Aihe: Hankintoja rumpusettiin
1 2 3
moderndrummer88
29.06.2005 11:16:20
Mielipideasioitahan nämä ovat, mutta minä en näe yhtään syytä, että nuo olisivat parempia kuin Iron Cobrat.

Edit: No onhan noissa valmiina kaksipuoliset nuijat.

jotenkin se tatsi on noissa parempi eikä ole semmonen rempoileva niinkuin cobrissa ja kevyemmätkin nuo ovat minun mielestä. mutta tämä on vaan minun mielipide eikä tosiaankaan moni allekirjoita sitä
Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
Youni
29.06.2005 13:17:43
mutta tämä on vaan minun mielipide eikä tosiaankaan moni allekirjoita sitä

Sehän on hyvä, jos on halpa maku. Minusta taas Paiste 502 16" crashissa ei ole mitään moitittavaa ja todella tykkään sen äänestä. Todella onnistunut pelti.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
moderndrummer88
29.06.2005 14:38:17
Sehän on hyvä, jos on halpa maku. Minusta taas Paiste 502 16" crashissa ei ole mitään moitittavaa ja todella tykkään sen äänestä. Todella onnistunut pelti.

samoin, tuo on yllättävän onnistunu lätty. parempi minun mielestä kun 802/ alphat
Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
Metallipää
29.06.2005 15:57:29
Noh, kun en nyt saanut päätettyä Sonorin ja DW:n väliltä, niin päädyin tuohon Tamaan. Symbaalisetiksi taitaa tulla se halvempi Sabianin setti.

Myös tämä kävi mielessä:
http://www.thomann.de/thoiw3_yamaha_dfp9410_doppelpedal_prodinfo.html
Hinta vain alkaa olemaan jo hieman liikaa. Tosin tuota on ylistetty aika lailla. Kertokaa ihmeessä kokemuksia, niin katsotaan uskaltaako tuhlata rahaa tuohon.

Sekin kävi mielessä, että voiko noihin kumpiinkin tuplareihin vaihtaa ihan mitkä tahansa nuijat, vai pitääkö niiden olla saman merkkisiä? Ihan varmistukseksi kysyn.
HeavyMachinery
29.06.2005 16:06:42

Noh, kun en nyt saanut päätettyä Sonorin ja DW:n väliltä, niin päädyin tuohon Tamaan. Symbaalisetiksi taitaa tulla se halvempi Sabianin setti.

Myös tämä kävi mielessä:
Hinta vain alkaa olemaan jo hieman liikaa. Tosin tuota on ylistetty aika lailla. Kertokaa ihmeessä kokemuksia, niin katsotaan uskaltaako tuhlata rahaa tuohon.

Sekin kävi mielessä, että voiko noihin kumpiinkin tuplareihin vaihtaa ihan mitkä tahansa nuijat, vai pitääkö niiden olla saman merkkisiä? Ihan varmistukseksi kysyn.

voi vaihtaa nuijat kuin nuijat. Samaan hintaan saat suomesta eliminaattorikin kun osaat tinkiä. ja katos musamaailman sivuilta pdp:n tuplat ne oli aika jees hintaiset ja laatuiset.
Minä tiedän - siis pelkään !
Niskamies
29.06.2005 16:08:42
Myös tämä kävi mielessä:

Mulla on noi. Diggailen paljon. Slavepedaalin tuntuma on todella hyvä, ja mä tykkään suoravetopedaaleista tosi paljon. Tosi herkkä pedaali, mutta mä olen säätänyt sen sopivan raskaaksi. Paras pedaali millä olen toistaiseksi soittanut.
Virallisesti semi-pro!
Stereophile
30.06.2005 10:55:30

Myös tämä kävi mielessä:

Olin vakaasti hommaamassa DW 5002:sia ja kävin helsingin reissulla testailemassa eri pedaaleita.

Iron cobra oli jo testattu, eikä miellyttäny.
Hihnavetoinen eliminator ei iskeny
DW 5002 ja 9002 oli molemmat aika helvetin jees, mutta:
Yamaha dfp 9410 vei meikäläiselle kirkkaan voiton.

Varmaan 5-6 vuotta haikaillu uutta tuplabedaalia, kun entinen on niin romu niin yamahaa testaillessa tuntu että jalat pelaa paremmin kuin vuosiin. Ja yamaha on noista selkeästi halvin (300€ vs. 400-650€) Että suosittelen.
Näillä mennään mitä on annettu.
moderndrummer88
30.06.2005 13:13:28
komppaan edellisiä noista dfp9410:stä
nimim. onnellinen omistaja. säätöä löytyy joka lähtöön ja nuohan ovat todella kevyet pedaalit, vähän aikaa noilla kestää että oppii löytämään juuri omat säädöt ja hyvän soittotavan
srgi
30.06.2005 13:21:31
Toi sonorin pedaali on musta iha hyvä ku oon testannu. Kaverilla on tommone ja ic nuijat siinä ni kyl sil polkee oikee hyvi. Ittekki tilaan tommosen jossai vaihees ja ic nuijat
Heavy on paskimmillansakkin parasta.
moderndrummer88
30.06.2005 13:28:19
se on muuten jännä noissa ic:n speduissa että ne nuijat vaikuttaa siihen tatsiin tosi paljon. laitoin noihin suoravetoihini kiinni ic:n nuijat niin tuntuma oli aivan kuin itse ic:eissä!
HeavyMachinery
30.06.2005 14:25:26

se on muuten jännä noissa ic:n speduissa että ne nuijat vaikuttaa siihen tatsiin tosi paljon. laitoin noihin suoravetoihini kiinni ic:n nuijat niin tuntuma oli aivan kuin itse ic:eissä!

No totta vitussa nuijien paino on tosi ratkaiseva soitto tatsin kannalta. Tämä on miksi en pidä noista jammuista kuin ne nuijat on niin painavat.
Tama (Royal Star)
30.06.2005 14:39:11
samoin, tuo on yllättävän onnistunu lätty. parempi minun mielestä kun 802/ alphat

jep. mulla on 802 power rässi.en tykkää yhtään. mun 502 on paljon parempi...
sitä kun joskus osaisi soittaa....
moderndrummer88
30.06.2005 15:01:38
Tämä on miksi en pidä noista jammuista kuin ne nuijat on niin painavat.

höh, eihän ne nyt niin painavat ole... saa mukavasti munaa basariin kun on semmonen nuija
HeavyMachinery
30.06.2005 15:33:23 (muokattu 30.06.2005 15:33:44)

höh, eihän ne nyt niin painavat ole... saa mukavasti munaa basariin kun on semmonen nuija

Se nuija on painava ja pehmyt huopa mössö pulla kakka :) noin niin kuin minun mielestä. Pearlin nuija on sopivan painoinen ja se 4tahko stydeemi on loistava, saa samalla eri soundeja aikaan.
Tama (Royal Star)
30.06.2005 15:39:24

ite vaihdoin mun cobrien muovinuijat milleniumin huopanuijiin. tykkään:).
sitä kun joskus osaisi soittaa....
Stereophile
30.06.2005 16:54:47 (muokattu 30.06.2005 16:55:38)

Se nuija on painava ja pehmyt huopa mössö pulla kakka :) noin niin kuin minun mielestä. Pearlin nuija on sopivan painoinen ja se 4tahko stydeemi on loistava, saa samalla eri soundeja aikaan.

Eikö Dw:n nuija ole kuitenkin kaikista painavin? Ainakin samaa luokkaa kuin eliminaattorissa... Ja se yamahan huopanuija vaikuttaa kevyemmältä.

Edit: Paitsi Axiksesta ei oo mitään tietoa...
Näillä mennään mitä on annettu.
miän vain
30.06.2005 17:10:45

Cobran muovinen ja Yamahan huopainen vierekkäin kokeiltuna: Yammu on isompi kooltaan, mutta kyllä se cobran on hivenen painavampi.

Soittotuntuma ja soundi noissa on kyllä ihan eri, ja niin pitääkin olla.
Perustetaan sivuprojekti, joka soittaa vierascorea.
Faroband.net - bändi, keikalla Factoryssa 6.7. -05
Semisuper - rumpusivu
pehmo
30.06.2005 17:47:49

Minä hankkisin varmaan pelleiksi ihan Suomesta sellaisen Stagin YR-753 satsin (265,-), joku täältä oli ostanut koko paketin vain ja ainoastaan sen riden vuoksi? Krässi taisi olla melko susi, mutta haitsut käytettäviä.

http://www.millbrook.fi/symbaalit.htm
kids on the streets
dictatorsh*t
30.06.2005 18:12:37
mulla on 802 power rässi

Powerit on muutenkin hanurista.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)