Aihe: Here come the Tears
1
Ed The Ead
09.06.2005 13:22:42
Niin, oletteko hankkineet tätä The Tearsin debyyttialbumia ja jos olette niin mitä mieltä olette siitä?

Itse kävin tuon eilen kaupasta hakemassa ja parin kuuntelun perusteella voisin sanoa että hyvän paketin ovat Butler ja Anderson saaneet taas koottua. Loistavia biisejä levyllä mielestäni mm. Autograph, Imperfection ja Beautiful pain. Butlerin erinomainen kitaransoitto on jälleen näkyvästi esillä, ja mielestäni bändi ei ole pelkän Sueden maineella ratsastamisen varassa.
Spock luulee olevansa vaikka mitä, vaikka se on pelkkä paska
Jubi
09.06.2005 15:45:21
En ole tutustunut, mutta suuresti Suedesta pitävänä kyllä kiinnostaa. Joku sanoi, että Andersson olisi "opetellut laulamaan" ja samalla olisi kadonnut kaikki persoonallisuus nyanssien myötä. Miten on?
Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena.
Ed The Ead
09.06.2005 16:20:46
En ole tutustunut, mutta suuresti Suedesta pitävänä kyllä kiinnostaa. Joku sanoi, että Andersson olisi "opetellut laulamaan" ja samalla olisi kadonnut kaikki persoonallisuus nyanssien myötä. Miten on?

Kyllähän tuo vielä Brettiltä kuulostaa. Itse en ole huomannut mitään tuohon viittaavaa, itseasiassa levy on mielestäni paremmin laulettu kuin A New morning tai Head music
Spock luulee olevansa vaikka mitä, vaikka se on pelkkä paska
Medication
10.06.2005 11:20:58
Kuunneltu on kovasti täälläkin. Koko levy kuulostaa aika suoralta jatkumolta A New Morningille, vaikka eri bändi onkin kyseessä. Positiivisesti olen yllättynyt biisimateriaalista, tosin muutaman "turhan" biisin olisin tuosta 13:n joukosta karsinut. Herrojen hittikynä tuntuu kuitenkin olevan kohdallaan - Imperfection ehkä se kaikkein hienoin biisi. Ja olihan se yksi Beautiful-alkuinen biisi saatava tällekin levylle.

Nyt tuo Sueden hajoaminen (telakoituminen) ei harmita ihan niin paljoa, kun uusi materiaali on näin hyvää. Toivottavasti Butler ja Anderson tulevat jatkossa toimeen 90-luvun puoliväliä paremmin.
Mechanizm
28.06.2005 04:38:36
mielestäni bändi ei ole pelkän Sueden maineella ratsastamisen varassa.

Minulle ei The Tears tehnyt suurempaa vaikutusta. Keskiverto Suedea biiseiltään. Jos tykkää Suedesta, ei voi olla tykkäämättä tästä, hyvässä ja pahassa. Itselleni Suede oli aikoinaan kova juttu, tästä jäi aika väljä maku.
Vaikka biiseissä ei sinänsä ole mitään vikaa, olisi jotain uutta edes soundeihin voinut keksiä.
Life is like a penis, when it gets hard, fuck it.
Atommic
28.06.2005 13:12:18
Hyviä biisejä mutta ei levyltä sitä alkuaikojen Sueden poltetta löydy. On varmaankin ikä tehnyt tehtävänsä.

Silti mainio, erittäin tutun oloinen plätty.
Ambition makes you look pretty ugly
carlos
30.06.2005 22:15:41
Hyviä biisejä mutta ei levyltä sitä alkuaikojen Sueden poltetta löydy. On varmaankin ikä tehnyt tehtävänsä.

Miks pitäis löytyä Sueden poltetta, koska kyseessä on eri bändi? Kyllä mä sen tiedän, että samoja tyyppejä tässä pumpussa on kuin Suedessa, mutta silti nämä vertaukset ihmetyttävät.
Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)