Aihe: Poikain musikkinäytteet..
1 2 3 4 518 19 20 21 2227 28 29 30 31
R.Syke
30.06.2005 09:56:41 (muokattu 30.06.2005 09:59:29)
Still waiting...

-Jos toi Poppis nyt ottais ensin kantaa.... Mulla kun ei ole näytteitä eikä tab / bassolinjoja netissä.

bg
Anonyymi muusikko
30.06.2005 12:51:20
Koska Mikael on lomalla,joudun itse palaamaan tähän kysymykseen. Miten se nyt oli BG ja Poppamies... Saako laittaa vai ei ? Nimittäin pätkiä toisten biiseistä julkisesti saataville jossain muodossa.

No mites, Neljä Ruuvia, pitäiskö tuo tabulatuuripalsta ajaa alas, siellähän on pätkiä toisten biiseistä julkisesti saatavilla ja oikein urakalla..
Jos et usko faijaas usko Jukka Ormaa: "Varo ettet joudu imemään diilerisi jormaa!!"
Neljä Ruuvia
30.06.2005 13:26:22 (muokattu 30.06.2005 13:28:31)
No mites, Neljä Ruuvia, pitäiskö tuo tabulatuuripalsta ajaa alas, siellähän on pätkiä toisten biiseistä julkisesti saatavilla ja oikein urakalla..

Pitäiskö sun mielestä? Mun mielestä pitäis...EI siks että se ei ois kenties kätevää iltapuhdetta kotona raskaan työpäivän jälkeen kitaran kanssa masturboidessa vaan ennemminkin siks että se kaventaa esim. Metallican tulonhankkimismahdollisuuksia laittomasti. Musta tää on todella yksselitteistä.
Jos haluatte kapinoida vallitsevaa järjestelmää vastaan,käykää vittu äänestämässä ,paremman ja äkäisemmän vaihtoehdon puuttuessa vaikka Vasemmistoliittoa.
Sitten voimme ajaa muutosta että pannaankin kaikki tekijänoikeus tulot tasan.
Älkää olko joutavia ja kapinoiko jossain vitun internetissä. Nouskaa barrikaadeille!
P.S Kattelin sun omakuvaa ,taitaa sun äänestykset jäädä toistaseks musiikkilehtien vuoden paras Strtovarius klooni kilpailuihin....
isojussi
30.06.2005 13:39:53
...Mun mielestä pitäis.......

Tässä kohtaan tulee kyllä tukevaa komppia Tarttilasta.

Ihan sama juttu jo pelkästään lyriikoiden postaamisen kohdalla.

Mutta eiks aluperin ollu kyse musanäytteistä?

Eiks niistä oo Teoston sivuilla ihan valmiit ohjeet olemassa?
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Anonyymi muusikko
30.06.2005 13:52:02 (muokattu 30.06.2005 14:01:05)
Pitäiskö sun mielestä? Mun mielestä pitäis...EI siks että se ei ois kenties kätevää iltapuhdetta kotona raskaan työpäivän jälkeen kitaran kanssa masturboidessa vaan ennemminkin siks että se kaventaa esim. Metallican tulonhankkimismahdollisuuksia laittomasti. Musta tää on todella yksselitteistä.
Jos haluatte kapinoida vallitsevaa järjestelmää vastaan,käykää vittu äänestämässä ,paremman ja äkäisemmän vaihtoehdon puuttuessa vaikka Vasemmistoliittoa.
Sitten voimme ajaa muutosta että pannaankin kaikki tekijänoikeus tulot tasan.
Älkää olko joutavia ja kapinoiko jossain vitun internetissä. Nouskaa barrikaadeille!

Kyllä se minunkin mielestä tulisi kieltää. Sen puolesta minäkin olen joskus puhunut mutta ei ottanut tuulta purjeisiin.

P.S Kattelin sun omakuvaa ,taitaa sun äänestykset jäädä toistaseks musiikkilehtien vuoden paras Strtovarius klooni kilpailuihin....

P.S on se hienoa että vanhat ukot jaksaa lähteä tälle linjalle.
Juu, kiitos tästä kannustavasta lähestymistavasta. Äänestää tässä on saanut jo puoli vuosikymmentä, vaikka eihän se tietysti paljon ole.

Että anteeksi vaan kun yritin olla samaa mieltä..
"nuoleminen ja nieleminen ovat eri asioita."
Neljä Ruuvia
30.06.2005 14:02:38
Kyllä se minunkin mielestä tulisi kieltää. Sen puolesta minäkin olen joskus väitellyt mutta ei ottanut tuulta purjeisiin.

P.S on se hienoa että vanhat ukot jaksaa lähteä tälle linjalle.
Juu, kiitos tästä kannustavasta lähestymistavasta. Äänestää tässä on saanut jo puoli vuosikymmentä, vaikka eihän se tietysti paljon ole.

Että anteeksi vaan kun yritin olla samaa mieltä..

No sorry tosta,mä oon niin vanha paska etten osaa kirjoittaa edes tsratovariusta oikein.
Mukava kun oot samaa mieltä,aihe on niin kuuma että sorruin assosioimaan turhaan. Olen pahoillani.
Anonyymi muusikko
30.06.2005 14:05:29
No sorry tosta,mä oon niin vanha paska etten osaa kirjoittaa edes tsratovariusta oikein.
Mukava kun oot samaa mieltä,aihe on niin kuuma että sorruin assosioimaan turhaan. Olen pahoillani.

Eip mitään, olihan tuo kysymys hieman oudosti kasattu. Mutta halusin vaan tietää, moni ei oo nimittäin ollu miun kanssa samaa mieltä tuosta
"nuoleminen ja nieleminen ovat eri asioita."
R.Syke
30.06.2005 14:16:48 (muokattu 30.06.2005 14:18:54)
Ai niin ku sä et nyt loppupeleissä tiedäkään miten nää menee?

-Kieltämättä. Mutta hyvä, jos asiat tulevat kohdalleen. Ton opetuskäytön osalta notaatioista & tabulatuureista kyselinkin. Myönnän tässä reilusti tiedonpuutteeni kyllä.

Ääninäytteisiin en sotkeennu. Niistä on paljon puhuttu ja niitä selvitetty eikä epäselvää.

Tuo tabulatuurijutun kysyjä oli ihan asiallisella pohjalla.

yst.

bg
Sertzo S
05.07.2005 13:16:37 (muokattu 05.07.2005 13:18:06)
Mikseri. nettiin en voi Teoston tekijäasiakkaana/jäsenenä omia kustantamattomikaan teoksia laittaa näytteeksi. Teostosta saamallani palautteella saan laittaa sopimuksen allekirjoitettuani veloituksetta vain omia kustantamattomia ja julkaisemattomia teoksiani omille kotisivuilleni ei-kaupallisessa tarkoituksessa.

Koska minulla ei ole omia sivuja vieläkään tehtyinä, niin eipä niitä näytteitä sitten toistaiseksi tule kuultaviksenne. Pahoittelen.
Ilmoitan kyllä täällä palstalla, kunhan musaani tulee tv:stä tuossa syksyn aikana, jotta jonkinmoisen kuvan saatte sen puolen musan tekeleistäni.

Sertzo
Mikael
05.07.2005 13:47:51

Jahas. Osa lomasta lusittu, mutta edelleenkään ei vastausta kysmykseeni. Onkohan poppamieskin lomilla?
Oli miten oli, mutta näin on.
klunssila
15.07.2005 17:42:19
Takaisin alkuperäiseen aiheeseen eli musanäytteisiin....

Kaivoinpa vanhan threadin esiin, kun tuli askareltua tuossa makuuhuoneessa loman alun kunniaksi.

http://www.findigo.net/klunssila/klunssila_valiaikainen.mp3
(3,4 mb kokoinen tiedosto)
Omassa kuvassa taitelija Lumivaara (Trio Vuoksenkaislat) ansaitulla tauolla!
baron
15.07.2005 18:30:52

Kaivoinpa vanhan threadin esiin, kun tuli askareltua tuossa makuuhuoneessa loman alun kunniaksi.

http://www.findigo.net/klunssila/klunssila_valiaikainen.mp3
(3,4 mb kokoinen tiedosto)

Näyte tarkistettu ja hyväksytty. Pääset Savonlinnan humppatribuuttibändiin!!
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
poppamies
15.07.2005 19:31:21

Kaivoinpa vanhan threadin esiin, kun tuli askareltua tuossa makuuhuoneessa loman alun kunniaksi...

En kyllä kelpuuttaisi tuollaista progressiivista freejazzia mihinkään humppamiittiin mutta sehän on vain minun mielipiteeni.
Itse laittaisin sinut soittamaan johonkin Kaustisen ja Porin välimaastoon noin kuvannollisesti meinaan...

Koska Mikael on lomalla,joudun itse palaamaan tähän kysymykseen. Miten se nyt oli BG ja Poppamies... Saako laittaa vai ei ? Nimittäin pätkiä toisten biiseistä julkisesti saataville jossain muodossa.

Nyt en ymmärrä mitä puhut. Eikai minulla mitään musiikkinäytteitä. Liekö minulla koskaan ollutkaan. Eihän minulla ole edes kotisivuja. Noin siinä käy. Kun lukee liikaa lakia rupee näkemään mörköjä...
G strings are for strippers
isojussi
15.07.2005 20:53:52
...Eihän minulla ole edes kotisivuja, sillä poistit ne koska...
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
poppamies
15.07.2005 21:08:02 (muokattu 15.07.2005 21:10:54)

, sillä poistit ne koska... pilkunnussijat olivat nussimatuulella...

P.S. Nyt lähden kuuntelemaan "Liverpoolia". Paras Beatles coverbändi näillä leveysasteilla.
G strings are for strippers
aisa
15.07.2005 22:29:25
pilkunnussijat olivat nussimatuulella...

P.S. Nyt lähden kuuntelemaan "Liverpoolia". Paras Beatles coverbändi näillä leveysasteilla.

huh huh. että piitles kovereita...
petriä ammuttiin tuala mettässä.
baron
15.07.2005 23:31:08

huh huh. että piitles kovereita...

Harvoin niitä muuten enää livenä kuulee.
aisa
15.07.2005 23:33:31
Harvoin niitä muuten enää livenä kuulee.

eipä ole ikävä.
olen sen verran epämusikaalinen hyypiö etten oo koskaan oikein tajunnu niitten mahtavuutta.
petriä ammuttiin tuala mettässä.
baron
15.07.2005 23:40:26

eipä ole ikävä.
olen sen verran epämusikaalinen hyypiö etten oo koskaan oikein tajunnu niitten mahtavuutta.

Tota, mulla on nuottikokoelma "Beatles Complete", jossa on lähes kaikki niitten kappaleet.

Musta on ollut mahtavaa se kehitys, että kun ne alkoi kolmen soinnun rokkipiiseistä, mihin ne ehti.
Ne kuitenkin toi rokkiin sellaista, mitä kukaan ei ennen niitä ollut tehnyt.
Voitte olla soittajina niistä mitä mieltä niistä tahansa, mutta piisintekijöinä ja laulajina ne oli ylivoimaisia ainakin siihen aikaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)