omerna 30.06.2005 13:49:24 | |
---|
Mitä, ei ketään. Ja keikkaan 6 päivää! En malta odottaaaa Living loving jesus is a woman. |
Mitä, ei ketään. Ja keikkaan 6 päivää! En malta odottaaaa Jep, mahtavaa! "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Flick 30.06.2005 17:39:49 | |
---|
Mihin aikaan ajattelitte mennä jonottamaan sinne ovelle? Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :) |
Paperilyhty 30.06.2005 18:14:09 (muokattu 30.06.2005 18:16:55) | |
---|
Mitä, ei ketään. Ja keikkaan 6 päivää! En malta odottaaaa Itse en ole käynyt siksi tässä topicissa, koska täällä kuitenkin on jossain settilista-spoilereita ilman mitään varoituksia (ilmainen vinkki kaikille: kirjoittakaa aina spoiler-varoitus;) . Nyt kuitenkin tulin tylsistyneenä vilkaisemaan tätä viimeisintä sivua, käsi ruudun edessä niin kuin kauhuelokuvan pelottavimpia kohtia katsoessa, heh! Haluan yllättyä keikalla, koska silloin tulee paremmat tunnelmatkin. On tässä sen verran Sabbathia kuitenkin kuunneltu, että tuskin siellä mitenkään pulassa on. Keikan jälkeen sitten takaisin tänne hehkuttelemaan! Niin ja joo, mitä aikaisemmin menee jonottelemaan, sitä enemmän hauskoja vitsejä kuulee. Minulla naurattaa vieläkin jommassa kummassa viime Iron Maidenissa kuultu "Avaa (h)ovi!", silloin taisi just olla se typerä mainos telkkarissa. Ja monet muut keikkavitsit. "We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5 |
omerna 01.07.2005 21:02:00 | |
---|
minä oon sen verran innoissani, ettei nuo spoilaukset haittaa meininkiä:) Hullua ajatella, että perkele, minähän oon kattomassa Sabbathia tasan 5 päivän päästä=o toivottavasti keikka on kova ! Living loving jesus is a woman. |
omerna 01.07.2005 21:02:43 | |
---|
Ainiin ja jonotuksesta, myö mennään vissiin jotain pari tuntia ennen, yritä ottaa kavereista jotenkin selvää... Living loving jesus is a woman. |
ozz3 02.07.2005 00:36:55 | |
---|
Ainiin ja jonotuksesta, myö mennään vissiin jotain pari tuntia ennen, yritä ottaa kavereista jotenkin selvää... Mie oon siellä ainakin 2h-2½h ennen, riippuu nyt miten kaveri saapuu. Hitto vie! Minähän olen menossa katsomaan Black vitun Sabbathia parin päivän päästä ja vielä kentälle! En olisi uskonut, että Ozzy sen mönkijäonnettomuuden jälkeen edes kävelee enää. Herra rikoo tämän live fast die young=sex drugs & rock 'n' roll yhtälön jatkuvasti.... Over and out.| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
Dr. Funkenstein 02.07.2005 01:38:22 | |
---|
Epätoivoista, mutta menköön: jos jollain on ylimääräinen lippu, josta tahtoo eroon - laittakaa pikaviestiä! |
Herba 02.07.2005 01:53:36 | |
---|
kenttälippua ei oo mutta näkeehän sen istuenkin... ikävä kyllä... Multa kysyttiin mielipidettä että mielummin kreikkaan vai kattomaan sabbathia niin vastasin että kreikkaan voi mennä 10v päästä mutta Ozzy kuukahtaa pikkuhiljaa... Sabbathia siis! ja on nahkatakki ja farkut... |
omerna 02.07.2005 13:37:26 | |
---|
Aijjai, huomenna pittää lähtee jo Hesaan. Ei perkele, se on ääääää SABBATH ! Living loving jesus is a woman. |
Helvetinpartaterä 02.07.2005 18:56:21 | |
---|
Jeah! Sabbath Bloody Sabbath! Siinä sivussa vielä Soulfly.Ei tästä paljoa paremmaksi voi mennä. Manavava! - Minä
"Jos vettä ei olisi,emme osaisi uida ja silloin me hukkuisimme." |
Nieby 03.07.2005 18:07:17 | |
---|
fucking hell!!! keikka on ylihuomenna... enhän oo sitä yhtään odottanut.. huomenna tietyst uutisissa: "Black Sabbathin keikka on peruttu rumpalin äkkinäisen kuoleman takia;D" no ei.. ei sitä enää mikään pilaa.. lippu mulla on istumapaikoille... Paranoid!!! |
thrashmetallisti 03.07.2005 22:04:27 | |
---|
Olen itte ihan fiiliksissä! Perhana tarvis vielä äkkiä kyyti hommata. Mitäs luulette, kerkeenköhän 23.45 lähtevään bussiin keikalta? Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
Larppanen 03.07.2005 22:35:29 | |
---|
Osaisiko joku toisaan sanoa monen aikaan säbätti lopettaa konserttinsa?? |
Angus 04.07.2005 00:09:17 | |
---|
Olen itte ihan fiiliksissä! Perhana tarvis vielä äkkiä kyyti hommata. Mitäs luulette, kerkeenköhän 23.45 lähtevään bussiin keikalta? Veikkaisin, että kerkeää. En mä tosin varmaksi mitään osaa sanoa, mutta kuvittelisin että Sabbath siinä ~20 yli yhdeksän aloittais ja semmoset puoltoista tuntia tai vähän alle soittavat niin eiköhän yhdentoista maissa rupeaisi loppumaan. Näin mä luulisin. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Flash 04.07.2005 09:53:28 | |
---|
Mitäs luulette, kerkeenköhän 23.45 lähtevään bussiin keikalta? Sabbathilla on tasan tarkkaan se sama setti joka keikalla, joten yllätystä keikan keston suhteen ei ole luvassa. Aloittanevat puoli kymmeneen mennessä ja näin ollen keikka olisi ohi klo 23:00 paikkeilla. There Is A Light That Never Goes Out |
Dunga 04.07.2005 11:47:44 | |
---|
Aarsh, nyt alkaa tutinat nousta oikeen kunnolla, huomenna vihdoin... Mites muuten kokeneemmat "isojen" keikkojen kävijät, osaattekos yhtään sanoa riittääkö kiertuepaitoja pitkäänkin ja löytyykö muuta kokoa kuin xl-teltta? Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Angus 04.07.2005 12:06:10 | |
---|
Aarsh, nyt alkaa tutinat nousta oikeen kunnolla, huomenna vihdoin... Mites muuten kokeneemmat "isojen" keikkojen kävijät, osaattekos yhtään sanoa riittääkö kiertuepaitoja pitkäänkin ja löytyykö muuta kokoa kuin xl-teltta? Veikkaisin, että jos kiertuepaidan meinaa hommata niin kannattaa aika nopeasti paitakojulle suunnata, saattaa meinaan varsinkin tälläisessä tapahtumassa loppua hyvinkin nopeasti, ainakin jotkin koot. Kyllä sieltä varmasti sulle haluamasi kokoinen paita löytyy kun heti ovien avauduttua suuntaat paitakojulle. Tosin mitään ei voi varmaksi sanoa noiden suhteen. Viime vuonna kun Scorpparit olivat Helsingin jäähallissa olivat kiertuepaidat loppuneet kokonaan jo ennen Suomeen tuloa, eli ei ollut lainkaan saatavilla. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Dunga 04.07.2005 12:16:08 | |
---|
Veikkaisin, että jos kiertuepaidan meinaa hommata niin kannattaa aika nopeasti paitakojulle suunnata, saattaa meinaan varsinkin tälläisessä tapahtumassa loppua hyvinkin nopeasti, ainakin jotkin koot. Kyllä sieltä varmasti sulle haluamasi kokoinen paita löytyy kun heti ovien avauduttua suuntaat paitakojulle. Tosin mitään ei voi varmaksi sanoa noiden suhteen. Viime vuonna kun Scorpparit olivat Helsingin jäähallissa olivat kiertuepaidat loppuneet kokonaan jo ennen Suomeen tuloa, eli ei ollut lainkaan saatavilla. Mitenkä yleensä on ollut, onko paljon muita paitoja myynnissä kuin kiertemallia? Täytyy kysellä kun jokin konkreettinen muisto olisi hieno hankkia tuolta. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Angus 04.07.2005 12:42:47 | |
---|
Mitenkä yleensä on ollut, onko paljon muita paitoja myynnissä kuin kiertemallia? Täytyy kysellä kun jokin konkreettinen muisto olisi hieno hankkia tuolta. Kyllä sieltä melkein aina löytyy muitakin kuin paitoja kuin kiertuepaitoja. Tosin eipä niillä paljon väliä ole, sillä kiertuepaita on aina se ehdoton valinta. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |