Xmorph 09.05.2005 13:11:53 | |
---|
Kiinnostaisi ihmisten mielipiteet siis kyseisestä jaskan mallista. Mitä mieltä mikeistä ym. Tänks! |
Xizor 09.05.2005 15:17:59 | |
---|
Aikaisemmin oli hallussa tuollainen ja tässä yhteenveto: + Nopea & ohut kaula ( Jos siis tuollaisesta diggaa) + Ulkonäkö äärimmäisen rok! =) - Mikit aika huonot, jos vertaa orkkis dunkkaneihin - Talla ei ainakaan mulla pitänyt virettä paskan vertaa Eli jos on _ihan pakko_ saada floikka- keppi, niin sitten tuossa hintaluokassa suht ok vehje. |
no just toissapäivänä ostin tän jacksonin dk2 ja tyytyväinen oon. Mulla kyllä talla pitää vireen hyvin kuosissaan, ainakin viellä. Mikit kyllä vois olla paremmat mutta tähän hätään kelpaa, voi sitten myöhemmin hankkia toiset. Tyytyväisenä minä ainakin tuota soitan, että ei siinä mitään.. |
-AK- 02.07.2005 08:49:11 | |
---|
Mulla on vuosia ollut moinen. Oikein hoidettuna talla pitää erittäin hyvin virettä, itse ainakin olen sitä hullun lailla välillä vemputtanut enkä ole löytänyt vireen muuttumista. Halpuus tulee todennäköisesti näkyviin kun talla kuluu huonommaksi, eikä pidä enää. Ei niinkään alussa. Mikit aika kehnot, kuten potikat ja jakki. Halpaa vaihtaa parempaan. Tottumattomalle ohut kaula saattaa aiheuttaa kipuja sointuja ottaessa. Joillekin ohuempi voi olla nopeampi. Omani soi lujasti akustisesti ja on erittäin kevyt. Hyvä kitara, eikä valittamista varsinkaan hintaansa nähden. Thomannin 429e:n DK2 alkaa jo mielestäni oilla hullun halpaa tavaraa. Aikoinaanhan ovh taisi olla liki 6000 mk. Mitä olen kokeillut, niin pidän enemmän kuin vastaavista Ibanezeista ja LTD:stä. |
ps3t 02.07.2005 14:30:14 | |
---|
Omistan. Enka suosittele missaan nimessa. Oon joskus taalla luetellut sen vikoja enka nyt jaksa. Saattaa toki olla etta mun dk2:nen on joku maanantaikappale, mutta virheostos se oli ainakin mulle. Life is shit and then you fucking die. |
apuri 02.07.2005 16:02:30 | |
---|
400 euron hintaan tollanen on hyvä käyttökitara. Osia voi vaihtaa sitten jos tuntee ettei alkuperäiset riitä. Halvimmalla taitaa saada saksan pojilta www.guitar.de |
villez 01.09.2005 09:28:01 | |
---|
itelläni on toi sama vasurina (dk2l).tallassa ei oo mitää valittamista oon sillä kammitellu vaikka kuinka paljon eikä lähe vireestä.mikit vois ehkä vaihtaa...kaula nopea ja ohut kuten sanottu.hyvä sooloille.sillä jo vuoden soitellu ja ihan tyytyväinen siihen oon... |