Musiikkia korville 30.06.2005 15:47:40 (muokattu 30.06.2005 15:48:54) | |
---|
Kukas ne kisat nyt oikein voitti? Nainen? Niin siis se voittaja oli nainen, nimeltään Anne-Mari tai jotain... E: Ja vieläpä tuli tämmönen surkee TALU (Mäkin alan pikkuhiljaa lämpenee näille) Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
toyopet 30.06.2005 15:50:13 (muokattu 30.06.2005 15:51:16) | |
---|
Tässä on haitari tullut kehuttua ptikin ja poikin, mutta se on jäänyt hiukan epäselväksi, että osasko niistä kilpailijoista teidän mielestä kukaan oikeen soittaa. En itse nähnyt kuin yhden esityksen ja tiedän, että yhdellä taittuu mikä tyyli ja miten vaan. Siitä Hopposesta olen kuullut, kun meidän rumpali juhannuksena nauhoitteli tansseista videokameralla. Kuvaa ei näkynyt mutta ääni kuului ja pienen pätkän perusteella kuulostin jopa paremmalta kuin minä... ;) On ne harjoitelleet kovasti, ei olisi minusta semmoiseen. Mutta miten sitten kun pistetään tanssilavalle bändin kanssa, moneltako lähtee illan ohjelmisto tuosta vaan.
Niin siis se voittaja oli nainen, nimeltään Anne-Mari tai jotain... Oliko se se vaaleahiuksinen, millä rintamus meinasi karata sivusta? Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa. |
Musiikkia korville 30.06.2005 15:56:25 | |
---|
Oliko se se vaaleahiuksinen, millä rintamus meinasi karata sivusta? En tullu kattoneeks rintamusta (omituista sinäänsä), kun oli muuta tekemistä. Sellanen lyhyttukkainen blondi se oli. Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
v_m_kangas 30.06.2005 16:35:13 | |
---|
En tullu kattoneeks rintamusta (omituista sinäänsä), kun oli muuta tekemistä. Sellanen lyhyttukkainen blondi se oli. Joo..on se nimi tässä jo aiemmin todettu. Minun mielestä hänen esitykset oli kuitenkin vähän "tasapaksuja tilutuksia". Poikkeuksena viimeisessä biisissä se hanurin käyttäminen lyömäsoittimena, mikä oli aivan ok. Lisäksi plussana soittajan ilme oli sellainen, josta olisi voinut kuvitella hänen myös nauttivan esiintymisestä. Mielestäni sen toisen Samin, ei Hopponen, esittämä Ameriikan tango, vai mikä sen biisin nimi oli, oli paljon musikaalisempi kuin nuo tilutukset. Edelleen mielestäni tilutus alkaa siitä kun luovuus loppuu. Humppaa tai soita humppaa |
Basso-Aslak 30.06.2005 17:12:36 | |
---|
Tottakai!!! Tervetuloa keikalle ;) Mika Näkemättä tapausta kirjoitin. Minkä kirjoitin. Tuo visio silmissäin vaan oli niin vakuuttava.. Kukka se on nokkonenkin... ohjaaja Kokkonenkin... |
Epämuusikko 30.06.2005 22:34:12 | |
---|
Oon ollu kyseistä voittajaa miksaamassa kerran pari. Potti meni oikeaan paikkaan. Sivucan biisit irtoaa niin hihasta että vót! Virallisesti ur-poÄrLä #009 |
Tankero 30.06.2005 22:53:07 | |
---|
Oon ollu kyseistä voittajaa miksaamassa kerran pari. Potti meni oikeaan paikkaan. Sivucan biisit irtoaa niin hihasta että vót! Niinpä |
Meisseli 30.06.2005 22:56:08 | |
---|
Eikä se vika biisi ollu etes pahaa tilua. Päivän biisi: Beatles: Long and winding road
www.strangefruitband.net
www.must.fi |
Heikki L. 01.07.2005 03:08:31 | |
---|
Shack! |
Sertzo S 01.07.2005 08:06:44 | |
---|
Sanon nyt vaikka ei pitäis: Haitari on hanurista. Tonni sementtiä on ainut oikea kattaus pirunkeuhkoille ja sillä suti, teilatkaa, minä kestän sen!!!! Sinäkin Brutukseni! |
Minä myyn haitarini pois!!! :( Empä myykkään!!! :) |
jorppa 01.07.2005 08:51:48 | |
---|
pakko laittaa..omakin mielipide..soitin pohjoiskarjalassa yhdessä triossa..ja oikee haetarin soittaja tuli kipeeksi.. hankki tuuraajan..voi taivas..voin sanoo et sellasta tuskaa en oo kokenu ikinä..meni nii vi........hirvittää yleisön puolesta vieläki..ja nolottaa-sanottii yleisesti taisto jakovirheeksi..sai muuten metsäkukatki menee..juuri multinee..tää oikee on ollu kurttufestareilla..jari ...jotai.. paras noista oli anne-mari ja toinen se pohjois-karjalan poika..mut palataa.. |
uruttaja 01.07.2005 10:36:50 | |
---|
Sinäkin Brutukseni! Ota herne pois nenästä ja ota arnikkaa:) |
isojussi 01.07.2005 10:37:57 (muokattu 01.07.2005 10:38:07) | |
---|
Kaikki on varmaan kuulleet sen vitsin siitä kultaisesta rotasta? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
jon lord 01.07.2005 10:47:23 | |
---|
Kaikki on varmaan kuulleet sen vitsin siitä kultaisesta rotasta? Joo kyllä on, mutta Suomessa on niin paljon haitaristeja että jos ne kaikki pistettäisiin riviin päiväntasaajalle niin se olis....hyvä juttu. Entä mikä se on kun on sata haitaristia meren pohjassa........hyvä alku. Anteeksi kaikki haitarin soittajat.. en mä tosissani.Tän voi soveltaa vaikkapa basisteihin jos haluaa. |
isojussi 01.07.2005 10:51:18 | |
---|
Noihan oli vielä vanhempia, kun se rottavitsi. Oltiin 15 vuotta sitte Kuusamossa soittamassa meidän swing-bändillä pianistimiie häissä (joo, ei ilmeisesti löytyny pojalle pilua lähempää) ja siellä oli sit myös huttubändi talon puolesta. Illan mittaan siinä iskettiin soittajapoikien kanssa tarinaa ja riittävän monen kaljan jälkeen trumpetistimme murjas ton päiväntasaaja-osaston. "Ei niin pientä porukkaa, ettei yks kusipää sekaan mahdu", kiukutteli hanuristi loppuillan.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Musiikkia korville 01.07.2005 10:51:51 | |
---|
Kaikki on varmaan kuulleet sen vitsin siitä kultaisesta rotasta? Oli tai ei, mutta kerro, kun mieles tekee kuitenki. Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
isojussi 01.07.2005 10:58:57 (muokattu 01.07.2005 10:59:44) | |
---|
Oli tai ei, mutta kerro, kun mieles tekee kuitenki. Muusikko osti Turusta eräästä antikvariaatista hienon, kultaisen rotan. Kävellessään kotiipäin hän huomasi, että yhä lisääntyvällä joukolla rotat seurasivat häntä. Kun rottalauma vaan kasvoi kasvamistaan saaden jo valtavat mittasuhteet, heitti sankarimme peloissaan kultaisen rotan Aurajokeen. Kaikki rotat seurasivat perässä hukkuen Aurajoen tummiin aaltoihin. Siltä seisomalta muusikko palasi kyseiseen antikvariaattiin ja loihe lausumaan: "Onko teillä kultaisia hanureita?" MMMMMMBUHAHAHAHHAAAA!!!!!!! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Musiikkia korville 01.07.2005 11:04:21 | |
---|
HOHO! (Oli hyvä, mut nipinnapin alle plussanarvonen) Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
Qsine 01.07.2005 12:25:28 | |
---|
Tiistaina kompattiin orkesterilla ilmiötä nimeltä Veikko Ahvenainen. Harjoituksissa mies demonstroi, miten hänen sovittamansa "Jolly Caballero" lähtee. Hän kääntyi meihin päin, ja rykäisi täysillä, notta TATTADA-DAA! Helv! Eturivissä olin, herkemmällä olisi tinnitus alkanut just! Ei semmoinen infernaalinen täysillä repiminen ole kaunista, olkoonkin vaikka kuinka "rempseää!" Kunnon harmonikansoitto ei lähde typerästä kestohymystä eikä neljästä f:stä, vaan hallitusta palkeenkäytöstä, mielestäni! PS: Nyt olisi vielä mahdollista selvittää, mikä ihme siinä on, kun eivät herrat Ahvenainen ja Pihlajamaa suostu edelleenkään tulemaan samalle lavalle. Koko kauna on huhujen varassa, olisi mielestäni aika saada faktoja asian suhteen! Tietäisikö joku täällä tästä asiasta mitään? "Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!" |