jatrzan 30.06.2005 16:21:03 | |
---|
sori,tämä on varmaan viidessadakuudeskymmeneskolmas thomann aiheinen ketju,mutta kuitenki..jos siellä näyttää 3 vihreää palkkia eli kitaraa ois heti saatavilla niin kuin kauan yleensä kestää että keppi tulee??vois kohta tilata ,mutta oon lukenu kauhujuttuja 3kuukaudesta ....... |
musamina 30.06.2005 16:31:46 (muokattu 30.06.2005 16:33:28) | |
---|
Alle viikko jos hyvin käy... mulle kävi hyvin. Telecaster is the musicmaster |
Härski 30.06.2005 16:32:06 | |
---|
Tuossa tapauksessa pitäis tulla nopeasti, eli reilussa viikossa. Lähetä sinne meiliä, että onko sitä varmasti varastossa. |
Turder 30.06.2005 16:48:48 | |
---|
Tilauspäivästä kesti tasan viikon kun kävin hakemassa paketin postista. -Mainostilaa vuokrataan- |
Krice 30.06.2005 17:34:42 | |
---|
vois kohta tilata ,mutta oon lukenu kauhujuttuja 3kuukaudesta Sinne voi lähettää esm. sähköpostia jos ei ala kuulumaan. Asiakaspalvelu on hyvää tasoa. |
Leper Messiah 30.06.2005 17:58:29 | |
---|
kaveri tilasi vissiinkin enne joulua, tai sitten siinä joulun tienoilla. ensin luvattiin huhtikuun alkuun kun olivat varastosta loppu. no huhtikuun lopussa tuli maili, että toukokuun lopussa tulee. ei ole vissiin vieläkään tullut, ainakaan tuossa tämän kuun puolessa välissä ei ollut tullut. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Akustisen tilasin tuossa pari vuotta sitten, perille tuli 2 viikossa. So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute. |
janik 30.06.2005 18:30:33 | |
---|
kaveri tilasi vissiinkin enne joulua, tai sitten siinä joulun tienoilla. ensin luvattiin huhtikuun alkuun kun olivat varastosta loppu. no huhtikuun lopussa tuli maili, että toukokuun lopussa tulee. ei ole vissiin vieläkään tullut, ainakaan tuossa tämän kuun puolessa välissä ei ollut tullut. Tämä ei muuten ole Thomannin vika! |