05.2005 11:20:39 | |
---|
Levy menee ostoon............................ *kurnau* |
Torniojaws 02.07.2005 15:16:44 | |
---|
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute. |
RokDemon 02.07.2005 18:12:14 | |
---|
Jättäisivät pois niitä duurissa meneviä ärsyttävän naiiveja lallatuskertsejään, niin saattaisin innostua uudelleen. Demanufacturella ne kuulostivat tuoreilta ja jotenkin uudelta jutulta, mutta seuraavan levyn Shock-biisin kertosäe kauhistutti jo hirveydellään. Saman levyn Edgecrusher onneksi säästettiin moiselta ja se toimiikin täysillä. Archetypellä nuo karmeat lallatuskertsit pilasivat jo koko kuuntelunautinnon. Täsmälleen! Tämä muakin on vituttanut aivan överipaljon Archetypellä ja olen ihmetellyt, ettei kovinkaan moni muu ole asiaan kiinnittänyt huomiota. Levy käynnistyy kuin hämäyksenomaisesti tykillä Slave Laborilla, mutta melkein koko loppulevy onkin sitten sitä sietämätöntä nyyhkimistä ja määkimistä. Yäk. |
Defrayer 02.07.2005 19:38:22 | |
---|
Noniin, tässäpä levyn kansi: http://www.roadrunnerrecords.it/sha ... ory/Fear-Factory--Transgression.jpg Hiton tyylikäs, pitää sanoa! Suurinpiirtein samoilla linjoilla mennään muiden kommentoijien kanssa. Ne hittikertsit ottavat Archetypellä pahasti päähän. Slave Laborin suuntaista jos olis tulossa niin hyvä. "If other bands play and Manowar kills, then why Manowar ain't in prison?" - Eräs ystäväni Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, THV-klubi #17 |
Mebrick 03.07.2005 12:03:47 | |
---|
100 % Doomsday.....NOW! |
Torniojaws 03.07.2005 14:20:53 | |
---|
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute. |
Ihan tyylikäs, mutta silti yllätyksetön FF-kansi. Rest in peace Dime |
Mebrick 03.07.2005 18:18:52 | |
---|
Tuo on se joka on postitettu jo aiemmin, turhaan lataatte uudelleen. Anteeksi, olin tietämätön... 100 % Doomsday.....NOW! |
Skebameizi 28.08.2005 14:40:07 | |
---|
Tiistaina saan oman Transgressionini. mitä mieltä olette levystä? Say one more word, I double-dare you, BRING IT ON! |
Torniojaws 28.08.2005 15:10:16 | |
---|
Vähän sekava on tuo levy, jotenkin hätiköidyn oloista meininkiä koko levyn ajan. Huvittavasti levyn paras veto ei ole edes bändin oma biisi (Killing Joke'n Millennium). Kokeilevampaa on tämä levy verrattuna aiempiin, mutta hakusessa on lähestulkoon kaikki. Raymondkin vetää pääasiassa peruskomppia. Ei voi puhua pettymyksestä, kun Archetypen jälkeen jo tiesi millaista nykymeno on. Annetaan levylle pisteet 5 / 10 noin 30 kuuntelun jälkeen. Parhaat biisit: Supernova, Millennium, Moment of Impact, Transgression, My Grave (ei levyllä, mutta löytyy nettibonuksista) http://www.relativity1.com [Grindcore]
Incarnation 28.08.2005 20:22:18 | |
---|
Levy ei ole useista kuuntelukerrroista huolimatta herättänyt meikäläisessä edes Archetypen tasoisia tunteita. Sydämeni itkee verta, koska ilmeisesti paluuta siihen FF:ään ei ole. "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
R.Cooley 28.08.2005 23:02:27 | |
---|
Moment of impact oli jo maistiaisena levyltä ja ihan kohtalainen vaikkei todellakaan FF:n parhaimmistoa. Jos sais huomenna ostettua sen levyn, nannaa! |
R.Cooley 28.08.2005 23:04:21 | |
---|
Mitä veikkaatte meneekö levy Top 40:iin kuten edellinen Archetype? |
Skebameizi 29.08.2005 10:57:25 | |
---|
Mitä veikkaatte meneekö levy Top 40:iin kuten edellinen Archetype? Varmasti menee. Archetypehan oli sijalla 33. Say one more word, I double-dare you, BRING IT ON! |
ch LL 29.08.2005 13:21:23 | |
---|
Onpa muuten huonon kuuloinen tuo laulaja Fear factorissa. Kuunnelkaa ihmiset ennemmin vaikka Devildriveriä, niin ei tarvi tuollaista määkimistä kuunnella! |
Incarnation 29.08.2005 16:37:27 | |
---|
Onpa muuten huonon kuuloinen tuo laulaja Fear factorissa. Kuunnelkaa ihmiset ennemmin vaikka Devildriveriä, niin ei tarvi tuollaista määkimistä kuunnella! Jos mielipiteesi on todella tuo, et ole hyvää Fear Factorya kuullut lainkaan. "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
nakedzen 29.08.2005 20:20:10 (muokattu 29.08.2005 20:26:18) | |
---|
Ihan hauskaa tahtilajikikkailuahan tuolla tuntuu olevan. Mulla kun henkilökohtaisesti lähti maku kyseiseen pändiin Obsoleten jälkeen. Joskohan sitä voisi uudistaa tuttavuuden.. EDIT: Ei perk... Biisit 7-10 kuulostavat ihan Depeche Modelta (ihan hyvä bändi sekin, ei siinä mitään). Fear Factoryltä kun vaan odottaa jotain muuta. "Only dead fish go with the flow"
Metallia |
Ziggy Bubba 29.08.2005 21:47:54 | |
---|
Onpa muuten huonon kuuloinen tuo laulaja Fear factorissa. Kuunnelkaa ihmiset ennemmin vaikka Devildriveriä, niin ei tarvi tuollaista määkimistä kuunnella! Jotenkin ei voi ottaa tota Devildriveria tosissaan kun siinä laulaa tuo Dez "ME LOCO!" Fafara. Coal Chamberia karseempaa bändiä ei tule äkkiä mieleen.. Omapahan on menetykseni :P www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
ch LL 29.08.2005 23:32:19 | |
---|
Jos mielipiteesi on todella tuo, et ole hyvää Fear Factorya kuullut lainkaan. Oon kuunnellut Fear factorya kyllä aika paljon ja useampaa levyä, mutta ei siitä mihinkään pääse, että se laulaja on vaan aina kuulostanut minun mielestäni tylsältä. Puhtaissa lauluissa se vetää jotain kahta säveltä eestaas ja huutokin on liian tylsää. Minun mielestäni Fear Factoryn "JUTTU" on se rumpujen ja kitaroiden hieno yhteinen rymistely. Se ei montaa levyllistä kuitenkaa jaksa kantaa, ainakaan minun osaltani. |
hevimato 30.08.2005 01:42:30 | |
---|
Oon kuunnellut Fear factorya kyllä aika paljon ja useampaa levyä, mutta ei siitä mihinkään pääse, että se laulaja on vaan aina kuulostanut minun mielestäni tylsältä. Puhtaissa lauluissa se vetää jotain kahta säveltä eestaas ja huutokin on liian tylsää. Minun mielestäni Fear Factoryn "JUTTU" on se rumpujen ja kitaroiden hieno yhteinen rymistely. Se ei montaa levyllistä kuitenkaa jaksa kantaa, ainakaan minun osaltani. Devildriverin laulaja vasta tylsältä kuulostaaki yhtä nuottia laulaa kokoajan.. Transgression on kova levy vaikka tuntus et vähä popimpaa matskua onki. |