deeber 30.06.2005 20:30:21 | |
---|
Kun vanhat haikat hajos tarttis uudet. Eli, mitkä olis hyvät haikat metallimusaan (rokkiakin soitan) , semmoset mitkä ei sitten ihan heti hajoa, johonkin 200€ kieppeille |
moderndrummer88 30.06.2005 21:33:12 | |
---|
Kun vanhat haikat hajos tarttis uudet. Eli, mitkä olis hyvät haikat metallimusaan (rokkiakin soitan) , semmoset mitkä ei sitten ihan heti hajoa, johonkin 200€ kieppeille tuommoset: http://www.thomann.de/thoiw3_zildjian_a14_prodinfo.html nuo on kyllä vähän kallimmaat mutta noilla soittaakin sitten rokkia ja heviä, miksi ei jotain kevyempääkin jopa. toinen olisi sitten paisteen 2002 sarjan vastaavat, ovat sen pari kymppiä halvemmat. sitten ne tietysti ne stagin myra sarjalaiset mutta ne kannattaa testata ennen ostoa koska itseäni ei miellyttänyt niiden sointi kun taas jotkut niitä hehkuttaa Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Niskamies 30.06.2005 21:34:03 | |
---|
Stagg DH mediumit ovat hyvät. Hmmm, pitäisköhän myydä omat... Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 30.06.2005 21:45:25 | |
---|
Stagg DH mediumit ovat hyvät. Hmmm, pitäisköhän myydä omat... no ei ne ehkä ihan metalliin käy, rokkiin sitäkin enemmän Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Buusteri 30.06.2005 21:46:55 (muokattu 30.06.2005 21:48:39) | |
---|
no ei ne ehkä ihan metalliin käy, rokkiin sitäkin enemmän Käy ne. Nimimerkillä "vetelen grindcoret thinneillä haikoilla" EDIT: Muutenki mukavampi soitella, jos joskus tekee mieli soittaa kevyttä ja alla on jotain muuta, kuin 1cm paksuiset hevihaikat. Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi.. |
Niskamies 30.06.2005 21:48:11 | |
---|
Virallisesti semi-pro! |
moderndrummer88 30.06.2005 21:49:33 | |
---|
Käy ne. Nimimerkillä "vetelen grindcoret thinneillä haikoilla" en nyt puhunu noista paksuuksista kirjoituksessani, minunkin minäkin soittelen hevimetelit noilla med. thin/ thin crasheillä, en ole alkuunkaan sen kannalla että peltejä luokitellaan paksuuden mukaan mihin musaan ne käy vaan olen vaan sitä mieltä ko. haitsujen soundista Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Niskamies 30.06.2005 21:53:20 | |
---|
en nyt puhunu noista paksuuksista kirjoituksessani, minunkin minäkin soittelen hevimetelit noilla med. thin/ thin crasheillä, en ole alkuunkaan sen kannalla että peltejä luokitellaan paksuuden mukaan mihin musaan ne käy vaan olen vaan sitä mieltä ko. haitsujen soundista Kuunteleppa toi klippi, kyllä se mielestäni ainakin death metalliin sopii. Virallisesti semi-pro! |
|
Hakki 01.07.2005 00:07:00 (muokattu 01.07.2005 00:08:05) | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=63733 Mulla on juuri tuollaiset Paisteen signaturet. Ne sopivat heviin kuin nenä naamaan. Soundi on Paistemaisen kirkas ja muutenkin hyvä. Volyymiä sitten noista löytyy jo vähän liikaakin, eli livehatuiksi aivan mahtavat, ei tartte edes kauheesti mikitellä. Studiossa olen soittanut kevyemmillä hatuilla, mutta kyllä nuo sielläkin toimivat. Suosittelen. Etkä saa soittamalla rikki. ed: tana kun osaa kirjoittaa oikein while(true) {metal.play(örörör);} |
Tama (Royal Star) 01.07.2005 09:47:46 | |
---|
sitä kun joskus osaisi soittaa.... |
Aegis 01.07.2005 14:11:10 | |
---|
Myraa voin suositella jos pitää saada sellainen oikeasti painavan tuntuinen soundi. Löytyy melua kun tarvii ja sopivan terävää tshikkiä. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Velli 01.07.2005 15:53:50 | |
---|
Paiste 2002 heavy hi-hat on oikea valinta tässä tilanteessa. |
HeavyMachinery 01.07.2005 17:02:39 | |
---|
Byzance toimii ainakin mulla 14 heavy dry on rokahtava ja 13 mediumit sitten nopeampiin juttuihin. Näin päästiin taas 2 haikan ylivertaiseen hyötysuhteeseen...... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Niskamies 01.07.2005 18:27:07 | |
---|
Byzance toimii ainakin mulla 14 heavy dry on rokahtava ja 13 mediumit sitten nopeampiin juttuihin. Näin päästiin taas 2 haikan ylivertaiseen hyötysuhteeseen...... Mä karsin setistä pois kaikkea, ja tällähetkellä ei ole kakkoshaikkaa eikä myöskään slavepedaalia. Ei ole edes kaivannut kakkoshaikkaa kun on vetänyt sinkulla. Mutta se on kiva olla. Virallisesti semi-pro! |
Outkast 01.07.2005 20:40:19 | |
---|
"It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix |
Bobana 02.07.2005 10:05:30 | |
---|
No ei liity aiheeseen, mutta tuli tossa ahneuksissaan ostettua eräältä hepulta kahdet kiekot samalla kertaa. Toiset on Paisteen 14" Line Dark Crisp Hi-hat ja toiset on Paisteen 14" 3000 Reflector Heavy Hi-hat. Saapi nähä kun ovat vielä postissa tulossa että millanen toi Dark Crisp on. Luulo on kova että olisivat hyvätkin pellit mättämiseen. Ihan aatelis tasoa ainakin ovat. No mee ja tiiä. Mutta sen tiedän että noi Reflectorit on hyvät. Ja aika harvassakin rupeevat nykyään olemaan. Ja niin halvalla lähti että oikeen ihmetytti. Stna kun posti ei kule viikonloppusin... Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Niskamies 02.07.2005 10:08:19 | |
---|
Ja aika harvassakin rupeevat nykyään olemaan. Nythän Paiste taas myy Signature reflectoreita uusina, mutta onkos ne samoja peltejä? Virallisesti semi-pro! |
Bobana 02.07.2005 10:18:52 | |
---|
Nythän Paiste taas myy Signature reflectoreita uusina, mutta onkos ne samoja peltejä? Joo siis onhan noita Reflectoreita, mut tota 3000:sta ei oo tehty enää vuosiin(en muista tarkkaa lukua). Materiaali on käsittääkseni eri. Eli 3000 on samaa pronssia kun 2oo2 ja Signaturessa on jotainmitälie parempaa. En muista sitäkään. Ylipäätänsäkään en taida muistaa nyt mitään... Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Velli 02.07.2005 10:37:54 | |
---|
No ei liity aiheeseen, mutta tuli tossa ahneuksissaan ostettua eräältä hepulta kahdet kiekot samalla kertaa. Toiset on Paisteen 14" Line Dark Crisp Hi-hat ja toiset on Paisteen 14" 3000 Reflector Heavy Hi-hat. Aika tummunut oli se 3000 yläpelti. Alapelti näyttää melkeinpä uudelta! |