Bändin nimi: Baarimikko Kappaleen nimi: Seitsemän meren satuja (ambient) URL: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=141048&type=dl (Mp3) Ambientia on tullut tehtyä kotona bändisoiton ohella terapiamielessä ja huvin vuoksi. Tällainen syntyi tällä kertaa. Minulla on tietysti oma näkemykseni sisällöstä, mutta taiteilijalla pitää olla salaisuuksia - siispä jätän tulkinnan kuulijoille :) |
leka 30.06.2005 16:08:03 | |
---|
Mahtavaa, komeita soundeja ja hyviä äänimaisemia. hienot siirtymät osista toiseen... kyllä kelpaa kuunnella JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Juho L 30.06.2005 17:16:48 | |
---|
Pistin arvion Mikseriin. (Pekko-äänellä) Kauhee trässi päällänsä! Metal mili-shäääää! IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Järvihirviö 01.07.2005 17:44:41 (muokattu 01.07.2005 17:45:17) | |
---|
Pehmeät siirtymiset, paikoitellen hyvin minimalistinen äänimaisema ja eteerinen tunnelma toimii! Hieman ns. laajempi äänimaailma taustapadeissa olisi tukenut merellistä teemaa, mutta siinä taas olisi ollut vaarana lievä mahtipontisuus. Erittäin piristävä ja mieluisa kappale deathcoren ja trässin täyttämän demostudion seassa. |
BaariMikko 18.07.2005 19:32:41 | |
---|
Otetaanpas vielä ylös. "Tämä nyt on vain tämmöinen aikuisten huono vitsi tämä maailma"
-Kaarina Hazard |
Mika Antero 18.07.2005 21:18:26 | |
---|
Kannattaahan tämmöinen nostaa. Vaikka tää on vähän liian ambient (lue: liikaa suhinaa ja kolinaa ynnä paikka paikoin häiritsevää "tiluttelua") omaan makuuni, niin kyllä tämmöinen maalailu on hienoa. Mutta tämä innostaa kaivamaan arkistojen kätköistä Tangerine Dreamia ja Nemesistä, josko niihin tutustuisi paremmin. |
BaariMikko 19.07.2005 23:05:15 | |
---|
Kannattaahan tämmöinen nostaa. Vaikka tää on vähän liian ambient (lue: liikaa suhinaa ja kolinaa ynnä paikka paikoin häiritsevää "tiluttelua") omaan makuuni, niin kyllä tämmöinen maalailu on hienoa. Mutta tämä innostaa kaivamaan arkistojen kätköistä Tangerine Dreamia ja Nemesistä, josko niihin tutustuisi paremmin. Oho. Hienoa, jos olen onnistunut omalla tekeleellä innostamaan tutustumaan genreen laajemmin. "Tämä nyt on vain tämmöinen aikuisten huono vitsi tämä maailma"
-Kaarina Hazard |
secondarymind 30.07.2005 02:40:04 (muokattu 30.07.2005 02:40:23) | |
---|
Alussa oli vähän turhan terävää äänimaailmaa jos ajattelee, että tarkoitus on ollut luoda merellistä tunnelmaa, mutta jatko olikin sitten hieno. En oo juuri ambientia tai vastaavaa kuunnellut aikasemmin, mutta tuli jotenkin äänimaailman osalta mieleen Blade Runner Soundtrack. Tää oli kyllä hieno, rauhoittava biisi, vaikkakin mulla oli koko ajan sellanen fiilis, että NYT tästä pitää lähteä joku mahtipontinen, melodinen osuus.:) Pidin kovasti. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |