nicocoma 30.06.2005 16:12:55 | |
---|
missähän mahtaa olla vika kun cubase sx 2 asio setup testi ilmottaa että sync lost yli 70 ja buffer lost yli 20 äänet tulee 1-2 kanavilta ulos mutta jää vällillä nakeliin pariks sekunniks en oikeen ymmärrä kun on ihan uus vehje ja oon kokeillu kaikki kikat auttakee |
sami_sumea 30.06.2005 16:16:34 | |
---|
missähän mahtaa olla vika kun cubase sx 2 asio setup testi ilmottaa että sync lost yli 70 ja buffer lost yli 20 äänet tulee 1-2 kanavilta ulos mutta jää vällillä nakeliin pariks sekunniks en oikeen ymmärrä kun on ihan uus vehje ja oon kokeillu kaikki kikat auttakee Sulla on väärä asio-driveri.. Älä käytä asio multimediaa äläkä asio directx:ää vaan sitä Marc a:n "oikeaa" asio-driveriä. ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
nicocoma 30.06.2005 16:49:37 | |
---|
ajoin ajurit uudelleen mut ei auta musiikki jää jatkuvasti jumiin pariks sekunniks cd tai wav ihan sama juttu ja ihan sama millä soittimella kuuntelee joku mättää |
Antti1 30.06.2005 17:17:34 | |
---|
ajoin ajurit uudelleen mut ei auta musiikki jää jatkuvasti jumiin pariks sekunniks cd tai wav ihan sama juttu ja ihan sama millä soittimella kuuntelee joku mättää Hmm... Mulla on sama systeemi käytössä. Windowsin mediaplayerillä jää kanssa hiukan käynnistämisen jälkeen pariksi sekunniksi jumiin (en oo muilla soitto-ohjelmilla koittanu, Adobe Audition toimii ihan hyvin). Luulenpa, ettei johdu kuitenkaan mun tapauksessani Marianista, koska tekee integroidulla kakkakortillakin samaa. Joku vaan bugaa XP:ssä. Ootko päivittäny kaiken mahdollisen? "What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father |
nicocoma 30.06.2005 18:42:50 | |
---|
yritin cubasella soittaa kitaraa koneelle niin sama juttu menee pariks sekunniks jumiin koko ajan ei ymmärrä toivottavast joku osaa auttaa että pääsee väsää demoja |
lion 30.06.2005 21:05:00 | |
---|
eli siitä asio driver listasta valitaan marianin oma asio ajuri, eikä asio multimedia driveriä eikä directx driveria pop pop pop - kornipop kuplii kattilassa |
nicocoma 30.06.2005 23:19:23 | |
---|
joo mä oon valinnu sielt listas sen oikean ajurin mut ei auta ja guitar rigissä on ihan sama juttu ja kaikissa muissakin äänissä esim media playerissa aina vaan jää nakeliin parin sekunnin pätkiks |
sami_sumea 01.07.2005 12:50:32 | |
---|
joo mä oon valinnu sielt listas sen oikean ajurin mut ei auta ja guitar rigissä on ihan sama juttu ja kaikissa muissakin äänissä esim media playerissa aina vaan jää nakeliin parin sekunnin pätkiks Mahtaako sulla olla äänikortin ja jonkun muun laitteen IRQ:t päällekkäin? ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
nyt on yritetty vaihtaa kortin paikkaa ja kokeiltu windows 2000 mut aina vaa sama vika voisko johtuu valokaapelist ? mut pelien äänet ei pätki yhtää ! nyt ois hyvät neuvot tarpeen ! |
KaljaMaha 03.07.2005 09:45:42 | |
---|
Millainen prossu sulla on ja paljonko muistia? Jos ei toimi ni ei toimi. Ei se sillä parane että sä pistät puol kämppää matalaks. |
nicocoma 03.07.2005 10:56:39 | |
---|
Millainen prossu sulla on ja paljonko muistia? mul on amd sempron 2500 ja muistia on 512 |