P-Nut 04.05.2003 11:13:26 | |
---|
Tietääkö kukaan mistä sais oulun alueella tuollasen plektra-kaulakorun ? Tai miks ei muualtakin puolen suomea. Eli mielessäni olisi sellainen jossa olisi vaikka hopeinen tai kullattu koru josta riippuisi metallinen plektra, joka olisi myös hopeinen/kullattu :) Esim. MoonTV:n videoraadissa sillä Jassella on sellanen (hybrid childrenin laulaja kitaristi tms.) Mutta sillä se plektra roikkuu jostain pelkästä mustasta narusta.. Kyllä se siitä kun vähän potkii |
Wuf 04.05.2003 12:34:29 | |
---|
Itse tekemällä saa hienoimman :) "Between the dog and wolf /
Bared fangs met in intercourse...." |
Walrus 04.05.2003 12:34:48 | |
---|
Maalaat plektran hopespraylla ja poraat siihen pienen reiän. Sitten otat jostain pääsiäismunasta saadusta korusta sen kettingin ja pujotat sen reiästä läpi ja komea plektrakoru on valmis. :D |
lukeman 04.05.2003 16:04:16 | |
---|
Tietääkö kukaan mistä sais oulun alueella tuollasen plektra-kaulakorun ? Tai miks ei muualtakin puolen suomea. Eli mielessäni olisi sellainen jossa olisi vaikka hopeinen tai kullattu koru josta riippuisi metallinen plektra, joka olisi myös hopeinen/kullattu :) Ei muuta kuin kultasepälle ja teetät sellaisen. |
Mimi 04.05.2003 18:26:02 | |
---|
Maalaat plektran hopespraylla ja poraat siihen pienen reiän. Sitten otat jostain pääsiäismunasta saadusta korusta sen kettingin ja pujotat sen reiästä läpi ja komea plektrakoru on valmis. :D kannattaa myös lakata se pleku niin ei kulahda ihan heti.... per aspera ad astra |
P-Nut 04.05.2003 19:39:54 | |
---|
Kiitoksia...erikoisista vastauksista :) Kuten sanoin, en aio maalata mitään normaali muovista plektraa. Ja ajattelin että en laittaisi siihen myöskään mistään kinderistä saatua kaulanauhaa :) Mielessäni olisi siis kullattu/krominen plektra, joka roikkuisi hienosta kaulanauhasta. Ei mikään Made-By-Itse siis :) Kyllä se siitä kun vähän potkii |
saturnzreturn 04.05.2003 19:51:13 | |
---|
kyl oon nähny kerran että semmosia joissain kultasepänliikeessä ois ollu...jos asut isossa kaupungissa niin eiku ettiin vaan |
jenna 04.05.2003 20:06:43 | |
---|
niitä kyllä myydään ihan musaliikkeissä tavallisten plekujen ohessa. maksaa pari euroo zipale. niitä on kultasii, hopeisii, metallinpunaisii jne. niin. ja niissä on valmiit reiät. ei kun utelemaan. mitä turhii maksamaan mistään kultasepistä. peekele:) äeti ei opettanut minua äänestämään/vaan ajattelemaan,/ettei valkoinen valhe ole sen härskimpää/kusetusta kuin punainen totuus -juice leskinen- |
Tumppi38 05.05.2003 09:14:46 | |
---|
Tietääkö kukaan mistä sais oulun alueella tuollasen plektra-kaulakorun ? Tai miks ei muualtakin puolen suomea. Eli mielessäni olisi sellainen jossa olisi vaikka hopeinen tai kullattu koru josta riippuisi metallinen plektra, joka olisi myös hopeinen/kullattu :) Esim. MoonTV:n videoraadissa sillä Jassella on sellanen (hybrid childrenin laulaja kitaristi tms.) Mutta sillä se plektra roikkuu jostain pelkästä mustasta narusta.. Omani sain silloiselta tyttöystävältä ja vanhemmiltani synttärilahjaksi (v.82) eli olivat teettäneet Gibsonin Heavy plekusta koko-kultaisen kopion ja siihen jämäkkä ketju. On tuo roikkunut kaulassa jo yli 20 vuotta.... siis kultasepälle ja sapiaan ! There are a lot of good things in life, but Music is the best ! |
kikkomän 06.05.2003 16:15:25 | |
---|
Kiitoksia...erikoisista vastauksista :) Kuten sanoin, en aio maalata mitään normaali muovista plektraa. Ja ajattelin että en laittaisi siihen myöskään mistään kinderistä saatua kaulanauhaa :) Mielessäni olisi siis kullattu/krominen plektra, joka roikkuisi hienosta kaulanauhasta. Ei mikään Made-By-Itse siis :) älä nyt hyvä mies viitsi. MItä se sellainen koru maksaakaan niin se on silti liikaa. Omatekemä sisältää tunnearvoa ja jos siitä vielä näkyy , että sitä on käytetty niin sitä hienompi. Sama juttu kaikissa koruissa joita myydään festareilla. eivät ne mitään hienoja ole paitsi jos nillä on tunnnearvoa. ESim ostat korun kauniille miehelle/naiselle " you shall taste the black sperm of my vengeance ! " |
Bantuteurastaja 06.05.2003 16:22:02 (muokattu 06.05.2003 16:22:50) | |
---|
Meikä on valanut ittelleni tollasen muumuu-talismaanin mikä näkyy tossa nimimerkin vieressäkin, oon suoraan sanoen ihan helvetin ylpeä ittestäni. Varsinki kun käytin yhtenä työvälineenä nuppineulaa, ei ole pahemmin puuseppiä tässä talossa. |
Meikä on valanut ittelleni tollasen muumuu-talismaanin mikä näkyy tossa nimimerkin vieressäkin, oon suoraan sanoen ihan helvetin ylpeä ittestäni. Varsinki kun käytin yhtenä työvälineenä nuppineulaa, ei ole pahemmin puuseppiä tässä talossa. On varmaan hieno :) Kyllä se siitä kun vähän potkii |
vantage 15.05.2003 11:40:14 | |
---|
Tietääkö kukaan mistä sais oulun alueella tuollasen plektra-kaulakorun ? Tai miks ei muualtakin puolen suomea. Eli mielessäni olisi sellainen jossa olisi vaikka hopeinen tai kullattu koru josta riippuisi metallinen plektra, joka olisi myös hopeinen/kullattu :) Esim. MoonTV:n videoraadissa sillä Jassella on sellanen (hybrid childrenin laulaja kitaristi tms.) Mutta sillä se plektra roikkuu jostain pelkästä mustasta narusta.. Mulla on semmonen ite tehty ja siihen metalli plekuun tekee reijän, ja siihen joku rnksu ja eikun vaan ketjuun se on kaikkein halvin ja paras juttu. Heavy Metal Is The Law |
Miikathebest 16.05.2003 09:15:15 | |
---|
Tilaa ynkkä-merchandisestä |