Niskamies 30.06.2005 19:59:34 | |
---|
Useat tuntuvat olevan sitä mieltä että rummut eivät saisi soida, etenkin äänimiehet. Itse kuulun siihen osaan joka on sitä mieltä että rummut ovat SOItin, ja niiden kuuluu soida. Investoin uusiin basarinkalvoihin, ja nyt koko setti soi. Basarissa lyöntikalvona Coated G1 ja resokalvona Clear G1, settiä voi ihailla omakuvassa. Nyt rummut todella kuulostavat rummuilta: www.sirkkakuulaniskanen.com/basari.mp3 Mikitys on melkein Bonham, mutta vähän mausteita. Bonham-mikkipaikalla on Neumann U87. Reilu metri basarista basarin yläreunan korkeudella on DPA 4006, basarinkalvossa kiinni samson Q-kick, ja virpassa SM57. Laitan lisää näytteitä kun jaksan. Arvauksia tuplapedaalista;) Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 30.06.2005 21:29:18 | |
---|
ehdottomasti olen soivien rumpujen kannalla, noita exporteeja ei vaan tahdo noiden iss:ien takia saada soimaan mutta toivottavasti tilanne helpottuu kun tässä lähipäivinä pitäisi tulla semmoset kunnon rimsit Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Niskamies 30.06.2005 21:30:09 | |
---|
ehdottomasti olen soivien rumpujen kannalla, noita exporteeja ei vaan tahdo noiden iss:ien takia saada soimaan mutta toivottavasti tilanne helpottuu kun tässä lähipäivinä pitäisi tulla semmoset kunnon rimsit Eihän sulla oo soivat, kun on hirvittävästi demppiä basarissa;-) Hohhoh, kuulemma toi basari täyttää koko talon nyt. Se voi tarkoittaa vaan hyvää. Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 30.06.2005 21:36:52 | |
---|
Eihän sulla oo soivat, kun on hirvittävästi demppiä basarissa;-) Hohhoh, kuulemma toi basari täyttää koko talon nyt. Se voi tarkoittaa vaan hyvää. ei niissä mitenkään hirveästi ole. alareunassa n. 7cm paksua vaahtomuovipala joka on leveydeltään n. 40 cm ja se on tuettuna semmosella ihan pienellä palalla resokalvoa vasten. olen kyllä miettiny että kun mulla on kaksiosainen se patja että ottais sen toisen veks mutta haluan myös että nopeissa jutuissa pysyisi basari selkeänä. tuohon basariin jouduttiin sullomaan yhdellä keikalla vaikka sun mitä sisälle kun soi ihan liikaa, toisaalta sen tilan akustiikkakin oli vähän mitä oli Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Niskamies 30.06.2005 21:38:18 | |
---|
ei niissä mitenkään hirveästi ole. alareunassa n. 7cm paksua vaahtomuovipala joka on leveydeltään n. 40 cm ja se on tuettuna semmosella ihan pienellä palalla resokalvoa vasten. olen kyllä miettiny että kun mulla on kaksiosainen se patja että ottais sen toisen veks mutta haluan myös että nopeissa jutuissa pysyisi basari selkeänä. tuohon basariin jouduttiin sullomaan yhdellä keikalla vaikka sun mitä sisälle kun soi ihan liikaa, toisaalta sen tilan akustiikkakin oli vähän mitä oli Mutta sulla on dempatut kalvot. PS3 lyöntikalvona? Dempattu? ja se Pearlin logokalvo on kanssa dempattu. Ja onkos siinä vielä peräti reikäkin? Mulla on G1:t kummallakin puolella ja ihan pikkunen pyyhe batterkalvoa vasten. Soi! Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 30.06.2005 21:44:17 | |
---|
hyvältä soundas tuo basari. rupes ihan harmittamaan sen dh exoticin myynti mikä minulla joku aika sitten oli, sen verran hyviltä kuulosti nekin, no tuosta sh:n krässistä ei passaa kyllä luopua. eikö sinulla tule semmosta "efektiä" tuohon basariin että nuija ei jää siihen kalvoon kun sen painaa vaan jää pomppimaan sillei ihan vähän aiheuttaen sellaisen pienen tärinän siihen sointiin? sen takia on tuota demppiä minulla tuossa lyöntikalvossa että ei tulisi sitä "pompahtelua" Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Niskamies 30.06.2005 21:45:23 | |
---|
hyvältä soundas tuo basari. rupes ihan harmittamaan sen dh exoticin myynti mikä minulla joku aika sitten oli, sen verran hyviltä kuulosti nekin, no tuosta sh:n krässistä ei passaa kyllä luopua. eikö sinulla tule semmosta "efektiä" tuohon basariin että nuija ei jää siihen kalvoon kun sen painaa vaan jää pomppimaan sillei ihan vähän aiheuttaen sellaisen pienen tärinän siihen sointiin? sen takia on tuota demppiä minulla tuossa lyöntikalvossa että ei tulisi sitä "pompahtelua" Joo, pomppuahan tossa on ihan helvetisti. Se tarttee totuttelua, on nimittäin todella herkkä toi basari potkun suhteen. Btw, ostatko multa 17" DH Exon? halvalla lähtee. Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 30.06.2005 21:46:13 (muokattu 30.06.2005 21:47:07) | |
---|
Joo, pomppuahan tossa on . Se tarttee totuttelua, on nimittäin todella herkkä toi basari potkun suhteen. Btw, ostatko multa 17" DH Exon? halvalla lähtee. ei hitto... pidähän sitä tiskin alla vähän aikaa niin voisin vaikka miettiäkkin sen ostoa. tapahtuuko sinulla semmosta että se tärisee siinä kalvossa sitten? Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
ToMi88 30.06.2005 21:47:46 | |
---|
Tosi hyvin vedät tossa klipissä! Paljolla myyt sen dh:n?:) |
Niskamies 30.06.2005 21:51:29 | |
---|
Tosi hyvin vedät tossa klipissä! Paljolla myyt sen dh:n?:) En vedä, vetäisinkin;) tossa soittaa Ddrum54:n poika. Virallisesti semi-pro! |
Niskamies 30.06.2005 21:52:37 | |
---|
ei hitto... pidähän sitä tiskin alla vähän aikaa niin voisin vaikka miettiäkkin sen ostoa. tapahtuuko sinulla semmosta että se tärisee siinä kalvossa sitten? se pomppii siinä, paljon suurempi pomppu kuin ennen. Sitä voisi verrata siihen että enää en lyö tyynyä, vaan pöytää. Ei se mun mielestä mitenkään tärise. Voin pitää tota DH:ta tiskin alla jos se oikeasti kiinnostaa. Sabian-pöpö puraisi:-) Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 30.06.2005 21:56:39 | |
---|
se pomppii siinä, paljon suurempi pomppu kuin ennen. Sitä voisi verrata siihen että enää en lyö tyynyä, vaan pöytää. Ei se mun mielestä mitenkään tärise. Voin pitää tota DH:ta tiskin alla jos se oikeasti kiinnostaa. Sabian-pöpö puraisi:-) perhana kun tuli luvatuksi lähteä kaljottelemaan huomenna, siinä hommassa sitä rahaa palaa kaikkeen turhuuten itse toiminnan ohessa. ois ollu hyvä pohjakassa tuota varten nyt kasassa.... Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Niskamies 30.06.2005 22:01:16 | |
---|
perhana kun tuli luvatuksi lähteä kaljottelemaan huomenna, siinä hommassa sitä rahaa palaa kaikkeen turhuuten itse toiminnan ohessa. ois ollu hyvä pohjakassa tuota varten nyt kasassa.... Haluatko myydä/vaihtaa ridesi? Olisi vaikka mitä tarjota. 6" A-custom, 20" jazzride/paiste 2000, 17" crash. Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 30.06.2005 22:03:22 (muokattu 30.06.2005 22:04:57) | |
---|
Haluatko myydä/vaihtaa ridesi? Olisi vaikka mitä tarjota. 6" A-custom, 20" jazzride/paiste 2000, 17" crash. hmmm... enpä tiiä, olen sen verran myyty tuolle ping ridelle että ei ole vielä ainakaan parempaa tullu vastaan :) E: ja sitä minä kuitenkin tarvihen noissa rokki/hevi-hommissa sen verran kipeästi että ei niitä jazz-rideillä soiteta... avedikset on vaan niin hyviä kuten olet varmaan huomannu Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Jaakob 30.06.2005 22:10:51 | |
---|
Ilmavuutta kyllä löytyy. Saundit mukava poikkeus nykyajan ylitrigatuille ja dempatuille kummallisuussoundeille. |
moottorisaha 30.06.2005 22:36:05 (muokattu 30.06.2005 22:37:56) | |
---|
Riippuu täysin genrestä. Jos haluaa tiukkaa ja suoraan naamalle iskevää heviriffitavaraa, niin tuo humina kyllä sotkee sitä napakkaa kokonaisuutta aivan saatanasti. Johonkin Zeppelinin tyyppiseen rokkiin taas sopisi kuin nenä päähän. Mutta tämä kyllä vaikutti enemmän joltakin soittotaitopätemispätkältä loppujenlopuksi. ;) Hyvin vedät kyllä. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
niin missäs pätkässä se ddrum54:n poika soittaa? siinä hermitissä vai tuossa basaripätkässä? Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Niskamies 30.06.2005 22:41:28 | |
---|
Riippuu täysin genrestä. Jos haluaa tiukkaa ja suoraan naamalle iskevää heviriffitavaraa, niin tuo humina kyllä sotkee sitä napakkaa kokonaisuutta aivan saatanasti. Johonkin Zeppelinin tyyppiseen rokkiin taas sopisi kuin nenä päähän. Mutta tämä kyllä vaikutti enemmän joltakin soittotaitopätemispätkältä loppujenlopuksi. ;) Hyvin vedät kyllä. Joo, riippuu täysin musasta. Mutta me ei vedettäkkään metallia, ja tämä basarisaundi toimii helkutin mainiosti. On tuplakin jäänyt nurkkaan ainakin toistaiseksi, kattoo nyt jos sais hommattua Speed Kingin. Ei kukaan ole vielä arvannut millä tuplilla tässä vedetään:) Virallisesti semi-pro! |
dictatorsh*t 30.06.2005 22:41:54 | |
---|
Ei kukaan ole vielä arvannut millä tuplilla tässä vedetään:) Ei millään. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
Niskamies 30.06.2005 22:42:22 | |
---|
niin missäs pätkässä se ddrum54:n poika soittaa? siinä hermitissä vai tuossa basaripätkässä? Ddrum54:n poika vetää tossa basaripätkässä. Hermitissä vetää joku ihan toinen. Siinä on muuten Pearlin World seriesit, ludarin Acrolite, ja iso kasa Staggin DH:ta. Virallisesti semi-pro! |