Aihe: venäjäläinen akustinen
1
Kampuzzjeah!
26.06.2005 21:04:25
yhdellä kaverilla on tuommonen venäjäläinen teräskielinen akustinen.
siinä on kaulan kiinnitys yhdellä pultilla.
vikana on että kaula on vääntynyt ylöspäin,ylemmillä nauhoilla kielen etäisyys kaulaan on n.2cm.
eli onko tuo enää korjattavissa?
Metallitotuuden puolesta aina taistellen...
Ze Kink
26.06.2005 21:48:59
venäjäläinen
Hoho.
Rölö
Puavali
26.06.2005 22:54:39
yhdellä kaverilla on tuommonen venäjäläinen teräskielinen akustinen.
siinä on kaulan kiinnitys yhdellä pultilla.
vikana on että kaula on vääntynyt ylöspäin,ylemmillä nauhoilla kielen etäisyys kaulaan on n.2cm.
eli onko tuo enää korjattavissa?

Löysää kieliä, kiristä pulttia.

Nuo venäjäläiset akustiset on joskus aivan paskoja, imho.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
rosberg
27.06.2005 08:24:01
noissa saattaa kansi olla lähemmäs sentin paksuinen ja vaneria...

hio lakat pois ja polta kokossa ensi vuonna.
keep on truckin!
Puavali
27.06.2005 08:53:36
noissa saattaa kansi olla lähemmäs sentin paksuinen ja vaneria...

Nimenomaan vanerikantisia ne on, tosin ei sentinpaksuisia ole vielä vastaan tullut.

hio lakat pois ja polta kokossa ensi vuonna.

Jos nyt ei kuiteskaan.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
midprice
30.06.2005 14:56:42

Ja mä kun opettelin sormet verissä soittamaan tollasella scheissella. Mummo sen mulle lahjoitti. Varmaan johtuu siitä, että on vähän raskas tatsi tohon kitaran soittoon vielä nykyäänkin.

Seinäkoristeeksikin se on liian ruma.
poppamies
30.06.2005 15:02:29

Aika veikeitä nuo venäläiset "pulttikaulaiset" akustiset. Kaikissa kielet 1-2 cm otelaudasta. Olen myäs nähnyt useamman 7-kielisen sellaisen.
Myytävänä 2 kpl Rolandin pieniä passiivi monitoreja. Malli on Roland MS-30 (Roland Micromonitorin kokoiset)
StJerky
30.06.2005 15:35:51
Aika veikeitä nuo venäläiset "pulttikaulaiset" akustiset. Kaikissa kielet 1-2 cm otelaudasta. Olen myäs nähnyt useamman 7-kielisen sellaisen.

Joo, meillä oli 70-luvulla 7-kielinen venäläinen akustinen. Olivat venäjän pojat aikaansa edellä. Silloin oli ihmetyksen aihe.
Kassu
30.06.2005 15:37:19
Venäjäläinen
Suomilainen
kassus
30.06.2005 15:45:27
Venäläinen 7-kielinen kitara on vaarallinen aloittelijalle. Minulla oli tollainen 60-70 luvun taitteessa ekana kitarana. Opettelin puolisen vuotta soittamaan otteilla ja yritin laulaa mukana. Ei perhana tullut mitään, olin lopettamassa harrastusta ja tulin siihen tulokseen että en opi soittamaan kitaraa. Onneksi joku kaveri kokeili sitä ja sanoi että sitä ei saa vireeseen. Kokeilin hänen kitaraa ja siitä se sitten lähti. Nyt on sitten Fenderiä ja Gibsonia ja muuta vehettä, onneksi.
TLT-Team, takanani on loistava tulevaisuus.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)