hybrid 26.06.2005 23:17:10 (muokattu 26.06.2005 23:18:02) | |
---|
Halvoilla kamoilla on tapana alkaa vaeltelemaan pitkin treenikämppää. Hyvä patenttiratkaisu on sitoa narulla kaikki kiinni rumpupalliin. Kai sulla on matto sielä setin alla? |
Reaper_Man 28.06.2005 00:10:36 | |
---|
Mulla on tuollaset Pearlin tuplat vasurina. V-kitara on hevisuunnikas. |
Tasmaani 28.06.2005 11:55:18 | |
---|
Mulla on tuollaset Pearlin tuplat vasurina. Kiva kun kerroit hei! |
Reaper_Man 28.06.2005 23:01:05 (muokattu 28.06.2005 23:01:24) | |
---|
Kiva kun kerroit hei! Eikö :) V-kitara on hevisuunnikas. |
AgentUnderMulta 30.06.2005 11:33:52 | |
---|
Halvoilla kamoilla on tapana alkaa vaeltelemaan pitkin treenikämppää. Hyvä patenttiratkaisu on sitoa narulla kaikki kiinni rumpupalliin. Kai sulla on matto sielä setin alla? Ikävä kyllä ei vielä ole mutta äiti on puhunut jo pari viikkoa että hommaa sellaisen tehdaslattiakuvioisen muovimaton siihen alle, eli menee vielä suunnilleen puoli vuotta ennen kun saan sen maton jos en raahaa sitä naista kauppaan ostamaan sitä :D |
HeavyMachinery 30.06.2005 16:41:12 | |
---|
Ikävä kyllä ei vielä ole mutta äiti on puhunut jo pari viikkoa että hommaa sellaisen tehdaslattiakuvioisen muovimaton siihen alle, eli menee vielä suunnilleen puoli vuotta ennen kun saan sen maton jos en raahaa sitä naista kauppaan ostamaan sitä :D Kangasmatto ja paksu muovimatto luistaa................................kräsh Minä tiedän - siis pelkään ! |
Ikävä kyllä ei vielä ole mutta äiti on puhunut jo pari viikkoa että hommaa sellaisen tehdaslattiakuvioisen muovimaton siihen alle, eli menee vielä suunnilleen puoli vuotta ennen kun saan sen maton jos en raahaa sitä naista kauppaan ostamaan sitä :D Hommaa joku tämmöinen: http://www.thomann.de/millenium_dt22_drumteppich_prodinfo.html?iwid=3 Ei luista enää... Näillä mennään mitä on annettu. |
miän vain 30.06.2005 17:04:48 | |
---|
Kirppikseltä saa parhaat matot, kunhan valikoi. Paksu pitää olla, mielellään tiheää kamaa, ei mikään räsymatto. Omani maksoi 5e, ja mahtuu vaikka miten iso tuplasetti. Perustetaan sivuprojekti, joka soittaa vierascorea.
Faroband.net - bändi, keikalla Factoryssa 6.7. -05
Semisuper - rumpusivu |
AgentUnderMulta 30.06.2005 22:09:05 | |
---|
Ikävä kyllä ei vielä ole mutta äiti on puhunut jo pari viikkoa että hommaa sellaisen tehdaslattiakuvioisen muovimaton siihen alle, eli menee vielä suunnilleen puoli vuotta ennen kun saan sen maton jos en raahaa sitä naista kauppaan ostamaan sitä :D Mitähän helvettiä mie taas mietin kun kirjoittelin aamulla? :D Eihän tuo minulle ollut vaan sille edellisen sivun sällille :DDD |