Aihe: Miksi kaikki biisit raiskataan?
1 2
Kaitsu85
06.05.2003 10:49:17
kyl kaikki "raiskaukset" on aina tervetulleita. En ymmärrä miten sekään voi loukata ketään tai haitata jotain jos joku pändi koveroi jotain. ....

Kyllä Blue öyster cult - don't fear the reaper on raiskattu tässä HIMin versiossa.=) HOho
Fortune
06.05.2003 15:00:42

Etsipä käsiisi Dweezil ja Ahmet Zappan versio Britneyn One More Timesta.

Höh, miltä levyltä tuommoinen löytyy?

Bootleg tietenkin...

Travisin versio samaisesta kappaleesta on myös loistava.
kikkomän
06.05.2003 17:13:49

Etsikää käsiinne sellainen kuin Counterforce niminen artisti( en ole täysin varma nimestä) itselläni on kyseinen levy ja siinä löytyy pirun hienoja raiskauksia: esim britneý, aaliyah, pink, enya, anastacia, destiny´s child oli niitä vielä lisääkin.
kaikki nämä raiskataan 7 kielisellä mättövireellä ja kunnon tuplapasareilla.
Kaiken oveluus on se , että artistin laulavat itse näissä kappaleissa.
breaking the law, breaking the law!
" you shall taste the black sperm of my vengeance ! "
dixi19
06.05.2003 17:25:08

Kuka siitä on metalliversion tehnyt?? Sellaista en ole kuullutkaan... Ainoastaan kitarapoppi ja dance version...

Ainakin heavyversio Tao Taosta löytyy artistilta Psycho Tapu feat. Military.
kid ego
06.05.2003 18:08:17

Höh, miltä levyltä tuommoinen löytyy?

Bootleg tietenkin...

Travisin versio samaisesta kappaleesta on myös loistava.

Mä en ole varma, onko Zappan pojat levyttäneet One More Timea, mutta netistä löytyy aivan varmasti. Dweezil ainakin on julkaissut muutaman levyn ja niistä tuoreimmalta(?) Confessions-levyltä löytyy myös Mean Mr. Grinch (joululauluraiskaus).
get the funk out!
TheEvilOne
07.05.2003 10:43:23
Siis kappaleiden raiskaushan on erittäin introverttien muusikoiden hälyttävä hätähuuto huomion puolesta. Mielestäni musiikkikappaleiden raiskaus pitäisi tulkita musiikkiseksuaalirikoksena ja kaikki siihen syyllistyvät pitäisi
tuomita ankarasti. Pitäisi myös perustaa "raiskattujen kappaleiden tukijärjestö", joka auttaisi raiskattuja kappaleita toipumaan mentaalisesta stressistä, jota raiskaus aiheuttaa.
Musiikin raiskaus on kuitenkin jonkinasteisen mielisairauden merkki.
Lähikauppias
07.05.2003 11:19:07

Weezer tuli mieleen jollain perverssillä tavalla.

Eikä edes mitenkään perverssillä. Sehän siitä juuri mieleen tulee. Eikä siinä mitään. Mun mielestä Guavan versio on hyvä, olen vähän ihmettynyt kun sitä niin paljon haukutaan.
randy
07.05.2003 12:12:23
Onhan se surullista muutenkin tuo eurohumpan järjetön myynti joka puolella Eurooppaa. Ei se ole hölmö joka noita biisejä väsää, vaan se joka ostaa... Paholaisen hommia koko musabisnes nykyään.

Näinhän se nykyään on, pakko myöntää...sad but true
Fortune
07.05.2003 13:28:25 (muokattu 07.05.2003 13:31:26)

Eikä edes mitenkään perverssillä. Sehän siitä juuri mieleen tulee. Eikä siinä mitään. Mun mielestä Guavan versio on hyvä, olen vähän ihmettynyt kun sitä niin paljon haukutaan.

Versio voi olla hyvä, mutta versioinnin kohde on minulle pyhä :)

Yleensä en muutenkaan kiinnitä markkinointiin ja muihin ulkomusiikillisiin juttuihin huomiota, mutta tuossa kyllä paistaa Mombasa-tyylinen "pinnalle-vaikka-väkisin" meininkin läpi, oli asia miten tahansa pohjimmiltaan.

Vaikka Guava olisi vetänyt Tao tao:ta keikoillaan kuriositeettipalana, miksi se pitää singlenä julkaista? Eikö oma materiaali ole tarpeeksi vahvaa pinnalle nousemiseen?

HIM teki toki saman, mutta todisti jälkeenpäin osaavansa tehdä omiakin biisejä, joten jäämme odottamaan Guavan ensimmäistä omaa hittirallia.

Yritän odottaa avoimin mielin, mutta aina hiipii epäilys takaraivoon näiden suhteen, Denigraten kohdalla ainakin sai "pettyä", tehtiin yksi sinkku tuommoista Mombasa-huttua ja oma materiaali eroaa ko. sinkusta kuin yö ja päivä toisistaan. Sitä juuri en käsitä, sama kuin tekisi eurodiskohitin ykkössinkuksi ja sitten lähtisi sillä saavutetulla nimellä tekemään "kunnianhimoista" stoner rockia.
Lähikauppias
07.05.2003 13:50:22 (muokattu 07.05.2003 13:53:16)

Yleensä en muutenkaan kiinnitä markkinointiin ja muihin ulkomusiikillisiin juttuihin huomiota, mutta tuossa kyllä paistaa Mombasa-tyylinen "pinnalle-vaikka-väkisin" meininkin läpi, oli asia miten tahansa pohjimmiltaan.

Myönnän, että tämä on kyllä varsin totta. Itsekin vähän vierastin aluksi tuota populismia.

Mutta toisaalta, biisi on mielestäni hyvä. Olen siis iloinen, että saan kuunnella sitä, oli se sitten millainen hittiveisu tahansa.

Ja toisaalta, itse omistin jo aiemmin Guavan Aalto-levyn, josta pidän jopa jonkin verran. Eli tämän vuoksi Tao Taon julkaisu ei ehkä minulle tunnu niin paljoa Denigrate-ilmiöltä, sillä bändi ei ollut minulle tuntematon.

EDIT:

HIM teki toki saman, mutta todisti jälkeenpäin osaavansa tehdä omiakin biisejä, joten jäämme odottamaan Guavan ensimmäistä omaa hittirallia.

Niin, ja kyllähän YleXillä (taisi olla tosin silloin vielä Mafia) pyöri kohtalaisen tiuhaankin Guavan Galaksi. (Et ehkä muista nimestä, mutta sen kertsi menee, että "Kiistämättä kaunein tyttö päällä maan... blah blah blah". Noh, et välttämättä muista edes tästä.) Ymmärtääkseni myös Liekit on soinut jonkin verran.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)