Hohhoijaa 28.06.2005 13:35:18 | |
---|
Oliko edes parempi kun uni saa tulla? Minusta Uni saa tulla on ihan mainio kappale, mutta parhaimmillaan se on omalla paikallaan, levyn päätöskappaleena. THV-klubi #13 |
Mufasa 28.06.2005 14:13:58 (muokattu 28.06.2005 14:14:10) | |
---|
Oliko edes parempi kun uni saa tulla? Täytyy myöntää, että en kappaleesta loppujen lopuksi kovin paljon muista. Humalatila oli keikan aikana melko vahva. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
orionstar 28.06.2005 14:26:14 | |
---|
Minkälainen biisi tämä jälkimmäinen? minun mielikuva on sellainen mokoman the thing that should not be.... Caught under wheels' roll... |
Incarnation 28.06.2005 15:40:25 | |
---|
minun mielikuva on sellainen mokoman the thing that should not be.... Eli vitun hyvä varmaan. Rest in peace Dime |
KTULU 29.06.2005 16:15:03 | |
---|
Mikä biisi mene osittain näin: eikä saa (saa!!!!!)? Tuo on ainoa kohta joka jäi biisistä mieleen... Oli kyllä hyvä biisi. en osaa aloittaa topiccia! |
Wasbesp 29.06.2005 16:19:50 | |
---|
Mikä biisi mene osittain näin: eikä saa (saa!!!!!)? Tuo on ainoa kohta joka jäi biisistä mieleen... Oli kyllä hyvä biisi. Haudan Takaa. Onks kaikki Alexit laihoja? |
KTULU 29.06.2005 17:34:36 | |
---|
Haudan Takaa. kiitos en osaa aloittaa topiccia! |
Dunga 30.06.2005 16:01:14 | |
---|
Ovatko ihmiset dvd:tä hankkineet, kommentteja, plussia ja miinuksia? Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Lego 30.06.2005 16:08:52 | |
---|
Ovatko ihmiset dvd:tä hankkineet, kommentteja, plussia ja miinuksia? Hankin ilmestymispäivänä. Kohtuu kattava paketti kaikkea pikkukivaa, mukavasti liveä ja musavideoita. Harmittamaan jäi se ettei Tuska '03 ollut kokonaisena. Hyvä paketti noin niinkuin kokonaisuudessaan. 9- Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut. Ibanez, probably the best guitar in the world! |
Julmettu 30.06.2005 16:09:28 | |
---|
minun mielikuva on sellainen mokoman the thing that should not be.... Höhö. Kuu saa auringolta valtansa tuntui olevan semmonen fiilistely, mutta silti ihan saatanan napakka jyräys, joka myös näyttää Mokoman herkemmän puolen... En rinnastaisi Uni saa tulla- lallatukseen. Ehkä semmonen Toista Maata meets Lupaus and has sex with Tämän maailman ruhtinaan hovi :) Pahaa verta oli ihan hillitön jyräys. Aika rutiini tavaraa, mutta helvetin tarttuva ja meininki on katossa. Jeah! Arvioimme Leper Messiah-Antin kanssa 22.4. Lutakossa, että Pahaa verta oli mahdollisesti koko illan nopeimpia biisejä... |
Dunga 30.06.2005 16:18:16 | |
---|
Hankin ilmestymispäivänä. Kohtuu kattava paketti kaikkea pikkukivaa, mukavasti liveä ja musavideoita. Harmittamaan jäi se ettei Tuska '03 ollut kokonaisena. Hyvä paketti noin niinkuin kokonaisuudessaan. 9- Eli hintansa arvoinen paketti? Huomenna kai sitten kaupoille. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Lego 30.06.2005 16:19:31 | |
---|
Eli hintansa arvoinen paketti? Huomenna kai sitten kaupoille. Kyllä mielestäni kaikelle 17 eurolle saa vastineen tällä lätyllä. Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut. Ibanez, probably the best guitar in the world! |
dictatorsh*t 30.06.2005 16:37:04 | |
---|
Kyllä mielestäni kaikelle 17 eurolle saa vastineen tällä lätyllä. Ehdottomasti kyllä. Uruguay. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
carnation 30.06.2005 17:10:52 | |
---|
Kyl vaan, 17 e on naurettavan pieni summa Mokoma dvd:n tarjoamasta laadusta. Hieno meininki bändillä vaikka vetäisivät missä tahansa. Ja ne backstage-/mänttibussi-jutut on oikeasti perhanan hauskoja. Kestää useammankin katselukerran. Ja siinä lopun mökkeilyepisodissa on kyllä sellaista aidon ystävyyden tuntua ja lämminhenkisyyttä että aijjai. Mainio dvd siis!! "Etsin itseäni, mmm." |
Ovatko ihmiset dvd:tä hankkineet, kommentteja, plussia ja miinuksia? +kaikki musavideot +monelta eri keikalta pätkää +pääsääntöisesti hyvät soundit -bar68 keikka (huonoimmat soundit, ei mitkään erikoiset biisit, vähän tylsä muutenkin kun lava on pieni jne.) -Vähän enemmän saisi olla livekuvaa |
Akiman 30.06.2005 17:33:40 | |
---|
Harmittamaan jäi se ettei Tuska '03 ollut kokonaisena. Tuo Tuskan keikkahan on heikoin noista kaikista kolmesta, vaikka yhdellä keikalla hieman ahdasta tuleekin. Joka tapauksessa Mokoman live-meininki on parantunut parantumistaan vuodesta 2003, joten ei tuo nykyiseen verrattuna suhteellisen elottoman Tuska 2003 vajaus ainakaan minua häirinnyt. Mitä itse DVD:hen tulee, niin ehdottomasti on hankkimisen arvoinen. http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php?action=show&id=866 :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Lego 30.06.2005 17:36:32 (muokattu 30.06.2005 17:37:52) | |
---|
Tuo Tuskan keikkahan on heikoin noista kaikista kolmesta, vaikka yhdellä keikalla hieman ahdasta tuleekin. Joka tapauksessa Mokoman live-meininki on parantunut parantumistaan vuodesta 2003, joten ei tuo nykyiseen verrattuna suhteellisen elottoman Tuska 2003 vajaus ainakaan minua häirinnyt. Mitä itse DVD:hen tulee, niin ehdottomasti on hankkimisen arvoinen. http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php?action=show&id=866 On toki parantunut meininki, vaikkakaan siinä ei mitään vikaa '03 näkynyt olevan. Jäi Death coveri Avoin hauta näkemättä ja saattoipa muutakin herkkua olla jäänyt pois. Yksi DVD:n todellinen suola on tuo mäntteily ja hyvä huumori kaiken kaikkiaan. Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut. Ibanez, probably the best guitar in the world! |
MV 30.06.2005 17:42:17 | |
---|
Tuo Tuskan keikkahan on heikoin noista kaikista kolmesta, vaikka yhdellä keikalla hieman ahdasta tuleekin. Joka tapauksessa Mokoman live-meininki on parantunut parantumistaan vuodesta 2003, joten ei tuo nykyiseen verrattuna suhteellisen elottoman Tuska 2003 vajaus ainakaan minua häirinnyt. Mitä itse DVD:hen tulee, niin ehdottomasti on hankkimisen arvoinen. http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php?action=show&id=866 Musta se on melkeinpä paras noista:D Parhaat soundit ja biisit...Tosin ohan se dipolikin V*tun kova! |
Sahtimies666 30.06.2005 20:05:38 | |
---|
-bar68 keikka (huonoimmat soundit, ei mitkään erikoiset biisit, vähän tylsä muutenkin kun lava on pieni jne.) Mun mielestä toi on paras noista vedoista.. vitun hyvä tunnelma jne... "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
k1mm0 01.07.2005 16:23:04 | |
---|
Mun mielestä toi on paras noista vedoista.. vitun hyvä tunnelma jne... Yleisön seassa oli varsinkin mieletön meininki tuolla 68:ssa. Voitte nähdä k1mm0n kävelevän kaverinsa kanssa baariin sisään siinä 68:n soundcheckin alussa. koko gootti kulttuuri alkoi 1950 luvulla kun kreivi dracula keksi sähkö virran!!
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |