Aihe: Mitä olet keikoilta kotiasi haalinut?
1 2
vomithrash
29.06.2005 21:53:33
Jos ei myyntikojuista laskettuja paitoja ja levyjä tai muuta krääsää lasketa, niin mukaan on tarttunut lähinnä plektra Mike Sifringeriltä Destructionin 2001 Nosturin keikalta (jonka sain ihan kädestä pitäen kun miehen kanssa juttelin anniskelualueella), sekä seuraavan vuoden Kreator/Sodom/Destruction keikalta Schmierin bassoplektra ja Mille Petrozzan nimmarit pariin levynkanteen. Viimeksi Judas Priestin Helsingin keikalta nappasin KK Downingin plektran. Ai niin ja onhan mulla myös URN:in Sulphurin bassoplektra ja Evil Angelin Diehardin rumpukapulat :D

Mulle nuo nimmarit ja keikoilta kerätyt jutut on lähinnä henkilökohtaisia muistoesineitä, enkä todellakaan ymmärrä miksi joku haluaisi maksaa siitä että saa niitä joidenkin välikäsien kautta. Jos ostan joltain levyn jossa on nimmarit niin silloin mulle on kyseessä vain sotkua levyn kannessa jolla ei ole mitään oikeaa (henkilökohtaista) merkitystä.
carnation
30.06.2005 00:27:31
Mulle nuo nimmarit ja keikoilta kerätyt jutut on lähinnä henkilökohtaisia muistoesineitä, enkä todellakaan ymmärrä miksi joku haluaisi maksaa siitä että saa niitä joidenkin välikäsien kautta. Jos ostan joltain levyn jossa on nimmarit niin silloin mulle on kyseessä vain sotkua levyn kannessa jolla ei ole mitään oikeaa (henkilökohtaista) merkitystä.

Juuri näin, itselläni on erään Oasis-levyn kannessa "Liam Gallagherin nimikirjoitus", mutta enpä sitten tiedä sen aitoudesta. Ostin sen nääs joskus vuosia sitten netin kautta eräältä tyypiltä, joka tosin vakuutteli että aito on. No, 6 euroa muistaakseni maksoin levystä ja ihan vain levyn takia. Se kannessa oleva suttu tuli bonuksena ja on sitten asia erikseen enkä sille kovin suurta arvoa anna.

Tsori, män off-topic.
"Etsin itseäni, mmm."
Cocktus
30.06.2005 11:43:29

Taidan olla hieman erilainen, mutta mua ei hirveästi kiinnosta mikään roju mitä ne sieltä lavalta heittelee. Tietysti jos joskus saisi vaikka kitaran kiinni niin sitten voisin jopa pitääkin sen.

Ymmärrän sen, että jotkut pitävät kiinni saamiaan tavaroita hienoina muistoina keikoilta, mutta mua ei jaksa kiinnostaa sellainen touhu.

Eli en ole haalinut keikoilta mitään kotiin asti.
Aegis
30.06.2005 11:55:08
Meikäläistäkään ei oikein tuo kaman haaliminen kiinnosta. Death Angelin Tuska reissulta sain mukaan plekun (roudarin heittämä, että se siitä glamourista). Hyvä sillä oli soittaa, mutta nyt se on hävinnyt johonkin puhkikuluneena...
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Deathrace King
30.06.2005 12:01:53

Taidan olla hieman erilainen, mutta mua ei hirveästi kiinnosta mikään roju mitä ne sieltä lavalta heittelee. Tietysti jos joskus saisi vaikka kitaran kiinni niin sitten voisin jopa pitääkin sen.

Ymmärrän sen, että jotkut pitävät kiinni saamiaan tavaroita hienoina muistoina keikoilta, mutta mua ei jaksa kiinnostaa sellainen touhu.

Eli en ole haalinut keikoilta mitään kotiin asti.

Voihan tuolla roinalla aina kehuskella kavereille ja naisille, heh. On meikästä ihan kivaa omistaa Lombardon ja Menzan kapulat, molemmat herrat kun ovat pitkäaikaisia suosikkirumpaleitani. Vanhana patuna sitä varmasti arvostaa noita vielä enemmän. Onhan se ihan eri juttu, kun kerää jotain kaljatölkkejä tai postimerkkejä. Uskon melkein jokaisessa meistä on jonkinasteinen keräilyn halu ihan geeneissä asti, ehkä jätkä kuuluu siihen vähemmistöön, millä ei ole.

Olisihan noista kapuloista saanut paljonkin rahaa, Lombardon kapulastakin joku äijä tarjosi 50€, mutta en myynyt. Ajattelin, että myöhemmin vituttaa. Itse en maksaisi kyllä yhtään, siinä pitää olla se itse hankkimisen hienous.
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation
papitsu
30.06.2005 13:17:50
...siinä pitää olla se itse hankkimisen hienous.

Itse hankkimista parhaimmillaan; hivottaudut ennen keikkaa jostaki backstakelle ja pöllit skeban ja pussin plekuja. Tai viet rumpalin virvelin!
Deathrace King
30.06.2005 14:11:19

Itse hankkimista parhaimmillaan; hivottaudut ennen keikkaa jostaki backstakelle ja pöllit skeban ja pussin plekuja. Tai viet rumpalin virvelin!

Tuollaisen tempun tekijät pitää kierittää tervassa ja höyhenissä!
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)