Aihe: PMMP - Kovemmat kädet
1 2 3 4 58 9 10 11 12
vanttera
29.06.2005 19:32:54 (muokattu 29.06.2005 19:34:30)
Mä oon joka toinen päivä abaut Miran kaa samassa baarissa. Ainoo et Mira ei oo siellä ollu mun nähdäkseni ku kerran.
*h4liih*
haukka_
29.06.2005 21:32:12 (muokattu 29.06.2005 21:36:35)
Näin off-topiccina niin tuo Sjöroos on aika värikäs persoona musiikkinsa suhteen. :)
Poika on tehnyt biisejä jollekkin muullekkin suomalaiselle pop/rock-artistille kuin PMMP:lle. Pojalla on tuo oma Fu-Tourist koneilunsa ja kaiken hyvän lisäksi hän on ollut mukana jossain gootti/electro projektissa, Sad Paradessa, sekä soitellut parissakin doom metal bändissä: This Empty Flowssa ja ainakin doom-piireissä helvetin tunnetussa Thergothonissa. This Empty Flowta en ole kuullut, mutta Thergothon on jotain loistavaa ja yksi niistä syistä miksi Suomi on tunnettu maailmalla doomistaan.
Tämä nyt ei sinänsä aiheeseen liittynyt, mutta pakko oli informoida. :)

edit: Ja, että saadaan tämä liitettyä aiheeseen niin pakko ylistää tuota tyttöjen kesäkumibiisiä. Kumivirsi on paras kesäkumibiisi ikinä. Vähän naiivin kuuloinen biisi on ihanasti ristiriidassa sanojensa kanssa. Joku taisi tokaista, että Kumivirsi on tyttöjen Pelimies, jos joku on joutunut Martti Vainaata kuuntelemaan.
Tämän kesän ehdoton hitti, tulee renkutettua ainakin muutaman kerran päivään.
human, all too fucking human.
KTR
29.06.2005 21:35:08
Näin off-topiccina niin tuo Sjöroos on aika värikäs persoona musiikkinsa suhteen....

Oho. Varsinkin tossa Thergothonin kohdalla joutu hieraisemaan silmiä.
haukka_
29.06.2005 21:37:44
Joo. Usko pois. Oma reaktioni oli aika pitkälti samanlainen, meinas tippua leuka lattiaan.
human, all too fucking human.
vanttera
30.06.2005 06:18:20
Joo. Usko pois. Oma reaktioni oli aika pitkälti samanlainen, meinas tippua leuka lattiaan.

Ton kaiken lisäksi se soittaa levyjä yleisölle, eli on ns. dj.
*h4liih*
Kimmo72
30.06.2005 13:03:28
Mä oon joka toinen päivä abaut Miran kaa samassa baarissa. Ainoo et Mira ei oo siellä ollu mun nähdäkseni ku kerran.

Itse olen kyseisiin tyttöihin törmännyt eräässä ravitsemusliikkeessä.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
Turmis
01.07.2005 20:29:44

Pakko myöntää, että olen kovin positiivisesti yllättynyt PMMP:n uudesta materiaalista Rusketusraitojen jälkeen; kesäkumipiisi on kyllä niin tarttuva rallatus kuin mikään ikinä voi olla, ja siinä on muutenkin selviä Leevi & The Leavings -vaikutteita.

Levyltä löytyy muutamia hyviä kappaleita, mutta "Auta mua" iski meikäläiseen kuin nyrkki silmään. Todella hienot kertsin taustat siinä.

Enpä ihmettelisi vaikka joskus eksyisin tarkastamaan PMMP:n livekunnon.
Onko laulu miksattu mielestäsi liian hiljaiselle? Jos on, älä pelästy. Olet vain tyhmä.
juuso a
01.07.2005 21:52:22

Enpä ihmettelisi vaikka joskus eksyisin tarkastamaan PMMP:n livekunnon.

Ilokseni huomasin että ovat Ilosaaressa. Kuuluu sarjaan pakkonäkyilyt. Toivottavasti olen siinä vaiheessa hereillä.:D
Elämä on kivaa, jippii!!!
aivokuolio
04.07.2005 01:57:11
Ilokseni huomasin että ovat Ilosaaressa. Kuuluu sarjaan pakkonäkyilyt. Toivottavasti olen siinä vaiheessa hereillä.:D

Ole ihmeessä. Live-Pömppöä ei kannata missata. Siinä lähtee krapulakin kauas karkuun.
mustan huoneen testi.
Kimmo72
04.07.2005 03:41:27
Ole ihmeessä. Live-Pömppöä ei kannata missata. Siinä lähtee krapulakin kauas Turkuun

*asiaton ja muutenkin pöllö kommentti*
Anteeksi.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
Velli
04.07.2005 13:08:49
Onko se biisi PMMP:n, jossa lauletaan että "kuka päättää ketkä saa onnistua..."? Luulin sitä sen Jane:n (vai mikä popstars bändi se nyt olikaan) biisiksi, mutta sitten kuulin että se onkin ilmeisesti PMMP:n. Eli kenen biisi se nyt sitten oikein on?
Rakkikoira
04.07.2005 14:26:17
Onko se biisi PMMP:n, jossa lauletaan että "kuka päättää ketkä saa onnistua..."? Luulin sitä sen Jane:n (vai mikä popstars bändi se nyt olikaan) biisiksi, mutta sitten kuulin että se onkin ilmeisesti PMMP:n. Eli kenen biisi se nyt sitten oikein on?

Kyllä se on PMMP:n kappale "oo siellä jossain mun".
Velli
04.07.2005 16:24:29

Ahaa, kiitoksia tästä selvennyksestä.
aivokuolio
04.07.2005 16:56:14

Tuo biisi on muuten noussut jo isommaksi hitiksi kuin vanha riippakivi Rusketusraidat, eli enää voi vikistä että PMMP olisi vain "se rasittavat rusketusrajabändi".
mustan huoneen testi.
Prowleri
04.07.2005 23:09:40
Joo aika hauskaa että tuollainen epäsiloteltu tyttöduo bändeineen saa noinkin paljon markkinointitilaa. Milläs levyfirmalla ovatkaan?

Tietty roso voi olla uusi silo ja kaikki todella hyvin laskelmoitua, mutta jos bändi kuulostaa mielenkiintoiselta niin eihän sillä sitten ole väliä.
Paskat rocklehtihinurit hiljaa!
Janne F
21.07.2005 16:39:38
Joo aika hauskaa että tuollainen epäsiloteltu tyttöduo bändeineen saa noinkin paljon markkinointitilaa. Milläs levyfirmalla ovatkaan?

Sony BMG:llä.

Jos kiinnostaapi, tänään Semifinalin Gorgonzola-klubilla olisi tarjolla PMMP:n Paulan ja (Jere &) The Universen musisointia. Kokoonpanon nimi on Paula & The Goodbaez, ja luvassa on siis Joan Baez -coverointia.

Muita illan bändejä ovat Tin Soldiers (Niko Ahvonen & co. vetää Small Facesia) ja Woodstock Experience (kolme päivää Woodstockia puolessa tunnissa).

Liput viisi euroa ennen klo 22, sen jälkeen 7 €. Sinne!
ANNII
21.07.2005 20:08:15
Hahaa , kattelin noitten keikan ilosaaressa ja tykkäsin. Oli aika hauska. Tänään kävin sitten levyn ostamassa ja on kyllä paljon hyviä biisejä tolla levyllä. Yllätyin.
jee
-------
l6mp6l6
22.07.2005 01:28:28
l6mp6l6 tykkää
Numbie
22.07.2005 02:47:58

Vai että pilua ja kikeliä välispiikeissä? Vielä naisen suusta?

Erittäin räväkkää.
Poppamies #2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)