mloyttyn 29.06.2005 18:28:57 | |
---|
Onko kellään vinkkiä, mistä saisi polkimella (ei siis pelkällä kytkimellä) varustetun boostin? Kaikki volumepedaalit tuntuvat olevan passiivisia hiljennyspedaaleja. Eikö kukaan todellakaan valmista aktiivisia volumepedaaleja? Vaikea saada tuhtia komppisoundia tuollaisen hiljennyspedaalin kanssa. |
Jucciz 29.06.2005 18:33:26 | |
---|
Boostipedaali yhdessä passiivisen volumepedaalin kanssa toimii hyvin. Varsinkin sellaisen kanssa, jossa saa säädettyä minimivolumen: pidä boosti koko ajan päällä, niin volumepedaalin ollessa täysillä sulla on käytössä boosti, ala-asennossa taas boostaamaton soundi, lukemattomia väliasentoja unohtamatta. |
PeLu 29.06.2005 18:39:26 | |
---|
Itsekin olen etsiskellyt samanlaista jonkun aikaa. Dunlopin Mister Crybabyssä taitaa tällainen ominaisuus olla wahin lisukkeena, en ole kuitenkaan päässyt vielä testaamaan. Laitteen omistajat voisivat kommentoida. Lisäksi Morleyllä on joskus ollut juuri tällainen, tyypiltään VBO. Tämä ei ole kuitenkaan enää tuotannossa. Taidanpa rakentaa itse boosterin passiivisen volumepedaalin sisään. |
mloyttyn 29.06.2005 20:37:53 | |
---|
Boostipedaali yhdessä passiivisen volumepedaalin kanssa toimii hyvin. Mihin järjestykseen laittaisit, jos siis lisänä olisi vielä läjä muitakin vehkeitä. Loppuun kai, mutta kumpi ensin, boosti vai spedu? Olen nimittäin tuota systeemiä käyttänyt. Micro Amp ja Vol. |
Mulla on pelkässä wahissa toi jucciksen mainitsema passiivinen vola + booster. Eli saa normaali tasosta +15db boostia portaattomasti polkimella. BJF:n baby pink booster on myös mahtava. Ei väritä soundia ollenkaan, mutta tarvittaessa löytyy myös rankkaa yliajoa ja sustainia. Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa.. |
ninos 30.06.2005 20:51:39 | |
---|
tai sitten ostat halvalla jonku polkimen ja siihen rakennat boostin? :) Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON |