Meisseli 30.06.2005 00:20:28 | |
---|
Sekihän on se Ritchie Valensin elämästä löyhästi kertoileva leffa taitaapi olla "La Bamba" nimeltään. Mark Wahlbergin tähdittämä leffa "Rock Star" on loistava. Vähän sivuaa musamaailmaa Rennyn ohjaama "Ford Fairlane"-Mr rock'n roll detective. "Detroit rock city" Komedia Kiss faneista. Princen "Purple rain" Pink Floyd: The wall Olen kuullut huhuja että Spinal tap-leffasta olisi olemassa joku Rap-maailmaan sijoittuva vastine, mikähän se mahtaa olla anybody? Päivän biisi: Beatles: Long and winding road
www.strangefruitband.net
www.must.fi |
Tankero 30.06.2005 01:06:03 | |
---|
Jimi Sääpallo on vaan jotenkin ärsyttävä, myös laulajana. Laulajana? |
Tankero 30.06.2005 01:08:05 | |
---|
Minun mielestä Kulkuri ja Joutsen on hienoin suomalainen elokuva. Rautavaara ja Helismaa oli äijiä. En ole eläny tuolloin mutta minusta Koivusalo on onnistunut kiteyttämään tuohon elokuvaan jotain suomalaisuudesta mitä ei muissa elokuvissa ole. Viina, Raskasmielisyys ja se jokin mikä tekee Suomalaisesta kulttuurista sitä mitä ulkomaalaisten on vaikea ymmärtää. Joka kerta tuo elokuva kun katson sitä niin se naurattaa ja vetää surulliseksi. Hieno elokuva. Eihän ne mitään äijiä olleet, nuorehkoja miehiä. |
Chysleri 30.06.2005 01:40:55 | |
---|
Yksi tosi hyvä musiikki elokuva,tai oikiasthan rock-ooppera on Tommy.The Who on tehny siihen musiikin.Mullon se aitona veehooässänä.Siinä näyttelleepi mm.Roger Daltrey,Elton John,Jack Nicholson,Eric Clapton,Tina Turner,Keith Moon,Oliver Reed,Ann-Margret...ja ja...vaikka ketä.Hei me rokataan SPINAL TAP on kuitenki rautaa..:D -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
uruttaja 30.06.2005 01:42:02 | |
---|
Mulle iski A Ahrd Days night ja Help ja siitähän se kutke alkoi. Eikä loppua näy,anteeksi. |
leka 30.06.2005 01:43:42 | |
---|
Olen kuullut huhuja että Spinal tap-leffasta olisi olemassa joku Rap-maailmaan sijoittuva vastine, mikähän se mahtaa olla anybody? Fear of a black hat. Sitten oli toinenkin vastaava, mitä en nyt saa päähäni. JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Chysleri 30.06.2005 01:57:35 | |
---|
Olen kuullut huhuja että Spinal tap-leffasta olisi olemassa joku Rap-maailmaan sijoittuva vastine, mikähän se mahtaa olla anybody? ---------------------------------- Fear of a black hat. Sitten oli toinenkin vastaava, mitä en nyt saa päähäni. Tuon räppi elokuvan suomalainen nimi oli ainaki teeveessä Hei me räpätään.Se tuli yhtenä vuonna muistaakseni perättäisinä viikkoina Spinal Tap kanssa. -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
El Condor 30.06.2005 09:08:21 | |
---|
---------------------------------- Tuon räppi elokuvan suomalainen nimi oli ainaki teeveessä Hei me räpätään.Se tuli yhtenä vuonna muistaakseni perättäisinä viikkoina Spinal Tap kanssa. Tuo Fear Of A Black Hat on aivan loistava! Joskus kymmenkunta vuotta sitten tulivat muuten Spinal Tapin kanssa peräkkäin jollain kanavalla, siis samana iltana. Bändillä oli (elokuvassa) mm. hitit "Booty Juice", "Granny Said Kick Your Ass", "My Peanuts" sekä joululevy "Ho-ho-hos!" Se toinen rap-parodialeffa on CB4: http://www.imdb.com/title/tt0106500/ Ihan OK sekin, mutta ei yllä tuon Black Hatin tasolle. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
Simplex 30.06.2005 10:40:38 | |
---|
Mulle iski A Ahrd Days night ja Help ja siitähän se kutke alkoi. Eikä loppua näy,anteeksi. Entä "Magical mystery tour" ja "Yellow submarine" Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
jon lord 30.06.2005 10:58:05 | |
---|
Akkaa päälle on jäänyt täysin näkemättä, johtuen tuon ajan töistäni vielä kentällä. Minä vuonna se tulikaan ulos tv:stä? Voi, kun sen saisi jotenkin kokoelmiini näkemyksineen tanssimuusikoudesta. Jos laittelet osoitetta pikaviesteihin niin poltan sulle dvd:n tuosta trio Forresterista. |
omarklah 30.06.2005 11:08:04 (muokattu 30.06.2005 11:22:41) | |
---|
- Crossroads -bluesjätkät: Ralph "the pökkelö karate kid" Macchio soittaa Steve Vain suohon. Voisi olla ihan kohtuullinen leffa jollain toisella pääosanesittäjällä... Välillä jopa toimii. Täst miekii piän - Ry Cooderin kitarointi taustalla on NIIN loistavaa :o) Elokuva itsessään on mitä on, mutta musiikki rulettaa ! Muista lemppareista voisi mainita: Pink Floyd - The Wall The Rutles ja tietty Blues Brothers. Ja vaikkei sinällään musiikkielokuva olekaan, niin Moulin Rouge pitää sisällään muutamia mahtavia versioita tunnetuista sävelmistä... Ja talu ***90*** Tää sit sanois tälleen... |
Hööki 30.06.2005 12:21:20 (muokattu 21.07.2005 02:59:24) | |
---|
zzzzzzzzz Nuotin vieressä on aina tilaa... |
stagestar 30.06.2005 12:35:38 | |
---|
the Commitments Blues brothers Spinal tap Great balls of fire La Bamba Kulkuri ja Joutsen Rentun Ruusu Sibelius Pitkä kuuma kesä Tuuliajolla - saimaa ilmiö ( dokumentti) Akkaa päälle - Trio Forester onhan niitä paljon ! rok rok !!! |
mappe 30.06.2005 16:03:17 | |
---|
The Buddy Holly Story (1978) ja tietty Elvis leffat, lähinnä sen musan takia... Saimaa ilmiö -leffa tulee muuten YleTeemalta nyt kesällä, en muista milloin. |
Chysleri 30.06.2005 16:09:27 | |
---|
Tuo Fear Of A Black Hat on aivan loistava! Joskus kymmenkunta vuotta sitten tulivat muuten Spinal Tapin kanssa peräkkäin jollain kanavalla, siis samana iltana. Bändillä oli (elokuvassa) mm. hitit "Booty Juice", "Granny Said Kick Your Ass", "My Peanuts" sekä joululevy "Ho-ho-hos!" Se toinen rap-parodialeffa on CB4: http://www.imdb.com/title/tt0106500/ Ihan OK sekin, mutta ei yllä tuon Black Hatin tasolle. Joo..sen täytyy olla tuo Fear Of A Black Hat.Kippurassa piti nauraa tuotaki...varsinki kun äijät lähti soolourille...WOE HELEVATA!!!!...:D -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
baron 01.07.2005 01:08:48 | |
---|
ja tietty Elvis leffat, lähinnä sen musan takia... Niinku Love Me Tender vai? |
pekkajau 01.07.2005 01:27:09 | |
---|
Kattelin tänään Niskasen "surmanluoti"-elokuvan ja aikalailla oli musat siinäkin paikoilaan! Minä meinaan muuten aina saada turpiini kun sanon että "Molperin" tuntematon on parempi! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
uruttaja 01.07.2005 01:28:23 | |
---|
Kattelin tänään Niskasen "surmanluoti"-elokuvan ja aikalailla oli musat siinäkin paikoilaan! Minä meinaan muuten aina saada turpiini kun sanon että "Molperin" tuntematon on parempi! Samaa mieltä, se seuraa kirjaa tarkemmin kuin se Laineen. |
Samaa mieltä, se seuraa kirjaa tarkemmin kuin se Laineen. Pitää paikkansa! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Chysleri 01.07.2005 02:01:43 | |
---|
Samaa mieltä, se seuraa kirjaa tarkemmin kuin se Laineen. Laineen aikoihin peläthin vielä ryssää...tai sensuuri laitos pelkäs ja hallitus!!!...mutta kyllä muulperin versio on parempi. Kompa:..oottako kuullu muulperin version soundtrackkiä??..:) -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |