shcircus 29.06.2005 09:01:38 | |
---|
Mikäs on FTP-servun tilanne tällä hetkellä? "If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things? |
McNulty 29.06.2005 09:51:44 | |
---|
#1 Eikös Jyllillä pitäis olla DAT-nauhoja noista keikoista pilvin pimein? =) Ainakin jostain sen haastiksesta sain sellaisen käsityksen. Kuoppista haastattelin kun satuin hänet näkemään Kumuja tyypittelemässä ja ainakin hänelle KW oli (ehkä se oli aina) vain projekti muiden joukossa... vähän sellaisen käsityksen sai että hän ei aina ollut ihan satasella Peten mukana mutta pääasia että bändissä hän hois musiikillisen puolen satasella kotiin. Triple livelättyä odotellessa... #2 Tuollainen yhteisö voisi olla ihan mukava, kyllähän Kingston Wall herättää ja puhuttaa. Itse eniten kuitenkin kaipailisin tabulatuureja biiseihin vaikka osittain KW:n biisit ovatkin hallussa. Yksinkertaisia sointupohjiahan noissa ja hyvin pitkälle improllakin pääsee. Myönnän etten omaa prima vistaa, joten kaikenlainen "tabittelu" muiden osalta olisi enemmän kuin positiivista. #3 Eilen (28.6.) itseasiassa popittelin koko päivän KW:tä loopilla. Tein sen ihan alitajuisesti ja muistin vasta duunipäivän jälkeen että oli Peten 10v mullat. Jännää... #4 Kuinka moni on koittanut ratkaista tuota Stüldt Håjt-arvoitusta? Itse jäljittelin sen verran että Stüldt on vanhaa saksaa ja tarkoittaa varastettua tai ylpeää (stolen / proud), Håjt olisi ruotsiksi/norjaksi ollut huuto tai hetki. Olisiko se siis Proud Moment? tai Stolen Shout... tai jotain tältä väliltä? Vähän kun pyörittelee tuota "Varastettu Huuto"-meininkiä mielessään ja hakee filosofis-psykologista näkemystä, niin siitä saa aika syvällisen jutun. Jokaisella meillä on huuto, mutta kuuleeko sitä kukaan? Jossain haastiksessa Pete ainakin hoki Remun kanssa yhdessä että "Pitää olla fjongaa että on stüldt håjtia"... tiedä sitten :) #5 Onko täällä Palekastron käyneitä? #6 Entäpä Kingstonin? #7 Minulla on useita kuvia Peten Les Paulista, jotka sain kitaran nykyiseltä omistajalta. Hän ei antanut minulle lupaa levittää kyseisiä kuvia, mutta voisin ilmeisesti tehdä pienen kollaasin josta yksittäiset kuvat eivät olisi niin helposti tunnistettavissa. Nämä kuvat ovat minulla lähinnä siksi, että tarkoitus on ollut jo pidempään teettää oma replica tuosta Peten Lessusta. #8 Noita live-taltiointejakin löytyy muutamia... oiskohan joku 5 kipaletta eksynyt sieltä täältä. Pari muutakin KW pätkää löytyy myös. Pitää tarkistella kun kotoseensa eksyy. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
paavi 29.06.2005 10:21:51 (muokattu 29.06.2005 10:22:20) | |
---|
Vähän kun pyörittelee tuota "Varastettu Huuto"-meininkiä mielessään ja hakee filosofis-psykologista näkemystä, niin siitä saa aika syvällisen jutun. Jokaisella meillä on huuto, mutta kuuleeko sitä kukaan? Tai sitten Pete oli vaan hemmetin kova ennustaja... =) Everybody is going to the party
Have a real good time |
Henga 29.06.2005 16:38:18 | |
---|
Mikäs on FTP-servun tilanne tällä hetkellä? Niinpä. Mulla lähti kovon hajotessa kaikki livematsku huitelemaan että tekisihän mieli niitä takas. Tietty vois p2p:llä alkaa randomina etsiskelemään mut ei oo jakoja ja valivalivali. |
justus5 29.06.2005 18:08:46 | |
---|
vähän sellaisen käsityksen sai että hän ei aina ollut ihan satasella Peten mukana.. Walli taisi olla sen verran vauhdikas kaveri muutenkin, ettei kukaan muukaan sen perässä pysynyt - positiivisessa mielessä siis ;) Jaksaa aina naurattaa se jossain Tavastian(?) takahuoneessa kuvattu sumea videopätkä jossa Petri selventää ennen keikkaa/aikana mistä mennään ja mitenpäin - Jylli kuuntelee paatosta sen näköisenä ettei saa langasta kiinni mistään suunnasta .. ih. Remember to rebel against authorities, kids! |
Henga 29.06.2005 20:19:06 | |
---|
Lapset muistakaa! Vauhti on pahasta! Samoin hidastelu! Itseasiassa kaikki on pahasta eikä täältä selviä hengissä sitten ei niin vaturan millään! Prkl. *Olen tolaltani* |
aksiom 30.06.2005 04:05:11 | |
---|
Jaksaa aina naurattaa se jossain Tavastian(?) takahuoneessa kuvattu sumea videopätkä jossa Petri selventää ennen keikkaa/aikana mistä mennään ja mitenpäin - Jylli kuuntelee paatosta sen näköisenä ettei saa langasta kiinni mistään suunnasta .. ih. "- Siis soitanksmä vai enkö mä soita, mitä sä niinku tarkotat? - Aina ku mä katon vihasesti ni soitat" Hehhe. Frank Zappa: Joe's Garage - Packard Goose (3:15 - 4:08) |
Todenpuhuja 30.06.2005 16:14:24 | |
---|
#1 Eikös Jyllillä pitäis olla DAT-nauhoja noista keikoista pilvin pimein? =) Ainakin jostain sen haastiksesta sain sellaisen käsityksen. Kuoppista haastattelin kun satuin hänet näkemään Kumuja tyypittelemässä ja ainakin hänelle KW oli (ehkä se oli aina) vain projekti muiden joukossa... vähän sellaisen käsityksen sai että hän ei aina ollut ihan satasella Peten mukana mutta pääasia että bändissä hän hois musiikillisen puolen satasella kotiin. Triple livelättyä odotellessa... Joo, niistähän tämä tuleva triplalivelevykin on kai koottu. Kuoppis taas on aina vähän ollut sellainen rytmiryhmäläinen, joka ei välttämättä halua olla se eturivin näyttävin persoona. Kyllähän hän sanoi kaipailevansa vuosien jälkeen Kingston Wallin tapaista rokkismeininkiä ja siksi ZOOK-yhtye tuli kuin tilauksesta. Sen asioita hän taas hoitaa melkopitkälti, ja varmaan kokee enemmän omaksi yhtyeekseen, sillä loppuvaiheissahan KW taisi olla enemmän Wallin diktatuuria. #4 Kuinka moni on koittanut ratkaista tuota Stüldt Håjt-arvoitusta? Itse jäljittelin sen verran että Stüldt on vanhaa saksaa ja tarkoittaa varastettua tai ylpeää (stolen / proud), Håjt olisi ruotsiksi/norjaksi ollut huuto tai hetki. Olisiko se siis Proud Moment? tai Stolen Shout... tai jotain tältä väliltä? Vähän kun pyörittelee tuota "Varastettu Huuto"-meininkiä mielessään ja hakee filosofis-psykologista näkemystä, niin siitä saa aika syvällisen jutun. Jokaisella meillä on huuto, mutta kuuleeko sitä kukaan? Mielenkiintoisia pohdintoja. Eipä ole minullekaan oikein käynyt vielä selväksi, että mikä juttu tuo on olevinaan. Wallihan taisi hokea tuota jo ennen kuin kolmatta levyä oli julkaistukaan, ainakin Lepakon keikkojen taltioinneissa se on hyvin esillä. Itse olen kyllä pyöritellyt noita muitakin juttuja mielessäni ja lukenut mm. Ior Bockin kirjan saadakseni selville edes jotain tästä asiasta. Sitten on vielä tämä silmällä varustetun pyramidin arvoitus, mikä myöskin tuntuu olevan vähän pyhä lehmä kaikille. Kuoppikseltakin sitä kysyessäni hän ei halunnut ottaa kantaa siihen. Sen symbolinen merkitys on siis edelleen kateissa, tietääkökähän kukaan? |
Techno-Allah 30.06.2005 19:54:11 | |
---|
Sitten on vielä tämä silmällä varustetun pyramidin arvoitus, mikä myöskin tuntuu olevan vähän pyhä lehmä kaikille. Kuoppikseltakin sitä kysyessäni hän ei halunnut ottaa kantaa siihen. Sen symbolinen merkitys on siis edelleen kateissa, tietääkökähän kukaan? Minulla on sellainen kuva,että silmällinen pyramiidi liittyisi ns.vapaamuurareihin...samaisen kuvan voi löytää myös Yhdysvaltain dollarista. Experto credite, sole et sale nihil utilius! |
moderndrummer88 30.06.2005 22:10:32 (muokattu 30.06.2005 22:15:39) | |
---|
no netistä kuulemma saa lähemmäs kuus live keikkaa jos oikein muista... minultapas löytyy nuo kuusi live keikkaa... samalle dvd:lle on laitettu myös kuvia ja joku dokkari ja semmonen live- keikka sen remun bändin aikoihin.... ketä viduttaa? E: elikkäs muutama lepakon live-keikka ehkä viisi korkeintaan sitten tuo in memoriam ja joku musavideo ja sitten se jossain ohjelmassa esiintyminen näin tarkemmin muistellen Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Henga 30.06.2005 22:39:56 | |
---|
ketä viduttaa? Mitä jos erkki käyttäsit ton energias vaikka ftp-servun väsäykseen ja laitat jakoon? Voipi olla että on kirvestä ovessa ja jossain muuallakin jos toi raakkuminen ei lopu. ;) |
voltasparta 30.06.2005 22:44:05 | |
---|
zook soittaa tääl järvenpäässä huomen. pitää mennä katsastamaan :) Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Henga 30.06.2005 22:46:37 (muokattu 30.06.2005 22:47:28) | |
---|
zook soittaa tääl järvenpäässä huomen. pitää mennä katsastamaan :) Eikös vasta toinen päivä? Ainakin saitin mukaan e: jokatapauksessa, aion raahautua paikalle. |
moderndrummer88 01.07.2005 00:35:36 (muokattu 01.07.2005 00:38:44) | |
---|
#7 Minulla on useita kuvia Peten Les Paulista, nii on mullakin ;) E: ettei olisi samat kuvat eksyneet molemmille, onko ne kuvattu asfalttia vasten? Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Todenpuhuja 01.07.2005 14:25:48 (muokattu 01.07.2005 20:05:27) | |
---|
Minulla on sellainen kuva,että silmällinen pyramiidi liittyisi ns.vapaamuurareihin...samaisen kuvan voi löytää myös Yhdysvaltain dollarista. No siis kyllähän heilläkin on vähän samantyyppinen symboli, mutta ei se käy ihan yksi yhteen. Voihan tuon pyramidin nähdä myös symboloivan kolmiyhteistä jumalaa, sillä siihen liittyy silmällä varustettu kolmio. Tuo nyt vaan sattuu olemaan itämaiseen tapaan pyramidin muodossa. Sitten joku sanoi kerran, että tuo olisi myös jonkin itämaisen uskonnon kuoleman jumalan symboli, että tiedä nyt sitten. nii on mullakin ;) E: ettei olisi samat kuvat eksyneet molemmille, onko ne kuvattu asfalttia vasten? Sellaisia kuvia löytyy myös minulta, että eivätköhän ne ole ihan yleisesti jaossa olleet joskus. |
Sellaisia kuvia löytyy myös minulta, että eiköhän ne ole ihan yleisesti jaossa olleet joskus. näin varmaan on ollu Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
tuluppa 02.07.2005 11:55:06 (muokattu 02.07.2005 11:55:25) | |
---|
ettei olisi samat kuvat eksyneet molemmille, onko ne kuvattu asfalttia vasten? Eiku neon kitarapajan kuvia. |
McNulty 04.07.2005 09:46:14 | |
---|
nii on mullakin ;) E: ettei olisi samat kuvat eksyneet molemmille, onko ne kuvattu asfalttia vasten? Nuo kuvat ovat ilmeisesti niitä kitarapajan sivuilla olleita. Tuollahan tuo ko. Les Paul oli myynnissä muistaakseni 2500e hintaan. Minulla on joku 20 kuvaa jotka on otettu sisätiloissa sekä ulkona nurmikolla. Kuvissa näkyy myös katkennut lapa, mikkikolot (joista näkee että minihumbuckerien koloja on laajennettu ja että kyseessä on sandwich-body jne jne...) ja kaikkea muuta sälää. Tietääkseni kitaralaukussa oli vielä jotain Pete-memoriable kamaa :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Jag 29.01.2006 01:19:39 | |
---|
Pakko nostattaa tää ketju. Nyt on levyhyllyssä kaikki KW:en levyt. Täytyy sanoa et on kolahtanu ihan vitusti. Harvoin tapahtuu tällaista. Voisi sanoa että tämä on kolmas bändi minulle, joka oikeasti tulee vaikuttaa musiikkiini. Aivan mahtavaa meininkiä. Mitenkäs tämä yhteisö on pystyssä? Ainakin Peilimaa on vielä toiminnassa. Mistä olisi mahdollista hommata noita KW bootleggeja? Eli lähinnä videoita himoitsen. (samalla tässä Real live thinggiä kuunnellessani kiroan, nuoren ikäni, jonka syystä en ole päässyt KW:ta koskaan livenä näkemään ja en tule koskaan näkemäänkään) "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Terminaattori 29.01.2006 01:40:42 | |
---|
Mistä olisi mahdollista hommata noita KW bootleggeja? Eli lähinnä videoita himoitsen. (samalla tässä Real live thinggiä kuunnellessani kiroan, nuoren ikäni, jonka syystä en ole päässyt KW:ta koskaan livenä näkemään ja en tule koskaan näkemäänkään) Esim. emulesta löytää ainakin Lepakon keikkoja ja In memoriamin. soitellen sotaan |