Aihe: Pöörlit torilla?
1 2 3
Nolte
30.06.2005 11:51:17
Mitkäköhän on kyseessä? Vaahteraiset ovat.

http://muusikoiden.net/dyn/tori/63688.jpg
En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...?
Hakki
30.06.2005 12:06:50
Tsissus kun on epäselvä kuva. Ellen väärin noista lugien muodosta katso, niin taitavat olla vähän vanhemmat vaahteraiset pearlit. Serkullani oli joskus tuollaiset, ovat kyllä soivat pelit.

Olisko just nimenomaan all maple- nimikkeellä myytyä ollut? Ei voi muistaa.
while(true) {metal.play(örörör);}
Nolte
30.06.2005 12:13:47
Tsissus kun on epäselvä kuva. Ellen väärin noista lugien muodosta katso, niin taitavat olla vähän vanhemmat vaahteraiset pearlit. Serkullani oli joskus tuollaiset, ovat kyllä soivat pelit.

Olisko just nimenomaan all maple- nimikkeellä myytyä ollut? Ei voi muistaa.

Just kerkesin haulla ennen kahtatoista vähän katella, ja sen verran löytyi, että taitaa tosiaan olla ihan vaan "All Maple" tuo mallimerkintä. Jep.
En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...?
Tindrum
30.06.2005 14:03:17
Eikös niissä lapuissa lue All Maple Shell - Made In Taiwan?
Tää on siis ns. mallinimi. Olen soitellut samanlaisilla.

Hyvät rummut, valmistettiin 80-90 -lukujen taitteessa. Luullakseni.
Nolte
30.06.2005 14:11:48 (muokattu 30.06.2005 14:14:11)
Eikös niissä lapuissa lue All Maple Shell - Made In Taiwan?
Tää on siis ns. mallinimi. Olen soitellut samanlaisilla.

Hyvät rummut, valmistettiin 80-90 -lukujen taitteessa. Luullakseni.

Joo, "All Maple Shell" se taitaa olla. Onpa muuten hämäävä nimi, kun joka merkillä kutakuinkin on noita all maple shell-rumpuja. Ei ihme, että nimi muuttui.

Ai made in Taiwan? Jahas.
ddrum54
30.06.2005 14:41:28
Ai made in Taiwan? Jahas.

Ei se Taiwan ole huonouden merkki. Hyviä rumpuja ne tekee.
2`n 4
Nolte
30.06.2005 15:07:51
Ei se Taiwan ole huonouden merkki. Hyviä rumpuja ne tekee.

Ei se olekaan kuin pieni miinus.
Tama (Royal Star)
30.06.2005 15:25:15
Ei se olekaan kuin pieni miinus.

sekin riippuu. esim. japsi swinkut ovat paljon parempia, kuin nää taiwanilaiset. mutta eikös esim. starclassicit tehdä taiwanissa?
sitä kun joskus osaisi soittaa....
Nolte
30.06.2005 15:54:20
sekin riippuu. esim. japsi swinkut ovat paljon parempia, kuin nää taiwanilaiset

Niin sanotaan joo.

Mutta, jos tämä nykyinen meno jatkuu vähänkään tällaisena, niin kohta kaikkien merkkien kaikki mallit valmistetaan Kiinassa. Korkeintaan joillain suurimmilla merkeillä se paras setti tehdään merkin kotimaassa, ja se maksaa törkeesti enemmän kuin se toiseksi paras (taitaa olla jo arkipäivää?). Eli enpä tiedä kannattaako tässä sen enempää rimpuilla tuon asian kanssa. Ostellaan vaan...
HeavyMachinery
30.06.2005 16:23:04

Ei tod. tehdä. Starclassicit tehdään, ja on aina tehty, Japanissa.

koreassa ne tehdän siirto työvoimalla pikku lapset niitä tekee. samalla linjastolla kun ikean huonekalut......

Eikös ne siirtänyt starclassicien valmistuksen jonnekin "halpatuotantomaahan" riisikuppi pålkkålaisille.....
Minä tiedän - siis pelkään !
Henga
30.06.2005 16:44:29
koreassa ne tehdän siirto työvoimalla pikku lapset niitä tekee. samalla linjastolla kun ikean huonekalut......

Eikös ne siirtänyt starclassicien valmistuksen jonnekin "halpatuotantomaahan" riisikuppi pålkkålaisille.....

Jotain tollasta. Munkin settiä sorvatessaan tuhoutu ainakin kolme lasta. Hyvältä silti soundaA, kunnon hikipaja-tatsi. eikä ne oo oikeesti tehty mistään vaahterasta, jotain ihme vietnam-vaneria noi on. mut silti.
LumPus
30.06.2005 16:48:11

et ole nyt yhtään oikeassa. korealaisia pikkulapsia (puoli kiloa päivässä, paistettu mediumiksi) syötetään niille käsityöläisille jotka tekevät starclassic MAPLE rumpuja pienissä käsityöpajoissa jaappaniassa. PERFORMERIT taas tehdään taiwanissa. näille tyypeille taas syötetään riisipuuroa, joten performerejä tehdessä ei lapsia käytetä mitenkään, edes ruuaksi.

tässä kirjoituksessa oli sekä faktaa että fiktiota, päätelkää itse.
Elämä vie liikaa aikaasi!!!
totomiettinen
30.06.2005 17:15:49
PERFORMERIT taas tehdään taiwanissa.

Kyllä tämä näin on.

Tai siis ainakin niin, että Japanissa niitä ei ENÄÄ tehdä. Siinä badgessa kyllä lukee missä ne on tehty.
White men can't jump
Niskamies
30.06.2005 17:20:16
Kyllä tämä näin on.

Tai siis ainakin niin, että Japanissa niitä ei ENÄÄ tehdä. Siinä badgessa kyllä lukee missä ne on tehty.

Mun Performerit on tehty japanissa. Juuri tilasin pari pönttöä, ja nekin on tehty japanissa.
Virallisesti semi-pro!
Henga
30.06.2005 17:20:40 (muokattu 30.06.2005 17:21:57)
Mun Performerit on tehty japanissa. Juuri tilasin pari pönttöä, ja nekin on tehty japanissa.

Aika noppaa tulivat? ;)

mitähän mä nyt kakoilen. siis tilasit vasta?
pehmo
30.06.2005 17:22:15

Nuo näyttävät Pearlin World-seriesiltä. Tollaiset samanlaiset olivat yhdillä nimeltä mainitsemattomilla "festivaaleilla".
kids on the streets
Niskamies
30.06.2005 17:24:28
Aika noppaa tulivat? ;)

mitähän mä nyt kakoilen. siis tilasit vasta?

Levytukussa sanoivat ainakin että nämä tulisivat Japanista, ja epäilen suuresti että he puhuisivat paskaa. Tiistaina kävin tilaamassa.
Virallisesti semi-pro!
Henga
30.06.2005 17:26:09
Levytukussa sanoivat ainakin että nämä tulisivat Japanista, ja epäilen suuresti että he puhuisivat paskaa. Tiistaina kävin tilaamassa.

Nosta meteli jos eivät ole Japanista. ;) Anyway, paljos kestääpi aikaa ennen kuin ovat Suomen kamaralla? Näin mielenkiinnosta vedän koko topikin offariksi.
Niskamies
30.06.2005 17:28:01
Nosta meteli jos eivät ole Japanista. ;) Anyway, paljos kestääpi aikaa ennen kuin ovat Suomen kamaralla? Näin mielenkiinnosta vedän koko topikin offariksi.

Lokakuun alussa tulevat suomeen. 12"x10" ja 16"x14" tomit tilasin. Ei sillä että valmistusmaa mua haittaisi, mutta ainakin alennusta haluan jos eivät olekkaan Japanista niinkuin mulle luvattiin:-)
Virallisesti semi-pro!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)