Aihe: puusepäksi?
1
Congi
07.05.2003 12:05:07
http://www.lpkky.fi/ikata/

Ikaalisissa tarjotaan koulutusta Soitinrakennukseen.
Sami Koivisto
13.05.2003 15:08:32

Olen täällä. =D
Teijo K.
13.05.2003 23:56:05

täällä on varmaan joku puuseppä joka voisi neuvoa miten ajautua kitaranrakentajaksi. pitääkö olla ammattikoulusta joku kurssimäärä että voi jatkaa puusepäksi valmistumista vai voiko lukion jälkeen aloittaa puusepän opinnot?

tuli vaan mieleen.

Jos haluat oppia kitaranrakentamista niin ilmanmuuta Ikaalisiin oikeaan oppiin. Puuseppäkursseilla ja kouluissa oppii kyllä puunkäsittelyä, mutta kitaranrakennus on ihan oma juttunsa.

Ja aikuisopiskelijana voi puusepäksi opiskella ihan peruskoulupohjalta. Kitaranrakentajaa susta ei vain sillä keinolla tule.
"You have to give some skin to get some tone.": Will Lee
Sami Koivisto
14.05.2003 11:30:25

Juu... Tänne Ikaalisiin vaan pääsykokeisiin kokeilemaan onnea... =D
Sami Koivisto
14.05.2003 11:38:07

Tosin ens vuonna ei taideta ottaa ketään eli seuraava haku olis parin vuoden päästä! =(
Sammakko
20.08.2003 19:41:41

Onko sivut muuttaneet???
Oksetti, Paskatti ja Muskotti... Tsekatkaa uus omakuva!!!!!!
Ninzcu
23.08.2003 15:33:56
Tosin ens vuonna ei taideta ottaa ketään eli seuraava haku olis parin vuoden päästä! =(

Mitäähh??! Ei ole totta..nyt meni suunnitelmat kokonaan romuks..=( Itse olen lukenut puualan artesaaniks, olen yhden kitaran väsännyt,meen talveks töihin ja keväällä olisin hakenut Ikaalisiin..hemmetti..=P Kerropas itse koulusta vähän lisää jos viitsit, sellaista mitä ei nettisivuilla näe,you know? ;)
Eiköhän se tästä..watö wak?
Congi
25.08.2003 16:24:37
Itse olen lukenut puualan artesaaniks, olen yhden kitaran väsännyt,meen talveks töihin ja keväällä olisin hakenut Ikaalisiin..hemmetti..=P Kerropas itse koulusta vähän lisää jos viitsit, sellaista mitä ei nettisivuilla näe,you know? ;)

Helpommalla pääset kun väsäät jonkun oppisopimuksen paikallisen soitinrakentajan kanssa.
VÄKIPÄÄ
27.08.2003 01:17:47 (muokattu 27.08.2003 01:19:08)
Juu, sinne otetaan systeemillä: "2 vuotta sisään ja vuosi väliä ja 2 vuotta sisään..."

Itse olen Ikaalisten soitinrakennus-dropout eli lopetin vuoden jälkeen opiskelun. Puualanperustutkinto oli jo ennestään taskussa.

Edit: Syy moiseen systeemiin on tilanpuute. Työpöytiä ei ole tarpeeksi.
Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)