arvid70 02.07.2005 16:41:41 | |
---|
Eli osaisko joku sanoo edes sinne päin miten tosta paskahärvelistä vois saada tollasen hanoirocks tyyppisen soundin? |
...And Justice For All 02.07.2005 18:39:24 | |
---|
Ei mitenkään. Usko mua, kyseisen paskakasan omistajana voin sanoa että siitä ei saa yhtään mitään hyvää soundia. THV-Klubi #21 |
leijona 02.07.2005 19:43:27 | |
---|
Ei mitenkään. Usko mua, kyseisen paskakasan omistajana voin sanoa että siitä ei saa yhtään mitään hyvää soundia. Richie Sambora ilmeisesti saa siitä hyviä soundeja,kun mainostaa sitä zoomin sivuilla:) :) |
Richie Sambora ilmeisesti saa siitä hyviä soundeja,kun mainostaa sitä zoomin sivuilla:) Sille on täydetty maksaa siitä ja paljon! Se pitää sitä varmasti efektiketjussa ilman virtaa! THV-Klubi #21 |
Montte 02.07.2005 21:45:48 | |
---|
Eli osaisko joku sanoo edes sinne päin miten tosta paskahärvelistä vois saada tollasen hanoirocks tyyppisen soundin? et mitenkään. Marshall + gibson les paul, niin ollaan jo lähempänä... Musiikki on elämys, joka ei koskaan katoa,
koska muistot elävät niiden mukana.
Cisse Häkkinen |
Artist 02.07.2005 21:51:27 (muokattu 02.07.2005 21:53:38) | |
---|
et mitenkään. Marshall + gibson les paul, niin ollaan jo lähempänä... No eipä ole marshall mitenkään ihan pakollinen, eikä kyllä LP:kään. Tuommoisen hyvän rokkisoundin, mitä Hanoi Rocksin levyillä kuulee, saa aikaiseksi loppujen lopuksi aika monilla kamoilla, ainakin sinne päin. Tosin, eipä tässä kysyjä eritellyt onko Hanoi Rocks tyyppinen soundi se, mikä löytyy Bangok Shocks.. lätyltä vai onko se uudelta levyltä löytyvä soundi. Noissa kun on eroja. Andyn soundi on kuitenki aika treble painotteinen, eikä mikään high gain särö. Nykyään kyllä muuttunut enemmän middlemmäksi, mutta silti aika kaukana mistään Slashista, vaan paljon räkäisempi. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
...And Justice For All 02.07.2005 22:39:09 | |
---|
^ Joo, treblee on reilusti. Sitten muistat vetää kolmen promillen kännin ja vetää epävireisellä Epiluurilla mihin on laitettu Gibsonin logo, sillä väännät sooloja lasit päässä. ;-) THV-Klubi #21 |
Montte 02.07.2005 22:46:18 | |
---|
^ Joo, treblee on reilusti. Sitten muistat vetää kolmen promillen kännin ja vetää epävireisellä Epiluurilla mihin on laitettu Gibsonin logo, sillä väännät sooloja lasit päässä. ;-) Ja mannen kuteet niskaan :) Musiikki on elämys, joka ei koskaan katoa,
koska muistot elävät niiden mukana.
Cisse Häkkinen |
Artist 02.07.2005 22:58:04 | |
---|
^ Joo, treblee on reilusti. Varsinkin vanhoilla levyillä. En tiedä onko kaikki kitarat edes Marshallin läpi vedetty, suurin osa noista vanhoista on kuitenkin vedetty Gibson LP Customilla, joten tuo soundi on paikoitellen kummankin ohut... on ilmeisesti ollut tallamikki paljon käytössä. Sen tarkemmin en ole tsiigaillut missä asennossa Andyn vahvistimen potikat on, mutta epäilen, että tuo trebleisyys tulee osittain Andyn tyylistä soittaa usein aivan tallamikin päältä. I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker!
*Bella Italia #10* |
Mimi 03.07.2005 14:24:55 | |
---|
Sille on täydetty maksaa siitä ja paljon! Se pitää sitä varmasti efektiketjussa ilman virtaa! Itse olen miettinyt ihan samaa, että paljon sille pitää maksaa siitä että se alkaa maninostamaan moista. Järkytyin joskus, kun luin Samboran kamalistaa. Huhhei, no, ehkä sitä pitäisi vain osata käyttää. Itse en osa neuvoa miten siitä saa hyvää soundia irti, itse en ole moisesa onnistunut. Suosittelen hankkimaan helppokäyttöisemmän masiinan. Pitko tollotti, hiiri vikisi, ja minä karjuin vieressä että "et perkele syö sitä"! -Jani The Rock |
arvid70 03.07.2005 18:08:17 | |
---|
Ei mitenkään. Usko mua, kyseisen paskakasan omistajana voin sanoa että siitä ei saa yhtään mitään hyvää soundia. Samaa mieltä, onneks ei ollu omakotitalon osto kysees? Halvallahan ei (vieläkään) hyvää saa! |